Missä Hämeenlinnassa on rauhallinen alue, mistä voi vuokrata asunnon.
Vuokra-asunnot eläkeläisille
43
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Jos rauhaa etsit, hautausmaalla on rauha.
- Anonyymi
Ruutukaava keskusta kaikkein rauhaisin alue. Suosin itsekkin sitä.
- Anonyymi
Riippuu iästä,minäkin olin rauhaton nuorempana.Vieläkin juon kaljaa mutta en jaksa enää väkivaltaisia,ym..Vuosien myötä väsyy siihen kaikkeen.Ikä rauhottaa kummasti.
- Anonyymi
Asunto olisi kiva. nimim. mummo asunnoton
- Anonyymi
Asuntoja on niin monenlaisia. Myös asumisneuvojat löytyy täältä https://www.hameenlinna.fi/
- Anonyymi
Huoltajuusvelvollisuus loppuu 18-ikävuoteen.
Hämeenlinnassa sekään ei tietenkään ole selvillä, lainsäädännön kannalta.
- Anonyymi
Renkoo renkoo siel on hiljaista.
- Anonyymi
Lue aiheen Hämeenlinna keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun
- Anonyymi
Hämeenlinna #Ihan homeessa.
- Anonyymi
Katumalta
- Anonyymi
Vanhusten asuntosäätiö. Onko vielä toiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhusten asuntosäätiö. Onko vielä toiminnassa.
Taitaa olla jo homeessa, vanhat rakennukset ja pienet luukut. Sukulaiseni asui, mut talo homehtu. Kaivinkonetta kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jo homeessa, vanhat rakennukset ja pienet luukut. Sukulaiseni asui, mut talo homehtu. Kaivinkonetta kylkeen.
Korkeat vuokrat säätiöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeat vuokrat säätiöllä.
Realia alentaa.
- Anonyymi
Sieltä saa helposti asunnon.25 talo.
- Anonyymi
Oikeestaan kaikki alueet on ok. Itse valitsisin sellaisen alueen, jossa on peruspalvelut ja luonto lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.
Enemmän kannattaa katsoa, että taloyhtiö on rauhallinen ja muuten ok.- Anonyymi
Joo,Katumaltakin löytyy rauhallisia taloja mutta kauppaa siellä ei ole,ainoastaan grillikioski.Autottoman ei kannata muuttaa sinne.
- Anonyymi
Älä ainakaan kojamoon sotkeudu saa palella talvella ja kesällä hiota kun ei ilman vaihto toimi kun muutaman tunnin päivässä.
- Anonyymi
Eikä sauna vuoroa kantsi ottaa kun kuumaa vesihöyryä vaan tulee eikä edes ilma kierrä.
- Anonyymi
Rapautuvista rahastustaloista on vaikea enää löytää ihmisen arvoista asuntoa.
Jos vuosia on jäljellä vähän ei pieni sisäilmamyrkky ehkä enää paljoa ahdista. Ja jossain sitä ihmisen pitäisi asuakin, tai sitten pitää olla asunnoton.- Anonyymi
Jos pitäisi valita sisäilmaongelma tai ulkoilma, valitsisin jälkimmäisen. Se olisi tietenkin oma valintani. Sisäilmaviranomaiset ovat tietenkin statisteja tässä maassa asian suhteen.
- Anonyymi
Asunnotonmummo kirjoitti:
Asunto olisikin kiva.
Katumalta 25 talosta saat heti asunnon.Kysy Toivolalta,levoton talo,mutta pitää myös maksaa vuokrat,tottakai.Minä muutin pois kun mua ruvettiin kiusaamaan.Nyt on rauhallista.Lassi tai Toni Toivola.
Anonyymi kirjoitti:
Katumalta 25 talosta saat heti asunnon.Kysy Toivolalta,levoton talo,mutta pitää myös maksaa vuokrat,tottakai.Minä muutin pois kun mua ruvettiin kiusaamaan.Nyt on rauhallista.Lassi tai Toni Toivola.
Etsin asuntoa Suomesta.
- Anonyymi
Sellaisen talon löytäminen missä ei vuokralaisten joukossa ei ole huumehörhöä , on olisi lottovoitto eli siihen taloon on se missä vain.
- Anonyymi
Kyl asuntosäätiön siis vanhusten asunnot on vähä ku opiskelija asunnot. Jääkaappi on jonkinlainen kylppäri, mutta jääneet jälkeen en tiedä kelle tarkoitettu, lähinnä asunnottomille vanhoille. Kaupungilla paremmat asunnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl asuntosäätiön siis vanhusten asunnot on vähä ku opiskelija asunnot. Jääkaappi on jonkinlainen kylppäri, mutta jääneet jälkeen en tiedä kelle tarkoitettu, lähinnä asunnottomille vanhoille. Kaupungilla paremmat asunnot.
Mitä muuta sä tarviit vanhana et pysty edes siivoon leivänmurujas enää.
- Anonyymi
Niitä on nykyään joka paikassa.Niiden kanssa pärjää kun ei puutu niiden elämään.Jokainen tavallaan..Minä asun nykyään rauhallisemmassa paikassa,hyvä näin.
- Anonyymi
Hämeenlinnasta kannattaa kysyä Hämeenlinnan kaupungilta ja Realialta ja tarkistaa todella tarkkaan onko talo rauhallinen. Muutamia varmaan löytyy. Pienissä kaupungeissa useimmin häiriöitä vuokra-asunnoissa ja kalliit vuokrat. Läheltä keskustaa kaikki lähiöt on todella hirveitä. Kodisto myös vuokraa melko uusia, mutta tietty todella kalliitta ja hyvä huomioida, että myös vuokrankorotus vuosittain todella korkea. Toivottavasti löytyy, mutta Hämeenlinna ei ole eläkeläiselle vuokralla asuvalle mikään lottovoitto.
- Anonyymi
Lottovoittajat ei asu vuokralla.
- Anonyymi
Täällä Käikälässä on tyhjiä rivitaloasuntoja(Hämeenlinnan Asunnot) Kaksi kauppaa vieressä posti. Lähes hiljaista.
- Anonyymi
Tohon äskeiseen,ei mua haittaa sen yhden asunnon metelöinti,se on asenteesta kiinni ja siitä mihin asuntoon(ehkä) muutat.Minä olen ollu tyytyväinen kohta jo 5v. enkä aio muuttaa enää minnekään.Käikälä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohon äskeiseen,ei mua haittaa sen yhden asunnon metelöinti,se on asenteesta kiinni ja siitä mihin asuntoon(ehkä) muutat.Minä olen ollu tyytyväinen kohta jo 5v. enkä aio muuttaa enää minnekään.Käikälä.
Sen meteliasunnon ja minun välissä on kolme asuntoa enkä juurikaan kuule sitä meteliä.Luultavasti joudut kerrostalossa kärsimään siitä enemmän? Ja täällä on oma pieni pihapläntti..Haluaisin tänne rauhallisia suomalaisia ennenkuin...siksi vähän mainostan.
- Anonyymi
https://www.hvas.fi/vapaat_asunnot/
Näissä taloissa on aina rauhallista. Niissä asuu vain eläkeläisiä. - Anonyymi
Ylös.
- Anonyymi
Joo kaikki muut rauhallisia paitsi yksi valittaa koko ajan ja sit isännöinti uskoo ja laittaa kirjelmän olen kuullut varmalta taholta että.......
Vanhukset pieree.......,.
Huono ilmanlaatu..- Anonyymi
Uskomukset paljastetaan vasta oikeudessa, ja kun oikeus on pelkkä ****aa Suomessa, ei kukaan lähde oikeuteen, ja näin häätöjä voi tehdä pelkkien satujen perusteella.
Ja kuinka kukaan voi puolustautua oikeudessa jos tiedossa ei ole esitettyjä seikkoja.
Nämä asiat pitää lainsäädännössä siirtää rikoslain ja esitutkinnan puolelle. Yleensäkin jos ihminen menettää kotinsa pitäisi siihen olla rikoslainmukainen peruste, eli asunnottomuuden pitää olla säädetty rikoslainmukaisena kidutuksen sisältävänä kuoleman rangaistuksena.
Kuoleman rangaistus on kielletty Suomen allekirjoittamissa ja ratifioimissa kansainvälisissä sopimuksissa, mutta tälläiset sopimukset eivät Suomea sido, kuten ei ole sitonut sopimusten sosiaalinen oikeus asuntoon.
"Suomi" moralisoi kovasti Venäjän toimintaa etnisessä selkkauksessa Ukrainassa, mutta samalla tappaa häiriintyneesti omia kansalaisiaan. Se tietenkin ilmentää vain patologisen häiriintynyttä valtiota.
- Anonyymi
Olen kuullut et kaupunki tuolla....
- Anonyymi
Hallitus ratkoo isännöinnin käytöstä. Kun laittaa kirjeitä ja valehtelee. On taas kuullu jotain. Luulosairas.
- Anonyymi
Harhamielisyydessä ja tahallisuudessa on peruslaatuinen ero, ja tällä erolla erotetaan oikeudessa rangaistavat ja muuten vain säilöttävät.
- Anonyymi
Vuorentaalta tai Ahvenistolta. Rauhallista on mitä nyt peurat käy riuhtomassa kukkia kummuilta.
- Anonyymi
Oletko viihtynyt? Naapurit ei häiritse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko viihtynyt? Naapurit ei häiritse?
Kyllä se niitten pyöriminen vähän häiritsee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196