Joko Lapissa hanget kantaa kuten täällä etelässä ?
Majoissa löytyisi netin mukaan tilaa, mutta kantohangille olisi halua, kun täälläkin voi vielä hiihtää.
Hankiselle ?
13
272
Vastaukset 13
- Anonyymi
No eikö se kohteen säätiedotuksia seuraamalla selviä?
- Anonyymi
Tunturissa saattaa kantaa, missä pakkautunutta lunta, jängät ei vielä kanna, ehkä näitten helteiden jälkeen. Yleensä hevoshankea on ollut toukokuussa, jolloin klapit haetaan mettästä.
- Anonyymi
Vaatii vesisateen ja kovan pakkasen sen jälkee
- Anonyymi
Jos nyt pakastaisi kunnolla, niin tulee, hanki on märkää syvälle, ainakin täällä Puolangalla.
- Anonyymi
Aamusella saattaa kantaa, vaan läpi menee jo klo 13
- Anonyymi
Hellsingissä maa jo kantaa, luistoon ei kannanottoja. Rullat luistaa, vaan hiekotussoraa löytyy vielä.
- Anonyymi
Joo eiköhän se hiihto ja hankikausi ala olemaan taputeltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eiköhän se hiihto ja hankikausi ala olemaan taputeltu.
Lapissa vasta parhaat lentokelit edessä
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Lapissa vasta parhaat lentokelit edessä
Ja ovat edelleenkin eli kaikki suksimaan pohojoseen.
- Anonyymi00010
Ensin meni netti ja sitten laturetti tuli latudetti sitten meni mukavasti muuten vaan
- Anonyymi00012
Jokos Retretti on muutettu ympärivuotiseksi hiihtoputkeksi ?
- Anonyymi00011
Taitaa kantohanget olla kuitenkin huhtikuun juttuja. Tai kyllähän noita säänvaihteluita voi tulla, mutta ei sentään tuossa mittakaavassa.
- Anonyymi00013
Niin mahtava henkikanto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560