Tuskallista odottaa pee aa 25väivä eikä päätöstä vieläkään ?
Kyllä on kela hidas !
Sairaspäivärahan käsittely aika kelassa
12
1012
Vastaukset 12
- Anonyymi
ei vieläkään rahaa ei päätöstä !
- Anonyymi
Odotusajalta saa työttömyyskorvausta taikka työnantaja maksaa sairaslomakorvauksia.
- Anonyymi
Odottaa toisen asiaan liittyvän työn valmistumista !lukee sivuilla !
Voi vitun kela koittakaa ny tehä jotain ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaa toisen asiaan liittyvän työn valmistumista !lukee sivuilla !
Voi vitun kela koittakaa ny tehä jotain ?Olen kärsiny 2viikkoa työttömänä 7päivää työttömyyskarenssia sitten siirryin sairaspäivärahalle ja 9arkipäivää karenssia ja nyt 39 päivää odottanu päätöstä että sais jostain rahaa ?
Laskut ja vuokra rästissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kärsiny 2viikkoa työttömänä 7päivää työttömyyskarenssia sitten siirryin sairaspäivärahalle ja 9arkipäivää karenssia ja nyt 39 päivää odottanu päätöstä että sais jostain rahaa ?
Laskut ja vuokra rästissäNyt odotettu yht 67päivää sairaspäivärahaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt odotettu yht 67päivää sairaspäivärahaa !
Katso kuinka paljon on kelaan tullu hakemuksia ?
https://infogram.com/1pdzq2zyw7llzxfm7yqnvrlxpnsk3yrky13?live - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso kuinka paljon on kelaan tullu hakemuksia ?
https://infogram.com/1pdzq2zyw7llzxfm7yqnvrlxpnsk3yrky13?live6.4 tulee 2kk rahat !
- Anonyymi
Kuultua on ettei monikaan pääse sairauspäivärahalle.Varmaan osa syy on ettei pääsisi hakemaan eläkettä.Masennuksestakaan ei enää pääse eläkkeelle katsotaan että työ parantaa sen.
- Anonyymi
Tämä, olen itse sairauslomalla syyskuun loppuun, kela ei maksa päivääkään sairauspäivärahaa.
- Anonyymi
26.5 jätetty sairauspäiväraha-hakemus. Just kävin kattoon, on käsittelyssä.
Mulla on lonkkaleikkaus tulossa. Tai olis jo leikattukin mutta kun rahaa ei tule mistään. Tämä sairauslomapätkä päättyy 7.7 ja haen uutta ja laitan sinne vissiin senkin. Vai pitääkö tuossa kohtaa hakea uudelleen sairauspäivörahaa? Siis taas uusi hakemus? Vai miten tuo toimii? Ensin laitoin A-lomakkeen, nyt pitää kai laittaa B-todistus tarkemmalla selvityksellä. Yritin soittaa Kelaan, ei vastata...
Mistä saan rahaa tässä odotellessa?
Kun ei meille ole koskaan Kelasta myönnetty muitakaan tukia.
Joku diagonian 50 euroo ei nyt auta enkä pääse ruokajonoonkaan kun tuo lonkka on täysin loppu.
Tätäkö se on nykyään? Tapetaan nälkään....- Anonyymi
Yleensä se pari kuukautta maksetaan A-todistuksella ja sen jälkeen pitää toimittaa Kelaan B-lääkärinlausunto. Joten eiköhän sun kantsi nyt se todistus hommata ja toimittaa. Uutta hakemusta ei tarvii jos on jatko edelliseen sairaslomaan. Niin ja voit hakea myös toimeentulotukea, tosin siihen tarviikin jo enemmän liitteitä.
- Anonyymi
Hae toimeentulotukea. käsittelyaika on 7 päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99959Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?161930- 64740
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.49668- 50638
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.39580Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30577Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32572Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee475544Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20543- 31541
- 6506
- 73503
- 43493
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 31475
- 44471
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 365444