Näky teksti olen maksannut ilman että viestiä tarvitse avata huijaus.

Anonyymi

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Tubemagic_D1_DAC_81769281.htm?ca=18&w=3

Pitäkö tuohon laitta viesti että olen maksannut niin että se teksti olen maksannut näky ilman että sittä viestiä tarvitse avata ennen kun hän avaa ja katso minun viestit tai avako hän silti ne viestit kun hän näke avamatta viestistä juuri sen mitä hän halua nähdä eli se texti olen maksannut.

10

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyin viestillä paljonko on posti mikä on nimi ja voiko hän lähettä teksti viestiä kun ne voi poista tori tunnus jos on väärä ip mutta hän ei vasta

      • Anonyymi

        Hän on sen vissin jo aamulla myynyt kun amulla hän minulle vastasi ja laittoi tilinumero sen jälken hän ei ole vastannut vaikka olen esintynyt toisena ostajana ja vaikka hän on se jo myynyt niin se ei häntä yhtän haitta vaikka laittan hänen tilille ylimäräistä raha niin se on ainut selitys sille että hän ei edes raski tai vitsi katsoa viestejä ja mulla tavalla häntä ei saa kinni eikä hän poista ilmoitus vaikka hän on sen jo myynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sen vissin jo aamulla myynyt kun amulla hän minulle vastasi ja laittoi tilinumero sen jälken hän ei ole vastannut vaikka olen esintynyt toisena ostajana ja vaikka hän on se jo myynyt niin se ei häntä yhtän haitta vaikka laittan hänen tilille ylimäräistä raha niin se on ainut selitys sille että hän ei edes raski tai vitsi katsoa viestejä ja mulla tavalla häntä ei saa kinni eikä hän poista ilmoitus vaikka hän on sen jo myynyt.

        https://www.tori.fi/vi/81769281.htm

        Esinyyn 2 eri ostajana ja molemille laitta tilinumero että voi maksa vaikka on vain 1 kpl myytävänä että on huijari :(


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tori sekoilee. Minulle on tullut toisille tarkoitettuja vahvistuspyyntöjä.

      • Anonyymi

        Joo mutta ne viestit on sama myyjä lähettänyt ja molemissa osto ehdokas viesteissä eli esinyyn 2 eri ostajana ja molemille myyjä laitta tilinumero ja että tuohon voi maksa ja paketti lähte postin kun rahat näkyvät tilillä vaikka hänelle on vai 1 kpl myytävänä että kyllä se jo sano jotain eli on huijari.


      • Anonyymi

        Miten se tähän litty.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe