Vuoden joka päivä olen ajatellut yhtä ihmistä, mitä voisin tehdä?

Anonyymi

Kun joka päivä vuoden olen ajatellut yhtä ihmistä ja on niin ikävä, että vatsaan sattuu myös ja itkettää. Niin miten pääsisin eroon tälläisistä tunteista. Olen niin lääpälläni häneen etten tiedä mitä tehdä. Kun ikävä kalvaa mutten pääse eroon tunteistani. Ajattelen itsaria, mutta kannattaako sekään. Pahinta on kun ei saa vastakaikua tunteilleen. Ehkä olen rakastunut kuvitelmaan. Sattuu koko elämä, kun kaikki on turhaa. En haluaisi elää. En vaan voi tunteilleni mitään. Tälläistä ei ole ennen ollut koskaan. Aina olen saanut vastakaikua aikaisemmin. Nyt tajuan mitä on onneton rakkaus. Se on ihan kauheaa. Mutta miten se voi olla näin totaalisen musertavaa. Jos joku jelppais parilla sanalla. Kun en tiedä mitä tehdä. Meneekö ohi koskaan?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä etätyöt yms muut seikat aiheuttaneet sen etten enää juuri lainkaan näe rakkauteni kohdetta. Tilanne on jatkunut näin jo 7kk ja tunnen myös ikävän fyysisinä ja psyykkisinä oireina. En ole siinä asemassa että voisin ottaa häneen yhteyttä muuten kuin työhön liittyvissä asioissa ja näin käy ehkä kerran kuukaudessa, silti huomaan alati toivovani edes jotain pientä viestiä häneltä - näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Tämäkin on todellakin myös onneton rakkaus. En osaa sanoa koska tämä menee ohi, ikävä on tällä hetkellä lähinnä aaltomaista .

• Anonyymi

Mene hänen luokseen todellisuudessa

• Anonyymi

Älä nyt ainakaan itseäs vahingoita tuon takia.

• Anonyymi

Kuvitelmista pääsee eroon kun opit tuntemaan häntä oikeassa elämässä. Kannattaa siis olla häneen yhteydessä irl.

• Anonyymi

Mitä sellainen tykkääminen on, mistä ei meinaa päästä irti. Miksi se riivaa ihmistä niin, että tulee itsetuhoisia ajatuksia. En ymmärrä. Miksi ihmiset jää koukkuun onnettomiin rakkauksiin. En tajua millään. Paitsi että mikä tahansa tunteilu on parempaa kuin ei mitään.

• Anonyymi

Tietysti menee ohi. Jos ajattelet itsaria oikeasti niin ota yhteyttä terveydenhuoltoon. Saat apua tunteidesi käsittelyyn ja tuollaiset ajatukset jää pois.

• Anonyymi

Kun hyppäät sillalta mereen pääset eroon

• Anonyymi

Menee ohi. Riippuu ihmisestä ja ihastumisen määrästä miten nopeasti.
      Itse myös yli vuoden ollut täysillä rakastunut ja musta se tuntuu hyvältä vaikka on ikävä ja tulee pettymyksiä. Rakkauden tunteesta kannattaa nauttia, koska se on harvinaista. Sinä vaikutat enemmän masentuneelta kuin rakastuneelta. Tai sitten olet vaan niin kovin nuori.

• Anonyymi

Niin minäkin. Monta vuotta. Siitä asti kun isäni kuoli.

• Anonyymi

No, vähän kuulostaa että vois olla limerenssiä, pakkomielteistyyppistä hullaantumista, mutta siihen kyllä kuuluu myös euforisia fiiliksiä, jotka palkitsee ja pitää yllä tuota mielenhäiriötä. Pitää vaan mennä eteenpäin, jos toisella ei kiinnostu ole. Terapiassa voi käsitellä omaa kiintymyssuhdehistoriaa, sieltä voi löytyä vihjeitä nykytilan selvittämiseen. Jos keskenjääneitä, käsittelemättömiä tunnelukkoja, niihin voidaan tiedostamattakin nähdä potentiaalisessa kumppanissa avaaja.

• Anonyymi

Hullantuminen ja rakastuminen on oikeasti ihaninta maailmassa. Siinä varmaan erittyy jotain dopamiinia tai muuta koska asian kääntöpuoli on karsea. Saa roikkua löysässä hirressä ja kärsiä samanaikaisesti. Olisi vaan kiva kun jäisi tuo kärsiminen pois ja saisi aika ajoin hullaantua. Mutta kun kiintyy tai kiinnittyy toiseen ja hullaantuminen muuttuu rakkaudeksi se ei ole niin helppoa. En tiedä mistä johtuu että se menee niin pitkälle, että aika ajoin on todella vaikea elää. Sillä kipu on fyysistä.

• Anonyymi

Tänään pilvissä ja huomena valmis tappamaan itsensä kun syvä epätoivo iskee. Miksi aivot tekee tälläisen tunnekokemuksen. Ei ole järjellä hallittavissa.

• Anonyymi

Ei auta, kuin ottaa asia puheeksi. Kävi kuinka päin vain, se helpottaa.
      Itse tunnustin rakkauteni, ja vaikka hän ei rakasta minua, on helpompi olla. Ei mennyt edes kaveruus rikki!

Oma rakastaminen ei hellittänyt ollenkaan, mutta se epävarmuus olisi syönyt minut elävältä.

Ja sanotaan, että mitään ihminen ei kuolinvuoteellaan kadu niin paljon, kuin tunnustamatonta rakkauttaan.

• Anonyymi

Ällöttää tälläiset dramaattiset rakkausvalitukset ja itsareista niiden yhteydessä höpiseminen. Kun jotkut taistelee joidenkin sairauksien kanssaa pysäkseen hengissä.
      Sitten joku turhamainen, elämästä tietämätön, jauhaa rakkauden takia itsarista. Kyllä vihaksi pistää!

• Anonyymi

Niinpä, en ikinä haluis kumppaniksi noin takertuva ihmistä

• Anonyymi

Jos hän on mun mies niin pysy kaukana!

• Anonyymi

Miksi näet naisen näiden viestien takana? Ei ole todellakaan naisen kirjoittama aloitus.

• Anonyymi

Oliko tää provo? No mutta, voin luvata, et pääsee, se on ihan itsestään kiinni, katse uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin, ajatukset tärkeimpiin asioihin, sinne se vaa unohtuu. Joskus perässä ajattelee, mitä mä tos näin. Ihmettelen miten yksipuolisesti voi rakastua noin, ite unohtaa viikossa, päivässä. Kyllä sen jatkuvuuteen pitää olla kaksi. Olen pahoillani, joku päivä on parempi päivä ja joku huomattavasti parempi on tilalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      47
      2985
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2425
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2298
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2263
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1931
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1678
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      38
      1599
    8. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      76
      1598
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1506
    10. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      30
      1405
    Aihe