Taiteen vapaus on ristiriidassa rajatun taidetoimikentän kanssa.
Tiukka ismi kuten oikeistolaisuus, mielestäni, rajoittaa ilmaisun vapautta, joka on taiteen teon ensiluokkainen perusta.
Vastaan on kuitenkin tullut paljon tiukkoja taiteilijoita.
He voisivat olla heavy kulttuurin kannattajaa, jotka luovat vain oman tyylisuunnansa taidetta.
Kyse on ihmisen mentaliteetistä, että toisille riittää vähemmän tai toiset lähestyvät kaikkeutta tiukkojen raamien kautta.
Dilemma on edelleen pohdittavanani.
Pitkään jatkuva taiteen tekeminen kaipaisi muutosta ja erilaisuutta. ISMI on työkalu eikä ammattiala. ISMI on taiteen sisäinen sääntö, eikä taide itsessään. Taiteilija on esnitöikseen taiteilija eikä tyylisuunnan seuraaja. Siitä myös jatkoidea, että kuvataiteilijan on ihan eduksi tuntea ja harrastaa kaikki tyylisuunnat realismista abstraktiin ja multimediaan.
Mutta miksi olla oikeistolainen taiteilija?
Kun lisäksi humanismi ei oikein suosii oikeistolaisia ollenkaan.
Taide on enemmän vasemmalla.
Taide rikkoo rajoja, eikä rajoja rikota oikeistolaisessa pesässä.
Oikeistolaiset ovat kanoon toistajaa, eivät uuden luojaa.
Niin Sebastian Bieniek Qanon projektinsa tekijä murhasi taidetyönsä oikeistolaisuudellaan.
Bieniek ei vakuuta saksalaiselta sukunimeltään.
Se sitten rasismin filosofia onkin, että kuka on aito rasisti ja mistä syystä,
niin kuin elokuvassa natsista, joka oli juutalainen taustaltaan.
Huonoa makua on oikeistolainen taide.
Huono maku yhtä kuin huono taiteilija,
ellei tarkoituksena on romuttaa itse oikeistolaisuus.
Silloin tunnustan, että en ole tutustunut Qanoniin yhtään.
Romuttaminen olisi sellaista, että liikkeen idea vesittyy ja päädytään takaisin vasemmistoon.
Miten taiteilija jaksaa olla oikeistolainen?
Anonyymi
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984