Konttorin setä herjaa että -01 farkku Golfin taka-akseli olisi liian ruosteinen....
Onko miten iso homma vaihtaa koko akseli?
Golfin taka-akselisto
5
1140
Vastaukset
- Anonyymi
Paaliin. Tv. Paalimestari
- Anonyymi
Pintaruosteen takia ei tarvitse vaihtaa. Pitää olla selvästi ruostunut ja materiaalia lähtenyt. Ota kuvia laita johonkin niin katsellaan
Mutta miksi ei ole ruostesuojattu? Hyviä autoja jää liikenteestä pikkuvikojen tai tälläisten asioiden takia.
Onnistuisi litran massapurkilla ja 4-5cm pensselillä. Ei tarvii halleja tai nostureita. Akselit ja apurungot voi puhdistaa bensarätillä ja massaa
Minulla on massattu se akseli, nostin tunkilla ylös takapään ja massasin pihassa massaruiskulla koteloainetta koko pohja, akselit sen jälkeen alustamassaa päälle.
Akseli on ruosteeton massan alta kuten koko pohja. auto 2003 ja 297000km
Hyvin tehty auto, ei jakopää, turbo, öljynsyönti, alustan osat kestää,- Anonyymi
"Onnistuisi litran massapurkilla ja 4-5cm pensselillä. "
Ei onnistu pensselillä. Saahan siihen pintaan toki tavaraa mutta vähänkin haasteellisemmat kolot jää suojaamatta.
- Anonyymi
Saako takaakselia korjata hitsaamalla?
- Anonyymi
Ei saa korjata hitsaamalla ainakaan katsurin mielestä. Vaihdoin boraan kesällä taka akselin ja muut osat pihalla. Ei ole hankala mutta jonkin verran teettää työtä. Uusi akseli maksoi vain 190e posteineen halvenpi kuin romuttamolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620