Näky teksti olen maksannut ilman että viestiä tarvitse avata huijaus.

Anonyymi

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Tubemagic_D1_DAC_81769281.htm?ca=18&w=3

Pitäkö tuohon laitta viesti että olen maksannut niin että se teksti olen maksannut näky ilman että sittä viestiä tarvitse avata ennen kun hän avaa ja katso minun viestit tai avako hän silti ne viestit kun hän näke avamatta viestistä juuri sen mitä hän halua nähdä eli se texti olen maksannut.

10

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysyin viestillä paljonko on posti mikä on nimi ja voiko hän lähettä teksti viestiä kun ne voi poista tori tunnus jos on väärä ip mutta hän ei vasta

• Anonyymi

Hän on sen vissin jo aamulla myynyt kun amulla hän minulle vastasi ja laittoi tilinumero sen jälken hän ei ole vastannut vaikka olen esintynyt toisena ostajana ja vaikka hän on se jo myynyt niin se ei häntä yhtän haitta vaikka laittan hänen tilille ylimäräistä raha niin se on ainut selitys sille että hän ei edes raski tai vitsi katsoa viestejä ja mulla tavalla häntä ei saa kinni eikä hän poista ilmoitus vaikka hän on sen jo myynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on sen vissin jo aamulla myynyt kun amulla hän minulle vastasi ja laittoi tilinumero sen jälken hän ei ole vastannut vaikka olen esintynyt toisena ostajana ja vaikka hän on se jo myynyt niin se ei häntä yhtän haitta vaikka laittan hänen tilille ylimäräistä raha niin se on ainut selitys sille että hän ei edes raski tai vitsi katsoa viestejä ja mulla tavalla häntä ei saa kinni eikä hän poista ilmoitus vaikka hän on sen jo myynyt.

https://www.tori.fi/vi/81769281.htm

Esinyyn 2 eri ostajana ja molemille laitta tilinumero että voi maksa vaikka on vain 1 kpl myytävänä että on huijari :(

• Anonyymi

• Anonyymi

Tori sekoilee. Minulle on tullut toisille tarkoitettuja vahvistuspyyntöjä.

• Anonyymi

Joo mutta ne viestit on sama myyjä lähettänyt ja molemissa osto ehdokas viesteissä eli esinyyn 2 eri ostajana ja molemille myyjä laitta tilinumero ja että tuohon voi maksa ja paketti lähte postin kun rahat näkyvät tilillä vaikka hänelle on vai 1 kpl myytävänä että kyllä se jo sano jotain eli on huijari.

• Anonyymi

Miten se tähän litty.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59