...ja suloisin. Olit uneni ihanin đ
TÀmÀ on jatkoketju "Olet uneni kaunein" -ketjulle.
MitÀ haluaisit sanoa hÀnelle nyt?
Olit uneni kaunein
172
1380
Vastaukset
SinĂ€ â€ïž todellakin olit đ
HyvÀÀ yötĂ€ ihanin đč- Anonyymi
Voimme olla oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€. Ei vain unissa rakas â€
Toivottavasti nĂ€et unia jo siitĂ€ đ- Anonyymi
Haluaisin sanoa, ettĂ€ toivottavasti olet uneni todellisin â€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin sanoa, ettĂ€ toivottavasti olet uneni todellisin â€
TÀmÀ "todellinen uni" oli siis jatkoa kommentin aloittajalta. Ei vastaus siihen.
Anonyymi kirjoitti:
TÀmÀ "todellinen uni" oli siis jatkoa kommentin aloittajalta. Ei vastaus siihen.
TÀÀllĂ€ on ollu nĂ€köjÀÀn yks "Uneton Seattlessa" âșïž Ihastustunteetko ne sua(kin) valvottaa vai ootko vaan yökukkuja, niinku miekin toisinaan?
Mulla on menny nyt unet jo pari yötĂ€ perĂ€kkĂ€in heikosti ja tiedĂ€n syyn. Oon muutenkin monesti huonohko nukkuja ja tunne-elĂ€mĂ€n kuohut valvottaa entisestÀÀn. Toisinaan, silloin kun asiat on hyvin ja muutkin hommat (sopiva pimeys, hiljaisuus) on kohillaan, niin saatan kyllĂ€ koisata illasta aamuun herÀÀmĂ€ttĂ€ kertaakaan. Nyt ei ole semmonen tilanne đ- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
TÀÀllĂ€ on ollu nĂ€köjÀÀn yks "Uneton Seattlessa" âșïž Ihastustunteetko ne sua(kin) valvottaa vai ootko vaan yökukkuja, niinku miekin toisinaan?
Mulla on menny nyt unet jo pari yötĂ€ perĂ€kkĂ€in heikosti ja tiedĂ€n syyn. Oon muutenkin monesti huonohko nukkuja ja tunne-elĂ€mĂ€n kuohut valvottaa entisestÀÀn. Toisinaan, silloin kun asiat on hyvin ja muutkin hommat (sopiva pimeys, hiljaisuus) on kohillaan, niin saatan kyllĂ€ koisata illasta aamuun herÀÀmĂ€ttĂ€ kertaakaan. Nyt ei ole semmonen tilanne đMulla meni viime kesĂ€stĂ€ asti melkein kaikki yöt ihan unettomiks. Katkonaista ja Itkun sekaista unta. En saa unta ja sĂ€psĂ€hdĂ€n hereille ja ekana hĂ€n mielessĂ€. đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni viime kesĂ€stĂ€ asti melkein kaikki yöt ihan unettomiks. Katkonaista ja Itkun sekaista unta. En saa unta ja sĂ€psĂ€hdĂ€n hereille ja ekana hĂ€n mielessĂ€. đ
Mulla on ihan samanlaista.. SydÀn hakkaa, herÀÀn 3-4 tnnin jÀlkeen. Eilen nukahdin aikaisemmin, mutta herÀsin yöllÀ isossa sÀngyssÀni yksin. Olenko oikeassa paikassa? Haluaako hÀn minut, kun olen omille jaloilleni asettunut ja rauhoittunut.. Se tuntuisi niin hyvÀltÀ voida luottaa siihen..
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni viime kesĂ€stĂ€ asti melkein kaikki yöt ihan unettomiks. Katkonaista ja Itkun sekaista unta. En saa unta ja sĂ€psĂ€hdĂ€n hereille ja ekana hĂ€n mielessĂ€. đ
đ TiedĂ€n tunteen. TsemppiĂ€ sulle ja halirutistus đ
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ihan samanlaista.. SydÀn hakkaa, herÀÀn 3-4 tnnin jÀlkeen. Eilen nukahdin aikaisemmin, mutta herÀsin yöllÀ isossa sÀngyssÀni yksin. Olenko oikeassa paikassa? Haluaako hÀn minut, kun olen omille jaloilleni asettunut ja rauhoittunut.. Se tuntuisi niin hyvÀltÀ voida luottaa siihen..
Toivottavasti asiat menee hyvin ja hĂ€n haluaa sut âșïž Mulla ei mennyt hyvin. Haaveilin ja kuvittelin meidĂ€t yhdessĂ€. Totuus lyötiin naamalle ja alas tultiin ryminĂ€llĂ€.
Nyt yritĂ€n vain pÀÀstĂ€ tunteistani. ElĂ€mĂ€llĂ€ on kyllĂ€ ollut viime vuosina tapana tuoda uus ihastus etteen, heti kun edellisestĂ€ "pÀÀsen" đ- Anonyymi
Toivottavasti asiat menee hyvin ja hĂ€n haluaa sut âșïž Mulla ei mennyt hyvin. Haaveilin ja kuvittelin meidĂ€t yhdessĂ€. Totuus lyötiin naamalle ja alas tultiin ryminĂ€llĂ€.
Nyt yritĂ€n vain pÀÀstĂ€ tunteistani. ElĂ€mĂ€llĂ€ on kyllĂ€ ollut viime vuosina tapana tuoda uus ihastus etteen, heti kun edellisestĂ€ "pÀÀsen" đMinĂ€ olen pettynyt etten pystynyt toimimaan erÀÀn suunnitelman mukaisesti. Itken myös muiden ihmisten puolesta. TiedĂ€n ettei ollut tarkoitus rikkoa mitÀÀn. Samalla pelkÀÀn, ettĂ€ se hĂ€n sanoo edelleen ettei hĂ€n minua uudessa tilanteessa halua. Mutta entĂ€pĂ€ jos hĂ€n haluaa? Ja vakavaa suhdetta kanssani toivoo.. Iloisen vakavan suhteen? Sellaisen kunnon suhteen?
Anonyymi kirjoitti:
MinÀ olen pettynyt etten pystynyt toimimaan erÀÀn suunnitelman mukaisesti. Itken myös muiden ihmisten puolesta. TiedÀn ettei ollut tarkoitus rikkoa mitÀÀn. Samalla pelkÀÀn, ettÀ se hÀn sanoo edelleen ettei hÀn minua uudessa tilanteessa halua. Mutta entÀpÀ jos hÀn haluaa? Ja vakavaa suhdetta kanssani toivoo.. Iloisen vakavan suhteen? Sellaisen kunnon suhteen?
MitÀ sitten vaikket suunnitelman mukaan pystynytkÀÀn toimimaan, etkö voi tehdÀ uutta suunnitelmaa ja toimia sen mukaisesti? Onko hÀn siis sanonut, ettei halua sua, vai miksi laitoit "edelleen"? Eikös se ole sitten hyvÀ jos hÀn haluaa, jos kerran itsekin haluat? Miksi kuulostat jollain tavalla niin epÀvarmalta, tiedÀtkö itsekÀÀn mitÀ haluat? Vai onko toiveenasi "ei niin vakava" suhde?
MÀ olen todennut, jotta on parempi kysyÀ toiselta asiat suoraan kuin arvailla. Itse sain tehdÀ aika pitkÀÀn "töitÀ", ettÀ sain vastaukset niihin asioihin mihin halusin. Tietysti toisaalta olisi ollut kiva jatkaa haaveilua ja ihanan yhteisen tulevaisuuden maalailua. Totuus eli se, ettei meistÀ mitÀÀn koskaan hÀnen kanssaan tule satutti ja kovaa. Nyt on sitten vain mentÀvÀ sen tiedon kanssa.- Anonyymi
MitÀ sitten vaikket suunnitelman mukaan pystynytkÀÀn toimimaan, etkö voi tehdÀ uutta suunnitelmaa ja toimia sen mukaisesti? Onko hÀn siis sanonut, ettei halua sua, vai miksi laitoit "edelleen"? Eikös se ole sitten hyvÀ jos hÀn haluaa, jos kerran itsekin haluat? Miksi kuulostat jollain tavalla niin epÀvarmalta, tiedÀtkö itsekÀÀn mitÀ haluat? Vai onko toiveenasi "ei niin vakava" suhde?
MÀ olen todennut, jotta on parempi kysyÀ toiselta asiat suoraan kuin arvailla. Itse sain tehdÀ aika pitkÀÀn "töitÀ", ettÀ sain vastaukset niihin asioihin mihin halusin. Tietysti toisaalta olisi ollut kiva jatkaa haaveilua ja ihanan yhteisen tulevaisuuden maalailua. Totuus eli se, ettei meistÀ mitÀÀn koskaan hÀnen kanssaan tule satutti ja kovaa. Nyt on sitten vain mentÀvÀ sen tiedon kanssa.MinÀ haluan vakavan suhteen hÀnen kanssaan tavalla tai toisella. HÀn on saattanut ymmÀrtÀÀ vÀÀrin.. TÀmÀn uuden suunnitelman toteenpano on ollut hitaampaa ja epÀvarmuus edellisen jÀlkeen syönyt. EnhÀn ole hÀntÀ livenÀ niin pitkÀÀn aikaan tavannut.. Kuitenkin tuntuu ettÀ tÀmÀ on oikea polku minulle. Vaikea polku, mutta tarpeellinen itseni vuoksi. Ja hÀnet haluan edelleen suhteeseen, vakavaan sellaiseen vÀhÀn nopeammin. Luotan siihen, jos vain hÀnkin vielÀ luottaisi.
- Anonyymi
Nyt yritĂ€n vain pÀÀstĂ€ tunteistani. ElĂ€mĂ€llĂ€ on kyllĂ€ ollut viime vuosina tapana tuoda uus ihastus etteen, heti kun edellisestĂ€ "pÀÀsen" đMulla taasen ei...
HĂ€nen jĂ€lkeen en todellakaan usko et ketÀÀn vie niin jalkoja alta niin kuin hĂ€n. HĂ€n on erityinen đ
Uskon et oon loppuelÀmÀn yksin jos hÀn ei tavalla tai toisella joskus pÀÀdy elÀmÀÀni jossain vaiheessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taasen ei...
HĂ€nen jĂ€lkeen en todellakaan usko et ketÀÀn vie niin jalkoja alta niin kuin hĂ€n. HĂ€n on erityinen đ
Uskon et oon loppuelÀmÀn yksin jos hÀn ei tavalla tai toisella joskus pÀÀdy elÀmÀÀni jossain vaiheessaMinusta tuntuu samalta.. Vain hÀn saa minut tuntemaan nÀin suurta ja syvÀÀ rakkautta. - neljÀnnesvuosisadan kokemuksella
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu samalta.. Vain hÀn saa minut tuntemaan nÀin suurta ja syvÀÀ rakkautta. - neljÀnnesvuosisadan kokemuksella
No huh, tÀssÀpÀ tuntee ihtensÀ aika epÀromanttiseksi. Jospa se johtuu sitten vain siitÀ, ettÀ en ole hÀntÀ, joka saa asioista noin ajattelemaan vielÀ kohdannut.
- Anonyymi
Nyt yritĂ€n vain pÀÀstĂ€ tunteistani. ElĂ€mĂ€llĂ€ on kyllĂ€ ollut viime vuosina tapana tuoda uus ihastus etteen, heti kun edellisestĂ€ "pÀÀsen" đMinulla ei tule uutta ihastusta olemaan, sillĂ€ hĂ€n on niin paljon enemmĂ€n kuin kaikki muut yhteensĂ€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei tule uutta ihastusta olemaan, sillÀ hÀn on niin paljon enemmÀn kuin kaikki muut yhteensÀ.
Mulla ihan sama tunne.
- Anonyymi
Voi sitĂ€ tietenkin unissa elĂ€mÀÀnsĂ€ elÀÀâș. Minua huvittaa taas tÀÀ reality maailma, 3 naista yhden miehen kanssa ja sit nĂ€mĂ€ " terveet " naiset, sekottaa aivan jĂ€rjettömĂ€llĂ€ tavalla monen ihmisen elĂ€mĂ€n, vielĂ€kin ihmettelen ? Sitkun he kohtaavat, pari heistĂ€, niin ;no voi mitĂ€s sinulle kuuluu ja lĂ€ssyti lĂ€ssyti ...vaikka toinen oli juuri kuullut toisen paneskelleen miehensĂ€ kanssa, mut ei nĂ€yttĂ€nyt haittaavan đ. Sit vielĂ€ kĂ€nnyssĂ€ lempeĂ€sti , et kerro nyt kovasti terkkuja sille toiselle naiselle. đ. TeillĂ€ ei oikeesti ole kaikki kotona !!!!!!! đ€, mut asioitanne âșđ. Voisin kirjoittaa romaanin 12 vuodesta đ, mut hyvĂ€ et ootte TERVEITĂ !!!!! đđđđđ
- Anonyymi
Nyt en ymmÀrtÀnyt yhtÀÀn. Voithan aloittaa kirjoittamisen tÀÀllÀ..
- Anonyymi
Mutta minĂ€ nostan kĂ€teni pystyyn, tai koko ajan ollut âș. Minun koulutukseni ei riitĂ€ teidĂ€n ongelmiinne !!! âș. Toivottavasti haette ihan ITSELLENNE apua, kun valitettavasti minĂ€ ja minun lesbouteni ei ole teidĂ€n ongelmanne !!!!!đ ja vielĂ€ jk. ehkĂ€ teidĂ€n koulutuksenne ei kuitenkaan riitĂ€, diagnisoida ihmisiĂ€ ja ohjata hoitoon âș. Peiliin katsominen voi ehkĂ€ auttaa, ehkĂ€ sieltĂ€ voisi löytyĂ€ hoidon tarvetta...đ€, mut asioitanne âșâșâșđđđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minĂ€ nostan kĂ€teni pystyyn, tai koko ajan ollut âș. Minun koulutukseni ei riitĂ€ teidĂ€n ongelmiinne !!! âș. Toivottavasti haette ihan ITSELLENNE apua, kun valitettavasti minĂ€ ja minun lesbouteni ei ole teidĂ€n ongelmanne !!!!!đ ja vielĂ€ jk. ehkĂ€ teidĂ€n koulutuksenne ei kuitenkaan riitĂ€, diagnisoida ihmisiĂ€ ja ohjata hoitoon âș. Peiliin katsominen voi ehkĂ€ auttaa, ehkĂ€ sieltĂ€ voisi löytyĂ€ hoidon tarvetta...đ€, mut asioitanne âșâșâșđđđ
No tietysti löytyy hoidon tarvetta, sitÀ en ole koskaan kieltÀnyt. Olen hoidossa, just pidempiaikaista terapiasuhdetta aloittelen toivottavasti nyt minulle sopivan terapeutin kanssa. Uskon, ettÀ hÀnestÀ saan tukea tÀlle asialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkĂ€ teille tuli jonkinnĂ€köinen identiteettikriisi, kun minĂ€ ilmeisesti olen ollut se ihailtava ja apinoitu henkilö...torjuitte tĂ€ysin ettĂ€ olen lesbo, pÀÀtitte olevani psyykkisesti sairas, keinoilla millĂ€ hyvĂ€nsĂ€! Valitan itse tunnen itseni ja seksuaalisuuteni â€. Harmillista jos maailmanne kaatui âșđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmÀrtÀnyt yhtÀÀn. Voithan aloittaa kirjoittamisen tÀÀllÀ..
Ei koskenut sinua yhtÀÀn, mutta kirjoitin nyt tĂ€hĂ€n, etten tee liikaa niitĂ€ aloituksia. He nyt kuitenkin hyvin seuraavat tĂ€tĂ€ kaikkea, etteivĂ€t jĂ€isi kiinni kaikesta paskasta mitĂ€ ovat tehneet ja valehdelleet, sĂ€ilyttÀÀkseen itsestÀÀn jonkin đđđđ kuvan âș. Mutta đđđ minĂ€ đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkĂ€ teille tuli jonkinnĂ€köinen identiteettikriisi, kun minĂ€ ilmeisesti olen ollut se ihailtava ja apinoitu henkilö...torjuitte tĂ€ysin ettĂ€ olen lesbo, pÀÀtitte olevani psyykkisesti sairas, keinoilla millĂ€ hyvĂ€nsĂ€! Valitan itse tunnen itseni ja seksuaalisuuteni â€. Harmillista jos maailmanne kaatui âșđ
YmmÀrrÀn miksi teit niin. Tilanne oli mahdoton silloin. Ja minulla oli rajat hukassa niin kuin on ollut vielÀ tÀnÀ talvenakin. Suojelet sekÀ itseÀsi mutta myös minua kohellukseltani. Kiitos siitÀ. Olen pahoillani sÀhellyksestÀni nÀissÀ molemmissa tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskenut sinua yhtÀÀn, mutta kirjoitin nyt tĂ€hĂ€n, etten tee liikaa niitĂ€ aloituksia. He nyt kuitenkin hyvin seuraavat tĂ€tĂ€ kaikkea, etteivĂ€t jĂ€isi kiinni kaikesta paskasta mitĂ€ ovat tehneet ja valehdelleet, sĂ€ilyttÀÀkseen itsestÀÀn jonkin đđđđ kuvan âș. Mutta đđđ minĂ€ đ
Mielenkiintoisesti yksi naisista alkoi seukkaamaan erÀÀn naisen miehen kanssa, pienet on piirit đđđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YmmÀrrÀn miksi teit niin. Tilanne oli mahdoton silloin. Ja minulla oli rajat hukassa niin kuin on ollut vielÀ tÀnÀ talvenakin. Suojelet sekÀ itseÀsi mutta myös minua kohellukseltani. Kiitos siitÀ. Olen pahoillani sÀhellyksestÀni nÀissÀ molemmissa tilanteessa.
Niin... onkohan kyse sinun kohelluksestasi...mielestÀni kaikki on ihan laskelmoitua ...?!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... onkohan kyse sinun kohelluksestasi...mielestÀni kaikki on ihan laskelmoitua ...?!!!!
Ei ole laskelmoitua, sÀhellystÀ on. JÀrki on hukassa tÀssÀ tilanteessani. Vuosien kaipuu saa tekemÀÀn hÀtÀisiÀ ehdotuksia.. ..mikÀ on kestÀvÀ ratkaisu rakkauteemme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitÀ nÀmÀ anonyymit tÀÀllÀ kuvaa?
- Anonyymi
Olet oikeassa, kyllÀ haaveita tarvitsee. YhteisiÀ pitkÀÀn suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kyllÀ haaveita tarvitsee. YhteisiÀ pitkÀÀn suhteeseen.
Onko meillÀ samat haaveet
MeidÀn haaveet. . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meillÀ samat haaveet
MeidÀn haaveet. .Kerro lisÀÀ haaveistasi hÀnen kanssaan.
- Anonyymi
Niin iso kynnys vaik haluisin kertoo jollekin mun hirveen pahasta olosta. TÀÀ paheni taas ku nÀin hÀnet. Se paheni sen takia kun en saa ees mahdollisuutta. En oo tarpeeks vahva.
Ei mul oo enÀÀ mitÀÀn haaveita mun elÀmÀssÀ.- Anonyymi
MitÀs sinun pitÀisi tehdÀ saadaksesi hÀnet? MitÀ et uskalla tehdÀ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MitÀs sinun pitÀisi tehdÀ saadaksesi hÀnet? MitÀ et uskalla tehdÀ?
En sais vaik mitÀ tekisin. EpÀilen nÀin.
Kyl se varmaan sit on tarkoitettu nĂ€in. đ
TĂ€risen, itken ja oon voimaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sais vaik mitÀ tekisin. EpÀilen nÀin.
Kyl se varmaan sit on tarkoitettu nĂ€in. đ
TÀrisen, itken ja oon voimatonMinÀ taas jollain tasolla uskon, ettÀ voimme olla yhdessÀ miten vain. MeidÀt on tarkoitettu toisillemme. Vaikka mitÀ tapahtuisi, tuntuu ettÀ vilauskin hÀnen katseestaan, hymystÀÀn minuun, saa minut unohtamaan kaiken pahan mitÀ ympÀrillÀ tai missÀÀn on kenen tahansa, hÀnenkin, kÀsistÀ tehty. Sellainen rauha ja halu olla hÀnen lÀhellÀÀn tulee mukana hÀnen katseessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MinÀ taas jollain tasolla uskon, ettÀ voimme olla yhdessÀ miten vain. MeidÀt on tarkoitettu toisillemme. Vaikka mitÀ tapahtuisi, tuntuu ettÀ vilauskin hÀnen katseestaan, hymystÀÀn minuun, saa minut unohtamaan kaiken pahan mitÀ ympÀrillÀ tai missÀÀn on kenen tahansa, hÀnenkin, kÀsistÀ tehty. Sellainen rauha ja halu olla hÀnen lÀhellÀÀn tulee mukana hÀnen katseessaan.
HÀn sanoo, ettÀ ei ole hyvÀ hetki olla yhdessÀ suhteessa. En halua millÀÀn uskoa sitÀ. Haluan hÀnestÀ enemmÀn kuin seksisuhteen, vaikka kehoni huutaakin kosketusta ja rakastelua hÀnen kanssaan haluan. Romanttiset tunteeni hÀntÀ kohtaan ovat niin suuret, ettÀ miten voisin olla pelkÀssÀ seksisuhteessa? PelkÀÀn ettÀ sellainen suhde pilaa rakkautemme, joka on minulle ÀÀrettömÀn tÀrkeÀ. Rakastan hÀntÀ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÀn sanoo, ettÀ ei ole hyvÀ hetki olla yhdessÀ suhteessa. En halua millÀÀn uskoa sitÀ. Haluan hÀnestÀ enemmÀn kuin seksisuhteen, vaikka kehoni huutaakin kosketusta ja rakastelua hÀnen kanssaan haluan. Romanttiset tunteeni hÀntÀ kohtaan ovat niin suuret, ettÀ miten voisin olla pelkÀssÀ seksisuhteessa? PelkÀÀn ettÀ sellainen suhde pilaa rakkautemme, joka on minulle ÀÀrettömÀn tÀrkeÀ. Rakastan hÀntÀ.
Anteeks nyt ettÀ suoraan sanon, mutta olet tietÀmÀtön aikuiseksi jos tota pitÀÀ edes miettiÀ. Eikö sulle ole jo penskana kotona kerrottu, mitÀ tarkoittaa jos joku ehdottaa seksisuhdetta.
Totta hitossa seksisuhde pilaa koko jutun sun kannalta. Seksisuhde on seksiÀ, eikÀ sillÀ ole mitÀÀn tekemistÀ rakkauden ja romantiikan kanssa. Se on halujen tyydytystÀ.
Newsflash: Jos tÀmÀ nainen olisi rakastunut suhun, se ei ehdottaisi sulle seksisuhdetta. Rakastunut ei tee sitÀ, koska arvostaa rakkautensa kohdetta ja haluaa hyvÀÀ. Sun tunteet on valitettavasti yksipuolisia. Usko kun 47 vee opettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks nyt ettÀ suoraan sanon, mutta olet tietÀmÀtön aikuiseksi jos tota pitÀÀ edes miettiÀ. Eikö sulle ole jo penskana kotona kerrottu, mitÀ tarkoittaa jos joku ehdottaa seksisuhdetta.
Totta hitossa seksisuhde pilaa koko jutun sun kannalta. Seksisuhde on seksiÀ, eikÀ sillÀ ole mitÀÀn tekemistÀ rakkauden ja romantiikan kanssa. Se on halujen tyydytystÀ.
Newsflash: Jos tÀmÀ nainen olisi rakastunut suhun, se ei ehdottaisi sulle seksisuhdetta. Rakastunut ei tee sitÀ, koska arvostaa rakkautensa kohdetta ja haluaa hyvÀÀ. Sun tunteet on valitettavasti yksipuolisia. Usko kun 47 vee opettaa.Samaa ihmettelen. NykyÀÀn on tosi paljon ihmisiÀ, jotka eivÀt tiedÀ mitÀÀn elÀmÀn tosiasioista ja sotkeutuvat siksi epÀedullisiin suhteisiin ja rikkovat tunne-elÀmÀÀnsÀ. Itselleni kerrottiin kotona 80-luvun alussa perusasiat, tyyliin "jos joku ensimmÀiseksi puhuu seksistÀ, hÀn ei muuta haluakaan." Ajattelisi ettÀ jokainen tajuaa sanomattakin, mutta kyllÀ mielestÀni nÀmÀ asiat pitÀÀ kotona kertoa varhaisnuorelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelen. NykyÀÀn on tosi paljon ihmisiÀ, jotka eivÀt tiedÀ mitÀÀn elÀmÀn tosiasioista ja sotkeutuvat siksi epÀedullisiin suhteisiin ja rikkovat tunne-elÀmÀÀnsÀ. Itselleni kerrottiin kotona 80-luvun alussa perusasiat, tyyliin "jos joku ensimmÀiseksi puhuu seksistÀ, hÀn ei muuta haluakaan." Ajattelisi ettÀ jokainen tajuaa sanomattakin, mutta kyllÀ mielestÀni nÀmÀ asiat pitÀÀ kotona kertoa varhaisnuorelle.
Mulle neuvottiin, ettei ennen kuin aviksessa.
Se oli sit siinÀ
Olin ihan pihalla pitkÀÀn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle neuvottiin, ettei ennen kuin aviksessa.
Se oli sit siinÀ
Olin ihan pihalla pitkÀÀnOletko kasvanut uskonnollisessa yhteisössÀ? Tunnen joitakin sellaisessa kasvaneita ihmisiÀ ja heille on sanottu juuri noin, eikÀ ole kerrottu mitÀÀn elÀmÀn tosiasioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kasvanut uskonnollisessa yhteisössÀ? Tunnen joitakin sellaisessa kasvaneita ihmisiÀ ja heille on sanottu juuri noin, eikÀ ole kerrottu mitÀÀn elÀmÀn tosiasioista.
No mitÀ ovat elÀmÀn tosiasiat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitÀ ovat elÀmÀn tosiasiat?
Kysytkö tosissasi, ei niitÀ millÀÀn saa yhtÀkkiÀ kerrottua. Paljon asioita joita vanhemmat kertovat lapsilleen, ettÀ nÀmÀ osaavat toimia elÀmÀssÀ joutumatta vaikeuksiin. TÀssÀ oli nyt puhe siitÀ, miten vÀlttÀÀ joutumasta itselle vanhingolliseen suhteeseen ja ymmÀrtÀÀ muiden tarkoitusperiÀ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytkö tosissasi, ei niitÀ millÀÀn saa yhtÀkkiÀ kerrottua. Paljon asioita joita vanhemmat kertovat lapsilleen, ettÀ nÀmÀ osaavat toimia elÀmÀssÀ joutumatta vaikeuksiin. TÀssÀ oli nyt puhe siitÀ, miten vÀlttÀÀ joutumasta itselle vanhingolliseen suhteeseen ja ymmÀrtÀÀ muiden tarkoitusperiÀ.
No onhan se kartasto, mut sitten on paljon sillÀ ja vÀlillÀ harmaan sÀvyjÀ, tilanteissa joissa on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se kartasto, mut sitten on paljon sillÀ ja vÀlillÀ harmaan sÀvyjÀ, tilanteissa joissa on..
Ja siellÀ voi olla oma polku oman kullan kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelen. NykyÀÀn on tosi paljon ihmisiÀ, jotka eivÀt tiedÀ mitÀÀn elÀmÀn tosiasioista ja sotkeutuvat siksi epÀedullisiin suhteisiin ja rikkovat tunne-elÀmÀÀnsÀ. Itselleni kerrottiin kotona 80-luvun alussa perusasiat, tyyliin "jos joku ensimmÀiseksi puhuu seksistÀ, hÀn ei muuta haluakaan." Ajattelisi ettÀ jokainen tajuaa sanomattakin, mutta kyllÀ mielestÀni nÀmÀ asiat pitÀÀ kotona kertoa varhaisnuorelle.
Huomattu on. Palstallakin tuntuu olevan valtaosalla heikosti ihmissuhdekokemusta. Harmi, jos ei osaa pitÀÀ puoliaan tosipaikan tullen. Seksisuhde on ok, jos se on molempien tavoite. Jos toisella on tunteet mukana, pÀin mÀnnikköÀ menee.
Olen samaa ikÀluokkaa. Vanhemmat opetti pelisÀÀnnöt heti kun limudiskoissa alkoi kÀydÀ. "Jos on seksi heti mielessÀ, ei sinne muuta mahdukaan" ja "ensimmÀiseen iskuyritykseen sanotaan ei, joka on tosissaan kiinnostunut yrittÀÀ uudestaan". Molemmat todettu pÀteviksi monta kertaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattu on. Palstallakin tuntuu olevan valtaosalla heikosti ihmissuhdekokemusta. Harmi, jos ei osaa pitÀÀ puoliaan tosipaikan tullen. Seksisuhde on ok, jos se on molempien tavoite. Jos toisella on tunteet mukana, pÀin mÀnnikköÀ menee.
Olen samaa ikÀluokkaa. Vanhemmat opetti pelisÀÀnnöt heti kun limudiskoissa alkoi kÀydÀ. "Jos on seksi heti mielessÀ, ei sinne muuta mahdukaan" ja "ensimmÀiseen iskuyritykseen sanotaan ei, joka on tosissaan kiinnostunut yrittÀÀ uudestaan". Molemmat todettu pÀteviksi monta kertaa!No ninhÀn se on. HÀn yritti uudelleen. SillÀkö mennÀÀn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ninhÀn se on. HÀn yritti uudelleen. SillÀkö mennÀÀn?
MistÀ tÀÀllÀ kukaan tietÀÀ sun tilanteesta. KÀytÀ jÀrkeÀ ettÀ saat haluamasi suhteen eikÀ toisen mielen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ninhÀn se on. HÀn yritti uudelleen. SillÀkö mennÀÀn?
Olennaista on, ettei lÀhde mukaan mihinkÀÀn puolivillaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa ikÀluokkaa. Vanhemmat opetti pelisÀÀnnöt heti kun limudiskoissa alkoi kÀydÀ. "Jos on seksi heti mielessÀ, ei sinne muuta mahdukaan" ja "ensimmÀiseen iskuyritykseen sanotaan ei, joka on tosissaan kiinnostunut yrittÀÀ uudestaan". Molemmat todettu pÀteviksi monta kertaa!Joo ja onhan nÀitÀ juttuja kuultu, kun toinen kuvittelee olevansa parisuhteessa ja toisen mielestÀ seksisuhde...
TĂ€mĂ€ Keko Salatan (kiitti Tyynelle đȘartistivinkistĂ€ đ) uus biisi iski kovaa
Kaipaan sua đđ
https://youtu.be/W8Bt7yUdChQ- Anonyymi
Rakkaalleni sanon, ettÀ hÀn on ihana ja kaipaan hÀntÀ niissÀ serotoniineissÀkin edelleen. Ja myös unelmoin edelleen. En pidÀ hÀntÀ itsestÀÀnselvyytenÀ, tarvitsen vain selvemmÀn hetken tehdÀkseni oikean pÀÀtöksen. Vaikeammalle tielle tarvitsen enemmÀn unelmia itsestÀni ja myös hetkistÀ suhteessa.. Anteeksi tyhjÀ sÀnkysi rakas †voisinpa olla vieressÀsi.
- Anonyymi
"MÀ taisin jÀÀdÀ kiinni tÀhdenlentoon
Menin sen mukana
Jo pitkÀn aikaa kaivannu oon enemmÀn sinua
Kuin ketÀÀn muuta
Mietin mihin kaikki oikein jÀivÀt matkan varrella
Oon ajatellut kaikki nÀmÀ yöt ja pÀivÀt enemmÀn sinua
Kuin ketÀÀn muuta,kuin ketÀÀn muuta
Jokainen laittaa kiinni siivet selkÀÀnsÀ
Sen kaiken mitÀ niistÀ on jÀljellÀ
Niin sydÀn vÀhitellen arpeutuu
Jokainen laittaa kiinnii siivet selkÀÀnsÀ
Se ainoo joka on mun mielessÀ
Se olet sinÀ ei kukaan muu
Miten voikaan kaikenlaiseen roskaan elÀmÀÀ kulua
Tarvitsen vierelleni nyt jos koskaan enemmÀn sinua
Kuin ketÀÀn muuta,kuin ketÀÀn muuta" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"MÀ taisin jÀÀdÀ kiinni tÀhdenlentoon
Menin sen mukana
Jo pitkÀn aikaa kaivannu oon enemmÀn sinua
Kuin ketÀÀn muuta
Mietin mihin kaikki oikein jÀivÀt matkan varrella
Oon ajatellut kaikki nÀmÀ yöt ja pÀivÀt enemmÀn sinua
Kuin ketÀÀn muuta,kuin ketÀÀn muuta
Jokainen laittaa kiinni siivet selkÀÀnsÀ
Sen kaiken mitÀ niistÀ on jÀljellÀ
Niin sydÀn vÀhitellen arpeutuu
Jokainen laittaa kiinnii siivet selkÀÀnsÀ
Se ainoo joka on mun mielessÀ
Se olet sinÀ ei kukaan muu
Miten voikaan kaikenlaiseen roskaan elÀmÀÀ kulua
Tarvitsen vierelleni nyt jos koskaan enemmÀn sinua
Kuin ketÀÀn muuta,kuin ketÀÀn muuta"Niin minĂ€kin †kaivannut sinua olen niin pitkĂ€t hetket, enemmĂ€n kuin koskaan ketÀÀn muuta. Ja nĂ€in on kĂ€ynyt kehossani jo monta kertaa rakas, kehoni muistaa nĂ€in kĂ€yneen. Vatsaan koskee, itken aamuisin kaipuutani, iltaisin myös, pĂ€ivĂ€t tuskaa ilman sinua. Ei se mökki sinua riitĂ€, olen tyhmĂ€ kun edes ajattelin niin, rakas, haluan sinut enemmĂ€n osaksi pĂ€iviĂ€ni †en halua niiden valuvan tyhjÀÀn. Luotan rakkauteen â€
Anonyymi kirjoitti:
Niin minĂ€kin †kaivannut sinua olen niin pitkĂ€t hetket, enemmĂ€n kuin koskaan ketÀÀn muuta. Ja nĂ€in on kĂ€ynyt kehossani jo monta kertaa rakas, kehoni muistaa nĂ€in kĂ€yneen. Vatsaan koskee, itken aamuisin kaipuutani, iltaisin myös, pĂ€ivĂ€t tuskaa ilman sinua. Ei se mökki sinua riitĂ€, olen tyhmĂ€ kun edes ajattelin niin, rakas, haluan sinut enemmĂ€n osaksi pĂ€iviĂ€ni †en halua niiden valuvan tyhjÀÀn. Luotan rakkauteen â€
Mulla on vÀhÀn luotto menny, ainakin sanoihin.
- Anonyymi
Mulla on vÀhÀn luotto menny, ainakin sanoihin.
TiedÀn. Haluaisin kirjoittaa vielÀ tilanteestani. SiitÀ kuinka jo melkein viisi vuotta olen eroa halunnut.. Olin eroamassa jo pari vuotta sitten. HÀneen rakastuin uudellenkin niin ettÀ en sitÀ heti siksi ymmÀrtÀnyt. On niin paljon kasvua ja ymmÀrryksen lisÀÀntymistÀ tapahtunut tÀnÀ aikana. Rakkaus hÀneen on niin suurta, ettÀ haluaisin hieman enemmÀn hÀntÀ saada lÀhelleni. ElÀmÀÀni hÀntÀ saada. Olen itsekÀs varmaan. Se mitÀ hÀn ehdotti, ei olisi ikinÀ tullut mieleenikÀÀn. Toisaalta tÀydellistÀ tilanteessani, saisin kaiken. Ja hÀn hyvÀksyisi tilanteeni rajat ja rakastaisi niiden rajoissa. Mutta entÀpÀ, kun halusin enÀÀ vain hÀnet, enkÀ niitÀ muita asioita laisinkaan? Ja pelkÀsin ettÀ niin pienellÀ tilalla aloitettu ei kestÀisi, ja hÀntÀ en halua enÀÀ menettÀÀ, en ainakaan niin. Se edelleen pelottaa ja vaikeuttaa tekemÀstÀ tuota ratkaisua. Luottaisinko siihen polkuun..
Nyt on kuitenkin lasten kannalta parempi erota kuin vaikka kolmen vuoden pÀÀstÀ murrosiÀssÀ. MitÀ tehdÀ kun rakastaa toista myös itsekkÀÀsti, hÀntÀ enemmÀn haluten? MitkÀ ovat hÀnen rajansa? Kaikkien niiden vuosien jÀlkeen, jotka olen itseltÀni tunteeni ja haluni kieltÀnyt tuntuu, ettÀ haluan tunteitani kunnioittaa ja antaa sille puolelle merkitystÀ pitÀÀkseni itseni puolia. Oman elÀmÀni mielekkyyden vuoksi, tasapainon vuoksi, suojellakseni sitÀ mikÀ on pyhÀÀ minussa, rakkautta, kykyÀ rakastaa. Niin minulla olisi rakkautta myös antaa lÀheisilleni. RiittÀisikö mökki siihen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TiedÀn. Haluaisin kirjoittaa vielÀ tilanteestani. SiitÀ kuinka jo melkein viisi vuotta olen eroa halunnut.. Olin eroamassa jo pari vuotta sitten. HÀneen rakastuin uudellenkin niin ettÀ en sitÀ heti siksi ymmÀrtÀnyt. On niin paljon kasvua ja ymmÀrryksen lisÀÀntymistÀ tapahtunut tÀnÀ aikana. Rakkaus hÀneen on niin suurta, ettÀ haluaisin hieman enemmÀn hÀntÀ saada lÀhelleni. ElÀmÀÀni hÀntÀ saada. Olen itsekÀs varmaan. Se mitÀ hÀn ehdotti, ei olisi ikinÀ tullut mieleenikÀÀn. Toisaalta tÀydellistÀ tilanteessani, saisin kaiken. Ja hÀn hyvÀksyisi tilanteeni rajat ja rakastaisi niiden rajoissa. Mutta entÀpÀ, kun halusin enÀÀ vain hÀnet, enkÀ niitÀ muita asioita laisinkaan? Ja pelkÀsin ettÀ niin pienellÀ tilalla aloitettu ei kestÀisi, ja hÀntÀ en halua enÀÀ menettÀÀ, en ainakaan niin. Se edelleen pelottaa ja vaikeuttaa tekemÀstÀ tuota ratkaisua. Luottaisinko siihen polkuun..
Nyt on kuitenkin lasten kannalta parempi erota kuin vaikka kolmen vuoden pÀÀstÀ murrosiÀssÀ. MitÀ tehdÀ kun rakastaa toista myös itsekkÀÀsti, hÀntÀ enemmÀn haluten? MitkÀ ovat hÀnen rajansa? Kaikkien niiden vuosien jÀlkeen, jotka olen itseltÀni tunteeni ja haluni kieltÀnyt tuntuu, ettÀ haluan tunteitani kunnioittaa ja antaa sille puolelle merkitystÀ pitÀÀkseni itseni puolia. Oman elÀmÀni mielekkyyden vuoksi, tasapainon vuoksi, suojellakseni sitÀ mikÀ on pyhÀÀ minussa, rakkautta, kykyÀ rakastaa. Niin minulla olisi rakkautta myös antaa lÀheisilleni. RiittÀisikö mökki siihen?NÀin paritustieteen maisterina lausahtaisin, ettÀ vakka kantensa valitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NÀin paritustieteen maisterina lausahtaisin, ettÀ vakka kantensa valitsee.
Millainen maisteri se semmoinen on? Uutta alaa minulle.. đ
"Maailma palelee"
Haluaisin viereesi...
HyvÀÀ yötĂ€ đč
https://youtu.be/QD8wu4akoBc- Anonyymi
TÀÀllÀ toinen kaipaava, joka kyllÀkin nukahti kerrankin ajoissa tÀllÀ kertaa. Jalkojani kylmÀÀ..
Haluan elÀÀ rakkaitteni hyvÀ mielessÀ, heidÀn hyvÀnsÀ on minun hyvÀni. HÀn on rakkaani ja haluan myös hÀnen hyvÀÀnsÀ, jonka luokse oma rakkauden tunnistamisen polkuni minut toi. En olisi hÀneen nÀin rakastunut, huomannut hÀnen olevan vielÀ paljon ihanampi, jos olisin eronnut jo silloin. PitÀisikö jatkaa tÀllÀ linjalla? Onko se hÀnelle vielÀ riittÀvÀsti?
Vaikea pÀivÀ, kuten eilinenkin.
Annan biisit iskee edelleen.
https://youtu.be/WI1hiAC6bUo
Haluan irti nĂ€istĂ€ yksipuolisista tunteistani đ- Anonyymi
En halua irti tunteistani hÀntÀ kohtaan. Voi kun osaisin tehdÀ oikean pÀÀtöksen. Tarvitsen hÀntÀ tÀssÀ.
Anonyymi kirjoitti:
En halua irti tunteistani hÀntÀ kohtaan. Voi kun osaisin tehdÀ oikean pÀÀtöksen. Tarvitsen hÀntÀ tÀssÀ.
No luultavasti sulla on erilainen tilanne. Mun ei tarttenu tehdÀ pÀÀtöksiÀ, ne tehtiin "mun puolesta". Nyt pitÀisi vain laskea irti ja jatkaa elÀmÀÀ, ilman hÀntÀ. Oon lueskellut aiheesta nyt paljon. Irtilaskeminen on monesti vaikeaa, mutta kun jokin ovi sulkeutuu...
- Anonyymi
Mulla on sua,niin ikÀvÀ.
TÀnÀÀn mietin hetkeÀ,kun vahingossa sivelin sun otsaa.
Kaipaan niitÀ hetkiÀ,kun henkÀys on tuntunut kaulalla ja jÀnnitys puristanut kehoa.
SĂ€ saat mun kehon eloon.
Kunpa olis rohkeutta sanoa nÀÀ sanat sulle.
Vaikka tÀstÀ ei koskaan tulisi mitÀÀn,niin sun pitÀis saada tietÀÀ,miten upea sÀ olet.- Anonyymi
Sano nĂ€mĂ€ sanat hĂ€nelle. Naisella, jonka tunnen ei ole pulaa rohkeudesta. KyllĂ€ tĂ€llaiset sanat kuulla â€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nĂ€mĂ€ sanat hĂ€nelle. Naisella, jonka tunnen ei ole pulaa rohkeudesta. KyllĂ€ tĂ€llaiset sanat kuulla â€
Jatkan siis, ettÀ vaikutat olleen lÀheisissÀ vÀleissÀ hÀnen kanssaan. KyllÀ tÀllaiset sanat haluaa kuulla.
- Anonyymi
Oltaispa suudeltu. Saatu rakastaa toisiamme vapaasti.
- Anonyymi
Saadaanhan me. NiinhÀn me juuri voimme tehdÀ. Omalla tavallamme.
- Anonyymi
Oliko joskus lÀhellÀ?
Vai haaveiletko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko joskus lÀhellÀ?
Vai haaveiletko?TÀÀllÀkin yksi jolla oli kerran ihan viittÀ vaille suutelutilanne erÀÀn naisen kanssa, mutta mitÀÀn ei tapahtunut. Melkein loukkaannuin vaikka ei ollut mitÀÀn syytÀ. Aika koomista nyt jÀlkeenpÀin ajateltuna:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÀÀllÀkin yksi jolla oli kerran ihan viittÀ vaille suutelutilanne erÀÀn naisen kanssa, mutta mitÀÀn ei tapahtunut. Melkein loukkaannuin vaikka ei ollut mitÀÀn syytÀ. Aika koomista nyt jÀlkeenpÀin ajateltuna:)
Millaisessa tilanteessa tÀmÀ tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisessa tilanteessa tÀmÀ tapahtui?
Työpaikalla:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla:)
Ihana †toivottavasti saat vielÀ suudella hÀntÀ.
- Anonyymi
Aika paha olo sisÀllÀni... Tuntuu et oon sillÀ tavalla jumissa elÀmÀssÀni et en uskalla tehdÀ asioita. SiinÀ on se surullista, et en ole uskaltanut yrittÀÀ ja tilaisuus/mahdollisuus menee kokonaan ohi.
YritÀn taistella mieltÀni vastaan mut en voita sitÀ.
Eniten ahdistaa se et aikaa on mennyt niin paljon ja hĂ€n on tuolla. Tuntuu niin surulliselta olisi sitten lopputulos mikĂ€ tahansa et mitenkÀÀn en edes yrittĂ€nyt. Samalla tuntuu et onko mulla oikeutta edes yrittÀÀ đ- Anonyymi
Omin tÀmÀn osaksi.. Minulla on juuri tuollainen tunne ollut kauan ja pelkÀÀn myös tilanteen menevÀn ohi. En taistele hÀntÀ vastaan. En vain ole ymmÀrtÀnyt, mitÀ hÀn on tarkoittanut. Olen mokaillut niin suuresti ymmÀrtÀmÀttömyydessÀni ja osaisinpa edes selittÀÀ syitÀ sekaisuudelleni. Mietin myös onko minulla enÀÀ oikeutta yrittÀÀ.. Mutta toisaalta mietin, ettÀ entÀ jos nyt ymmÀrrÀnkin sen miten voisimme olla yhdessÀ ja ettÀ hÀn haluaisi samaa. Miten nyt osaisin lÀhestyÀ hÀntÀ, ettÀ en enÀÀ epÀonnistuisi.. Kaveruuden kautta?
- Anonyymi
Mun pitÀis mennÀ pyytÀmÀÀn lÀÀkkeitÀ et saisin tasattua mieltÀni. En kykene siihenkÀÀn.
Olen aika lamaantunut. Muisti pÀtkii, huonot yöunet, jatkuva itkeskely. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitÀis mennÀ pyytÀmÀÀn lÀÀkkeitÀ et saisin tasattua mieltÀni. En kykene siihenkÀÀn.
Olen aika lamaantunut. Muisti pÀtkii, huonot yöunet, jatkuva itkeskely.NÀin on minullakin. Toivon ettÀ tapaan hÀnet.
TĂ€mĂ€n se Ă€sken viskasi autoratiosta... đ
https://youtu.be/-l4bzNToLYI- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
En usko
ettÀ loppumme on tyhjÀ.
TehdÀÀn kaveruudella
ystÀvyydellÀ
ja rakkaudella.
Oma resepti salainen.
Ole kokkini. - Anonyymi
No eipÀ tuota tarttekaan.
Joo joka pÀivÀ ja joka ikinen yö hÀntÀ ajattelen.
Olen lamaantunut, seuraavaksi tunnoton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lamaantunut, seuraavaksi tunnoton.EntÀ jos hÀn pyytÀisi noin kaveriksi?
- Anonyymi
No eipÀ tuota tarttekaan.
Oli viitaus tekstiin.. Uskon ettÀ saamme vielÀ tÀyden rakkauden.
Anonyymi kirjoitti:
Oli viitaus tekstiin.. Uskon ettÀ saamme vielÀ tÀyden rakkauden.
No hyvÀ jotta jonkun usko kestÀÀ. Oma on jo loppunu.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lamaantunut, seuraavaksi tunnoton.Mie en ole tunnoton, mutta oon viime ajat tuntenut pÀÀosin semmosia tuntemuksia, mitkÀ ei ole erityisen kivoja. Vaan eipÀ tuota oo oikein valita voinu, enkÀ ehkÀ oikeinkaan aikoinaan valinnu.
- Anonyymi
Mie en ole tunnoton, mutta oon viime ajat tuntenut pÀÀosin semmosia tuntemuksia, mitkÀ ei ole erityisen kivoja. Vaan eipÀ tuota oo oikein valita voinu, enkÀ ehkÀ oikeinkaan aikoinaan valinnu.
Miten sen uskon voisi palauttaa? Olemalla kaveri ja muuta?
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen uskon voisi palauttaa? Olemalla kaveri ja muuta?
Toivoin muuta, haaveilin ja aloin myös uskomaan, jotta hÀn on mun elÀmÀni rakkaus, se viimeinen. EttÀ asiat jÀrjestyvÀt, voimme olla yhdessÀ, eikÀ mikÀÀn tai kukaan meitÀ erota.
Toivoin muuta, haaveilin ja aloin myös uskomaan, jotta hÀn on mun elÀmÀni rakkaus, se viimeinen. EttÀ asiat jÀrjestyvÀt, voimme olla yhdessÀ, eikÀ mikÀÀn tai kukaan meitÀ erota.
Mie idiootti đ
- Anonyymi
Mie idiootti đ
MitÀ se olisi vaatinut hÀneltÀ? Miten olisitte olleet yhdessÀ? NiitÀ yhteisiÀ polkuja kun voi olla monenlaisia.
- Anonyymi
Mie en ole tunnoton, mutta oon viime ajat tuntenut pÀÀosin semmosia tuntemuksia, mitkÀ ei ole erityisen kivoja. Vaan eipÀ tuota oo oikein valita voinu, enkÀ ehkÀ oikeinkaan aikoinaan valinnu.
Siis tarkoitin et haluisin olla jo seuraavaks tunnoton. HÀnen jÀlkeensÀ en vaan halua ketÀÀn muuta. Kukaan muu ei tunnu miltÀÀn eikÀ vois vÀhempÀÀ kiinnostaa.
Mut siis haluisin olla tunnoton koska tÀÀ kipu ja ahdistus on kamala ilman hÀntÀ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitin et haluisin olla jo seuraavaks tunnoton. HÀnen jÀlkeensÀ en vaan halua ketÀÀn muuta. Kukaan muu ei tunnu miltÀÀn eikÀ vois vÀhempÀÀ kiinnostaa.
Mut siis haluisin olla tunnoton koska tÀÀ kipu ja ahdistus on kamala ilman hÀntÀMinuunkin sattuu kamalasti. Eikö olisi mahdollista olla hÀnen kanssaan vielÀ. Jos olet naimisisissa niin vaikka rakastaja?
Anonyymi kirjoitti:
Mut siis haluisin olla tunnoton koska tÀÀ kipu ja ahdistus on kamala ilman hĂ€ntĂ€Mie jaan tuon kivun ja ahdistuksen sun kanssas đ, vaikka ei se niitĂ€ lievennĂ€. MĂ€ en haluaisi olla tunnoton, mutta nĂ€mĂ€ tuntemukset, joita oon nyt tuntenut antaisin mielellĂ€ni pois, vaan tuskinpa niitĂ€ kukaan tahtos. EnkĂ€ myöskÀÀn ite taho, ettĂ€ joku muu ne kĂ€rsii eli piĂ€n itellĂ€ni. TyhmyydestĂ€ saapi kai kĂ€rsiĂ€kin, liekö kohta olen norsu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuunkin sattuu kamalasti. Eikö olisi mahdollista olla hÀnen kanssaan vielÀ. Jos olet naimisisissa niin vaikka rakastaja?
Itse haluaisin sellaisen suhteen. Olla hÀnen kanssaan ystÀvÀ ja rakastaja, kaveruuden varjolla. Suunnitella tulevaa loppuelÀmÀn mittaista polkua. Vain hÀnen kanssaan. HÀntÀ rakastan.
Anonyymi kirjoitti:
MitÀ se olisi vaatinut hÀneltÀ? Miten olisitte olleet yhdessÀ? NiitÀ yhteisiÀ polkuja kun voi olla monenlaisia.
Liikaa. Haluan ja toivon, ettÀ hÀn toteuttaa haaveensa. Olisin toki tahtonut olla niissÀ hÀnen haaveissaan ja elÀmÀssÀÀn mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haluaisin sellaisen suhteen. Olla hÀnen kanssaan ystÀvÀ ja rakastaja, kaveruuden varjolla. Suunnitella tulevaa loppuelÀmÀn mittaista polkua. Vain hÀnen kanssaan. HÀntÀ rakastan.
Ite en oo naimisissa eikÀ ole ketÀÀn.
Ainut ongelmani on oma itseni. Koen et en oo riittÀvÀ ja liikaa vikoja. En sen takia kehtaa edes yrittÀÀ.
Muiden mielipiteillÀ mulla ei oo mitÀÀn vÀliÀ.
Mut ahdistaa et en oo tarpeeks hyvÀ hÀnelle... En osaa selittÀÀ... - Anonyymi
Liikaa. Haluan ja toivon, ettÀ hÀn toteuttaa haaveensa. Olisin toki tahtonut olla niissÀ hÀnen haaveissaan ja elÀmÀssÀÀn mukana.
Olisiko se vaatinut hÀnen eroamistaan aiemmasta suhteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en oo naimisissa eikÀ ole ketÀÀn.
Ainut ongelmani on oma itseni. Koen et en oo riittÀvÀ ja liikaa vikoja. En sen takia kehtaa edes yrittÀÀ.
Muiden mielipiteillÀ mulla ei oo mitÀÀn vÀliÀ.
Mut ahdistaa et en oo tarpeeks hyvĂ€ hĂ€nelle... En osaa selittÀÀ...Sinulla tuntuu olevan huono itsetunto. ĂlĂ€ anna sen huonommuuden tunteen passivoida sinua. Olet hyvĂ€ itsenĂ€si. RiitĂ€t varmasti hĂ€nelle. MinĂ€ tapasin naisen, johon tunsin suuresti vetoa, mutta joka liikkui eri ympyröissĂ€ kuin minĂ€, vaikka minulla onkin hyvinkin erilaisia kavereita eri piireistĂ€.. EpĂ€röin tutustumistani hĂ€neen, sillĂ€ hĂ€n herĂ€tti niin suuria tunteita. Tutustuessani hĂ€neen enemmĂ€n, hĂ€n paljastui aivan uskomattoman upeaksi ja erityiseksi, monitahoiseksi ihmiseksi. VielĂ€ uskomattomammaksi kuin saatoin alkujaan ajatella. Haluaisin oppia tuntemaan hĂ€net paremmin, hĂ€n on ehdottoman kiinnostava. Ei ystĂ€vyydessĂ€ eikĂ€ rakkaudellisessa kumppanuudessa etsitĂ€ "hyvyyttĂ€" vaan aitoutta, sitĂ€ ettĂ€ ollaan sellaisenaan kaikkine haasteinemme yhdessĂ€. Sellaisenaan.
- Anonyymi
Haluan ettÀ hÀn on mukana tekemÀssÀ yhteisiÀ haaveita omalla tavallamme. Niin kuin ensin ajattelimme.
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se vaatinut hÀnen eroamistaan aiemmasta suhteesta?
Ei, koska on sinkku, toisin kuin mie eli omalla kohdalla tuo olisi sitten pitÀnyt tehdÀ. LÀhtökohtaisesti asiat ois vaatineet molemminpuoliset vahvat tunteet, molempien halun mennÀ eteenpÀin yhteistÀ polkua ja uskoa tulevaan. Niin tÀmÀ ei menny. MÀ en eti mittÀÀn muutaman vuoden "leikki"suhdetta vaan sitÀ elÀmÀn viimeistÀ oikiaa ja kestÀvÀÀ rakkautta.
Anonyymi kirjoitti:
Haluan ettÀ hÀn on mukana tekemÀssÀ yhteisiÀ haaveita omalla tavallamme. Niin kuin ensin ajattelimme.
Niin se olen miekin tÀssÀ matkan varrella halunnut yhtÀ ja toista, vaan eipÀ mene asiat aina niinku haluais. EnÀÀ en voi kuin odottaa, ettÀ omat tunteet viilenee. Pienesti niin on ehkÀ jo kÀynytkin... Hitaastikohan se piti tÀmÀnkin asian tulla. Liekö tulis sitten ainakin hyvÀ.
- Anonyymi
Niin se olen miekin tÀssÀ matkan varrella halunnut yhtÀ ja toista, vaan eipÀ mene asiat aina niinku haluais. EnÀÀ en voi kuin odottaa, ettÀ omat tunteet viilenee. Pienesti niin on ehkÀ jo kÀynytkin... Hitaastikohan se piti tÀmÀnkin asian tulla. Liekö tulis sitten ainakin hyvÀ.
Olen pÀÀtynyt jÀÀmÀÀn saman katon alle miehen kanssa lasten vuoksi. HÀn on vapaa. En tiedÀ mitÀ ajatella.
Anonyymi kirjoitti:
Olen pÀÀtynyt jÀÀmÀÀn saman katon alle miehen kanssa lasten vuoksi. HÀn on vapaa. En tiedÀ mitÀ ajatella.
No siinÀpÀ sitÀ on, mietittÀvÀÀ.
- Anonyymi
Ei, koska on sinkku, toisin kuin mie eli omalla kohdalla tuo olisi sitten pitÀnyt tehdÀ. LÀhtökohtaisesti asiat ois vaatineet molemminpuoliset vahvat tunteet, molempien halun mennÀ eteenpÀin yhteistÀ polkua ja uskoa tulevaan. Niin tÀmÀ ei menny. MÀ en eti mittÀÀn muutaman vuoden "leikki"suhdetta vaan sitÀ elÀmÀn viimeistÀ oikiaa ja kestÀvÀÀ rakkautta.
Siis ajatteletko, ettÀ tuosta noin vaan saat ihastuksesi kun olet itse varattu etkÀ voi jÀttÀÀ miestÀsi? IhmeellistÀ miksi tunnet itsesi idiootiksi. Luulis vÀhemmÀstÀkin sinun ymmÀrtÀvÀn.
Voi kun niin hyvin harva on polyamorinen.
Jatka vain haaveilua ja etsi niitÀ polyihmisiÀ mielummin.. voit oikeasti olla kahden kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Siis ajatteletko, ettÀ tuosta noin vaan saat ihastuksesi kun olet itse varattu etkÀ voi jÀttÀÀ miestÀsi? IhmeellistÀ miksi tunnet itsesi idiootiksi. Luulis vÀhemmÀstÀkin sinun ymmÀrtÀvÀn.
Jatka vain haaveilua ja etsi niitÀ polyihmisiÀ mielummin.. voit oikeasti olla kahden kanssa.Lueppa tuo tekstini uudestaan, jos kerkiÀt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vain haaveilua ja etsi niitÀ polyihmisiÀ mielummin.. voit oikeasti olla kahden kanssa.TÀmÀ ei ollut minulle, mutta vaikka asun mieheni kanssa lasten vuoksi, minulla on oma huone, eikÀ meillÀ ole fyysistÀ lÀheisyyttÀ eikÀ romantiikkaa. Asumme kuin sisarukset saman katon alla. Ei meillÀ ole parisuhdetta, jÀljellÀ on vain hyvÀntahtoinen kaveruus ja vanhemmuus.
- Anonyymi
Lueppa tuo tekstini uudestaan, jos kerkiÀt.
MikÀ sua estÀÀ... Lapset. Ei estÀnyt minuakaan aikoinaan. Hyvin oli yhteishuoltajuus ja ja lapset oli molempien luona vuoroin.. vaikka molemmilla oli uudet kumppanit? Etkö vaan henkisesti uskalla olla "yksin" tai erossa miehestÀ?
Anonyymi kirjoitti:
MikÀ sua estÀÀ... Lapset. Ei estÀnyt minuakaan aikoinaan. Hyvin oli yhteishuoltajuus ja ja lapset oli molempien luona vuoroin.. vaikka molemmilla oli uudet kumppanit? Etkö vaan henkisesti uskalla olla "yksin" tai erossa miehestÀ?
TiedÀn, perse edellÀ on ikÀÀnkuin menty. NÀitÀ ihastuksia "kolmanteen", mulla on tullut tÀmÀn nykyisen mieheni aikana jo useita. SiitÀ syystÀ ja myös sen vuoksi, ettÀ tunteet hÀneen ovat jo vuosia sitten kuolleet, olisi toki ollut jÀrkevÀÀ erota. Ainoa syy sille, etten ole eroa tehnyt on se, ettemme ole tÀssÀ asiassa kaksin. Sulla on kÀynyt onni siinÀ, ettÀ olette saaneet ex-kumppanisi kanssa asiat sovittua. Aina se ei mene niin, sen olen lÀheltÀ nÀhnyt. On eroasia meillÀkin tapetilla ollut, mutta tÀhÀn mennessÀ on maalattu aina pÀÀlle. Mie olen ollut enemmÀn se tapetoija ja mies taas maalari. ItseltÀ rohkeutta ehkÀ hivenen vielÀ puuttuu, mutta suurempi este on ollut uskon puuttuminen. Usko siihen, ettÀ asiat saadaan "nÀtisti" ja sovussa sovittua.
Joka tapauksessa tÀmÀ nykyinen ihastus naiseen on ensimmÀinen josta olen kohteelle kertonut. HÀn on saanut mut tuntemaan todella vahvasti, ja nyt voisin sanoa ikÀvÀ kyllÀ.
HÀnen haaveensa ovat kaukana muualla. Erosin tai en ja vaikka kÀvelisin paljain jaloin kuumuutta hehkuvilla hiilillÀ, niin en voi tÀÀltÀ useiden eri syiden vuoksi kauaksi lÀhteÀ. TÀmÀ "tapaus" on siis kÀsitelty ja toivoton.- Anonyymi
TiedÀn, perse edellÀ on ikÀÀnkuin menty. NÀitÀ ihastuksia "kolmanteen", mulla on tullut tÀmÀn nykyisen mieheni aikana jo useita. SiitÀ syystÀ ja myös sen vuoksi, ettÀ tunteet hÀneen ovat jo vuosia sitten kuolleet, olisi toki ollut jÀrkevÀÀ erota. Ainoa syy sille, etten ole eroa tehnyt on se, ettemme ole tÀssÀ asiassa kaksin. Sulla on kÀynyt onni siinÀ, ettÀ olette saaneet ex-kumppanisi kanssa asiat sovittua. Aina se ei mene niin, sen olen lÀheltÀ nÀhnyt. On eroasia meillÀkin tapetilla ollut, mutta tÀhÀn mennessÀ on maalattu aina pÀÀlle. Mie olen ollut enemmÀn se tapetoija ja mies taas maalari. ItseltÀ rohkeutta ehkÀ hivenen vielÀ puuttuu, mutta suurempi este on ollut uskon puuttuminen. Usko siihen, ettÀ asiat saadaan "nÀtisti" ja sovussa sovittua.
Joka tapauksessa tÀmÀ nykyinen ihastus naiseen on ensimmÀinen josta olen kohteelle kertonut. HÀn on saanut mut tuntemaan todella vahvasti, ja nyt voisin sanoa ikÀvÀ kyllÀ.
HÀnen haaveensa ovat kaukana muualla. Erosin tai en ja vaikka kÀvelisin paljain jaloin kuumuutta hehkuvilla hiilillÀ, niin en voi tÀÀltÀ useiden eri syiden vuoksi kauaksi lÀhteÀ. TÀmÀ "tapaus" on siis kÀsitelty ja toivoton.Minulla on ollut myös epÀilyjÀ, ettÀ hÀn ei suostuisi eroamaan hyvissÀ vÀleissÀ.
- Anonyymi
EhkÀ hÀn on niin erilainen kuin itse olen.
hÀn tykkÀÀ kiertÀÀ baareissa, olla isoissa porukoissa ja juhlia.- Anonyymi
KÀvin yli vuosi sitten pari-kolme kertaa baareissa, se oli kamala kokemus. HÀntÀ vain kaipasin, ja kaipasin, itkin sisÀisesti kokoajan. Se oli niin turhaa, ne paikat. HÀnen viereensÀ vain kaipasin, kuvittelin hÀnet vierelleni. Haluan omaan koloon hÀnen kanssaan. HÀn on niin paljon ihmeellisempi, kuin mitkÀÀn maailman paikat. Voisin jÀttÀÀ kaiken muun nÀkemÀttÀ. Ei ole toista paikkaa maailmassa minne haluaisin, kuin hÀnen kainalonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KÀvin yli vuosi sitten pari-kolme kertaa baareissa, se oli kamala kokemus. HÀntÀ vain kaipasin, ja kaipasin, itkin sisÀisesti kokoajan. Se oli niin turhaa, ne paikat. HÀnen viereensÀ vain kaipasin, kuvittelin hÀnet vierelleni. Haluan omaan koloon hÀnen kanssaan. HÀn on niin paljon ihmeellisempi, kuin mitkÀÀn maailman paikat. Voisin jÀttÀÀ kaiken muun nÀkemÀttÀ. Ei ole toista paikkaa maailmassa minne haluaisin, kuin hÀnen kainalonsa.
NÀin minÀkin ajattelen.
- Anonyymi
Heti kun jÀÀn yksin olen niin surullinen. Hiljaisuus vie ajatukseni hÀneen.
Olen vain pysÀhtynyt enkÀ saa mitÀÀn konkreettista aikaiseksi.
En voinut sille mitÀÀn et hÀnet nÀin ja sydÀmessÀ tuntui... Tuntuu edelleen joka hetki.- Anonyymi
MinÀ ajattelen hÀntÀ myös kokoajan.. Rakastuminen ja tarve pÀÀstÀ hÀnen luokseen on valtava. Oppia tuntemaan hÀnet nyt ja kaikissa ajoissa, nÀhdÀ hÀnen valokuva-albuminsa ja olla niissÀ mukana jollain tavoin tÀstÀ eteenpÀin.. Olen nÀhnyt unta meistÀ vanhana, olen hÀntÀ hoitanut.. En tiedÀ, olisiko se vielÀ mahdollista..
- Anonyymi
Toivon koko sydÀmestÀni ja rukoilen et jonain pÀivÀnÀ.
TiedÀn ettÀ jos se ei ole hÀn se ei tule olemaan koskaan kukaan toinen. Sit mut on tarkoitettu olemaan yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon koko sydÀmestÀni ja rukoilen et jonain pÀivÀnÀ.
TiedÀn ettÀ jos se ei ole hÀn se ei tule olemaan koskaan kukaan toinen. Sit mut on tarkoitettu olemaan yksin.Minusta tuntuu samalta. HÀn on enemmÀn kuin kaikki muut yhteensÀ. En halua vÀhempÀÀ.
- Anonyymi
MikÀÀn muu ei auta tÀhÀn ahdistukseen kuin hÀn. Jos hÀnet saisin lÀhelleni.
- Anonyymi
TÀltÀ minustakin tuntuu. Haluan hÀnet lÀhelleni.
- Anonyymi
KÀytÀtkö toista ihmistÀ ahdistukseen. Ei ihmiset ole tavaroita tai lÀÀkkeitÀ, jossain menee raja. Voisitko opetella ensin kÀsittelemÀÀn ahdistuksesi, silloin vasta pystyisit vastavuoroiseen kypsÀÀn parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KÀytÀtkö toista ihmistÀ ahdistukseen. Ei ihmiset ole tavaroita tai lÀÀkkeitÀ, jossain menee raja. Voisitko opetella ensin kÀsittelemÀÀn ahdistuksesi, silloin vasta pystyisit vastavuoroiseen kypsÀÀn parisuhteeseen.
Se on totta, olen opettelemassa tÀtÀ.
- Anonyymi
âVaikka kaikki kĂ€visi toisin
kuin olen sisÀlleni kirjoittanut
en sinusta luovuâ
MitÀ tapahtuukin, olet ajatuksissani. Niihin saavut aina uudestaan ja uudestaan. Jokaista tapaamista, jokaista yhteydenottoa odotan yhÀ yhtÀ malttamattomana kuin jo vuosia sitten. Vaikka vÀlimatka tuntuu vÀlillÀ pitkÀltÀ, olen toisaalta ihan lÀhellÀ. Kaipauksen ja haaveiden pÀÀssÀ. Kunnes jÀlleen kohdataan ystÀvÀni. Odotan tulevia tapaamisia. Toiveissa voimme joskus olla enemmÀn, yhdessÀ.- Anonyymi
PikkAsen alkaa kuulostaa pakkomielteiseltÀ toiminnalta.
- Anonyymi
NÀin ajattelen minÀkin hÀnestÀ. Haluan olla hÀnen kanssaan yhdessÀ tavalla, mikÀ on nyt mahdollista. Saada rakkautemme tÀydeksi, energiat virtaamaan, antaa hyvÀÀ oloa toisillemme, yhteisten haaveidemme ruokkimiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon sitten pakkomielteistÀ. Ei tunteilleen voi mitÀÀn enkÀ niitÀ kiellÀ. Joskus kielsin.
Hetken pÀÀstÀ ne tuli vain vahvempana takaisin.
TÀmÀ on mun asia ja vain hÀnet haluan. Jos ei hÀntÀ niin ei kukaan muu.
NĂ€in se vaan mun kohdalla menee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon sitten pakkomielteistÀ. Ei tunteilleen voi mitÀÀn enkÀ niitÀ kiellÀ. Joskus kielsin.
Hetken pÀÀstÀ ne tuli vain vahvempana takaisin.
TÀmÀ on mun asia ja vain hÀnet haluan. Jos ei hÀntÀ niin ei kukaan muu.
NÀin se vaan mun kohdalla meneeTÀltÀ minustakin tuntuu. Rakkauteen kuuluu "pakottava" tarve pÀÀstÀ rakastamansa henkilön luokse. Se on normaalia se halu pÀÀstÀ lÀhelle. Toiminta taas tÀytyy tehdÀ toisen rajoja kunnioittaen. Jos ei niitÀ kunnioita, se on pakkomielteistÀ. Mutta toisen rajoja kunnioittaen voi lÀhestyÀ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÀltÀ minustakin tuntuu. Rakkauteen kuuluu "pakottava" tarve pÀÀstÀ rakastamansa henkilön luokse. Se on normaalia se halu pÀÀstÀ lÀhelle. Toiminta taas tÀytyy tehdÀ toisen rajoja kunnioittaen. Jos ei niitÀ kunnioita, se on pakkomielteistÀ. Mutta toisen rajoja kunnioittaen voi lÀhestyÀ.
Toisen rajojen kunnioittaminen on tÀrkeÀÀ, muuten se on vain itsekÀstÀ ahneutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen rajojen kunnioittaminen on tÀrkeÀÀ, muuten se on vain itsekÀstÀ ahneutta.
Juuri nÀin, vain rajojen kanssa voidaan olla oikeassa vuorovaikutuksessa, jossa molemmat voivat hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai rakkaus on aina vÀhÀn pakkomielteistÀ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai rakkaus on aina vÀhÀn pakkomielteistÀ...
Rakastuneen aivoissa on vÀhÀn samanlainen tila kuin pakko-oireista kÀrsivÀllÀ. Siksi ihmiset ajattelevat rakkauden kohdetta jatkuvasti, eikÀ se ole sairaus vaan luonnollinen olotila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuneen aivoissa on vÀhÀn samanlainen tila kuin pakko-oireista kÀrsivÀllÀ. Siksi ihmiset ajattelevat rakkauden kohdetta jatkuvasti, eikÀ se ole sairaus vaan luonnollinen olotila.
NĂ€in se on â€ïžđ
- Anonyymi
HĂ€n rakastaa minua.
- Anonyymi
Myös teoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös teoilla.
Olet onnekas!
- Anonyymi
Mulla oli ollut sua todella iso ikÀvÀ.
Melkein itkin, kun olit siinÀ lÀhellÀ, niin hyvÀltÀ sÀ tunnut.
Olemalla, kuuntelemalla ja katsomalla, teit mun pÀivÀn kauniiksi.- Anonyymi
Miksi oli ikÀvÀ? Oliko hÀn ollut poissa? Ette olleet nÀhneet, vai miksi?
- Anonyymi
En voi sanoin kuvailla kuinka paljon vihaan itseÀni.
MÀ en vaan jaksa enÀÀ.
Kiitos et sain purkautua tÀnne.- Anonyymi
MitĂ€ on tapahtunut? Joskus tuntuu tuolta. ĂlĂ€ tee mitÀÀn mitĂ€ katuisit. Peru se jos olet sellaista tehnyt. MinĂ€ olen ainakin anteeksiantavainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MitĂ€ on tapahtunut? Joskus tuntuu tuolta. ĂlĂ€ tee mitÀÀn mitĂ€ katuisit. Peru se jos olet sellaista tehnyt. MinĂ€ olen ainakin anteeksiantavainen.
Ei ku mÀ oon oikeesti loppu. MÀ en nÀe tulevaisuudessa mitÀÀn toivoa.
TĂ€hĂ€n ketjuun saapi purkaa tuntojaan, niin paljon kuin haluaa. HyvĂ€n yön halaus â€ïž
- Anonyymi
TĂ€hĂ€n ketjuun saapi purkaa tuntojaan, niin paljon kuin haluaa. HyvĂ€n yön halaus â€ïž
Oi kiitos â€ïžđ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku mÀ oon oikeesti loppu. MÀ en nÀe tulevaisuudessa mitÀÀn toivoa.
Sanoisin, ettÀ meillÀ on toivoa, vaikka sydÀmeen niin paljon sattuukin ja hengitystÀ ahdistaa. Jaksa vielÀ rakas. Tulen hoivaamaan sinut kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kiitos â€ïžđ
Minultakin hyvÀt yöt tÀhÀn ketjuun.. Kasvukausi alkaa nÀin pÀÀsiÀisen jÀlkeen.. Nyt pitÀisi pÀÀttÀÀ mihin suuntaan se köynnös kasvaa.. Valoon pÀin on suuri tarve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, ettÀ meillÀ on toivoa, vaikka sydÀmeen niin paljon sattuukin ja hengitystÀ ahdistaa. Jaksa vielÀ rakas. Tulen hoivaamaan sinut kuntoon.
Mun sydÀmeen sattuu myös niin paljon ja hengitystÀ ahdistaa. Samoja oireita siis...
Rakkautta ja toivoa sinulle â€ïž - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun sydÀmeen sattuu myös niin paljon ja hengitystÀ ahdistaa. Samoja oireita siis...
Rakkautta ja toivoa sinulle â€ïžHierothan rintakehÀÀsi :) se helpottaa jĂ€nnitystĂ€ sillĂ€ alueella.
Rakkautta ja toivoa myös sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hierothan rintakehÀÀsi :) se helpottaa jÀnnitystÀ sillÀ alueella.
Rakkautta ja toivoa myös sinulle.Se on kuitenkin lohdullista et hÀn on niin vahvaksi kasvanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuitenkin lohdullista et hÀn on niin vahvaksi kasvanut.
Aina pitÀisi olla niin vahva.
Sen sanon et ite en ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitÀisi olla niin vahva.
Sen sanon et ite en ole.YleensÀ ne jotka odottavat/haluavat toiselta vahvuutta tiedostavat itse omaavansa heikommat kyvyt selviytyÀ kriisitilanteissa ja siksi etsivÀt varmaa tukipylvÀstÀ puolisosta/kumppanista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YleensÀ ne jotka odottavat/haluavat toiselta vahvuutta tiedostavat itse omaavansa heikommat kyvyt selviytyÀ kriisitilanteissa ja siksi etsivÀt varmaa tukipylvÀstÀ puolisosta/kumppanista.
Onneksi niitÀ kykyjÀ toimia voi oppia. Ja sÀilyttÀÀ samalla myös herkkyytensÀ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YleensÀ ne jotka odottavat/haluavat toiselta vahvuutta tiedostavat itse omaavansa heikommat kyvyt selviytyÀ kriisitilanteissa ja siksi etsivÀt varmaa tukipylvÀstÀ puolisosta/kumppanista.
En hae vahvuutta toisesta. Ei tarvitse toisen olla kun en oo itsekÀÀn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÀmÀ on totta, huomattu erinÀisiÀ kertoja.
- Anonyymi
HÀnelle on yhdentekevÀÀ eikÀ hÀn edes huomaisi vaik ei nÀkis enÀÀ koskaan.
- Anonyymi
TÀmÀ ei pidÀ vÀhempÀÀ paikkaansa kohdallani. Vain hÀnet haluan. HÀn on ihana juuri itsenÀÀn. HÀnet haluan nyt enemmÀn kuin koskaan.
- Anonyymi
OhikiitĂ€vĂ€n pienet hetket vain muistoissani đ
Toivo tĂ€ytti sydĂ€meni, aluksi luulin ettĂ€ pystyn mihin vaan. En kuitenkaan uskaltanut enkĂ€ osannut tehdĂ€ mitÀÀn đ- Anonyymi
No, onko se myöhÀistÀ tehdÀ nyt?
Minulle ei ole myöhÀistÀ. PÀinvastoin. TiedÀn nyt paljon enemmÀn itsestÀni ja hÀnestÀ. Rakkaudesta. Luotan siihen, ettÀ se kestÀÀ ja pystyn pian toimaan.
- Anonyymi
En voi pÀÀstÀÀ enÀÀ niin lÀhelle. Se ei olisi tervettÀ minulle.
- Anonyymi
Harmi jos ajattelet niin. Ettei vain olisi pelkojasi? Minulle tervettÀ on toimia rakkauden mukaan. HÀn elÀmÀssÀni on oikein. Haluan hÀnet lÀhelleni.
- Anonyymi
Totuushan on se et kaikki oli mun mielikuvitusta. Oon kertakaikkisesti niin typerÀ.
Oon ollu kokoajan sydĂ€men murtamana jo valmiiks. Sit hĂ€n onneks on sil aikaa ilmaissut joskus et hĂ€n on onnellinen â€ïž
PitÀis ottaa oppia hÀnestÀ.- Anonyymi
MinĂ€kin kuvittelen erÀÀstĂ€âșïž.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MinĂ€kin kuvittelen erÀÀstĂ€âșïž.
Oletko varma et kuvittelet vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma et kuvittelet vain?
KyllÀ se selviÀÀ ajan kanssa mitÀ kuvittelin ja mitÀ en. HÀn on todellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KyllÀ se selviÀÀ ajan kanssa mitÀ kuvittelin ja mitÀ en. HÀn on todellinen.
Oletko hÀnen kanssaan tÀllÀ hetkellÀ tekemissÀ?
- Anonyymi
En ole muuta kuin sÀrkevÀÀ suurta kaipuuta hÀnen luokseen kokenut koko tÀmÀn ajan. Onnea olen kokenut siitÀ, ettÀ olen hÀnet tavannut ja luottamuksen hetkissÀ, joissa yhdessÀ olemme suunnitelmia tehneet. Kaikki vaan on vielÀ ilmassa, ettÀ miten olisimme yhdessÀ.
Onnellinen en tÀstÀ tilanteesta ettÀ emme ole yhdessÀ, yhtÀÀn ole. Se sattuu aivan hirvittÀvÀsti ja tekee etenemisestÀni suunnitelmissa todella vaikeaa. Kun vain jonkin palan todellista hÀntÀ saisin tÀssÀ korona eristyksessÀ nÀhdÀ, niin saisin energiaa liikkuakseni eteenpÀin yhdessÀ hÀnen kanssaan.
- Anonyymi
En voi nÀhdÀ hÀntÀ enÀÀ.
Ainut vaan et kotimatkani menee sellaisesta kohdin missÀ usein tulee sitten nÀhtyÀ. PitÀis silloin kiertÀÀ pidemmÀn kautta.- Anonyymi
Mikset kÀvele tavallisesti ohi, ei kai tÀmÀ nainen sua pure.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kÀvele tavallisesti ohi, ei kai tÀmÀ nainen sua pure.
Tavallisesti mennÀÀn.
Et taida tietÀÀ/ymmÀrtÀÀ mitÀ tÀllÀ tarkoitin. Mua sattuu nÀhdÀ hÀntÀ. Mua sattuu myös olla nÀkemÀttÀ hÀntÀ. En tiedÀ mikÀ auttaa. Voispa tÀn kaiken pahan olon oksentaa ulos. Tuntuu ettÀ kaadun mut en kaadu, ihan kamala tunne. SydÀn hakkaa ja henkeÀ ahdistaa. Siis nÀmÀ tunteet on mulla kun en nÀe hÀntÀ. Mut ei hÀnen nÀkeminen auta kuin sen pienen hetken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisesti mennÀÀn.
Et taida tietÀÀ/ymmÀrtÀÀ mitÀ tÀllÀ tarkoitin. Mua sattuu nÀhdÀ hÀntÀ. Mua sattuu myös olla nÀkemÀttÀ hÀntÀ. En tiedÀ mikÀ auttaa. Voispa tÀn kaiken pahan olon oksentaa ulos. Tuntuu ettÀ kaadun mut en kaadu, ihan kamala tunne. SydÀn hakkaa ja henkeÀ ahdistaa. Siis nÀmÀ tunteet on mulla kun en nÀe hÀntÀ. Mut ei hÀnen nÀkeminen auta kuin sen pienen hetken.Sun pitÀÀ jo hakea jotain apua, mene juttelemaan jonnekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisesti mennÀÀn.
Et taida tietÀÀ/ymmĂ€rtÀÀ mitĂ€ tĂ€llĂ€ tarkoitin. Mua sattuu nĂ€hdĂ€ hĂ€ntĂ€. Mua sattuu myös olla nĂ€kemĂ€ttĂ€ hĂ€ntĂ€. En tiedĂ€ mikĂ€ auttaa. Voispa tĂ€n kaiken pahan olon oksentaa ulos. Tuntuu ettĂ€ kaadun mut en kaadu, ihan kamala tunne. SydĂ€n hakkaa ja henkeĂ€ ahdistaa. Siis nĂ€mĂ€ tunteet on mulla kun en nĂ€e hĂ€ntĂ€. Mut ei hĂ€nen nĂ€keminen auta kuin sen pienen hetken.Aika auttaađ„. YritĂ€ pitÀÀ itsestĂ€si hyvÀÀ huolta, hemmottele, villasukat ja suklaata. Oksenna tĂ€nne palstalle, jos se helpottaa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika auttaađ„. YritĂ€ pitÀÀ itsestĂ€si hyvÀÀ huolta, hemmottele, villasukat ja suklaata. Oksenna tĂ€nne palstalle, jos se helpottaa oloa.
Kiitos niin paljon
Aika tuskin auttaa. Ei oo tÀhÀn ikÀÀn mennessÀ auttanut. Ei mulla ole toivoa. Itken vain. HÀn ei todellakaan tiedÀ sitÀ.
- Anonyymi
Kopioitu tÀmÀ kaunis teksti :
"kuinka voisin kirjoittaa runon
sinusta
minÀ kirjoitan vain niistÀ
erehdyksistÀ
jotka ovat repineet minut
niin hajalle
ettÀ veri haavoista
on jo aikoja sitten
valunut kuiviin
ja arvista tihkuu mÀtÀÀ
sanojen muodossa
kirjoitan joskus myös niistÀ
vaaroista
joita aamuyön tunteina himoitsen
vartaloista
joita haluaisin maistaa
vaikka juuri ne kehot
ovat hylÀnneet minut
öisille kaduille
hikisille lakanoille
ja arkeen
jossa ravintoa tarvitaan muustakin kuin suudelmista
kuinka voisin kirjoittaa
sinusta
joka olet kaikkea sitÀ
mitÀ he eivÀt ole
timantti
joka ei edes tajua
omaa kauneuttaan
ja lujuuttaan
olet kaikkea sitÀ
mikÀ tekee elÀmÀstÀ
elÀmisen arvoisen
olet se kÀsi
joka ohjaa minut kotiin
kun olen eksynyt
olet se korva
joka kuuntelee itkuani
uudelleen ja uudelleen
olet se sydÀn
joka on niin auki etten
enÀÀ pelkÀÀ avata omaani
ja suu
joka sanoo suorat sanat
silloinkin kun se saattaa olla sopimatonta
olet se silmÀ
joka hÀpeilemÀttÀ pyörii
kun kerron kyseenalaisista ideoistani
ja se jalka
joka pinkeissÀ sandaaleissa
kipittÀÀ aamuyössÀ
linnunpoikasen perÀssÀ
nÀyttÀen minulle
yhÀ uudelleen
ettÀ elÀmÀ on parasta
juuri nyt
Kirjoittanut Saila Hakaniemi"- Anonyymi
Kaunis runo. NythÀn se elÀmÀ pitÀÀ elÀÀ. Ollaan nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. NÀin kertovat iltapÀivÀlehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua nÀitÀ tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjÀlkiÀ!
Oho, aikamoinen yllÀtys, ettÀ Joel Jolle Harkimo on lÀhtenyt Iholla-ohjelmaan. TÀssÀhÀn hÀn seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa SeinÀjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa SeinÀjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, ettÀ2012135- 1142093
SinÀ saat minut kuohuksiin
PitÀisiköhÀn meidÀn naida? MielestÀni pitÀisi . TÀmÀ vÀrinÀ ja jÀnnite meidÀn vÀlillÀ alkaa olla sietÀmÀtöntÀ. Haluai251963MinÀ en ala kenenkÀÀn perÀssÀ juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kÀÀntÀÀ silti tunteeni pois. Tunteetkin hÀlvenevÀt aikanaan, poissa silmistÀ poissa mielestÀ641576TunnekylmÀ olet
En ole tyytyvÀinen kÀytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessÀ ettÀ ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhÀ kriittisessÀ tilassa
SeinÀjoella Pohjan valtatiellÀ perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhÀ kriittisessÀ t221286