Moikka! Mä olen 14 vuotias ja mulla on ollut nyt noin 2kk hammasraudat. Haluisin tietää että onko jollain muillakin sattunut hampaisiin/suuhun aina silloin tällöin. Aluksi ajattelin että kipua tulisi vain 1-2 päivän jälkeen rautojen kiristyksestä mutta nyt niihin on alkanut sattumaan muulloinkin kuin heti rautojen kiristyksen jälkeen. Johtuuko tämä siitä että ne hampaat joissa raudat ovat liikkuvat nyt niihin paikkoihin mihin pitääkin? Vai mistä tämä mahtaa johtua? Olisin myös kiinnostunut millaisia muita oireita hammasrautoihin liittyy. Esimerkiksi missä kohtaa yleensä päätä särkee kun on raudat jne. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
Hammasraudat
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Mulla on raudoista kokemusta 7 vuoden ajalta ja juu kyllä sattuu kun hampaat liikkuu paikalleen. Mulla ainakin melkein joka päivä sattui ja harvoin pystyin syömään mitään kovaa, mulla ollut paljon erilaisia kojeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553892- 1382553
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182551Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161456
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988