Sain asuntotarjouksen HUS-asunnoilta Vantaalta, ja pähkäilen tässä että otanko asunnon vastaan. Minulla on lemmikkitalous ja asunnolla olisi pieni piha, joka houkuttaisi. Vuokra on myös edullinen. Mutta asuntoon on kahden kuukauden vuokravakuus, mahtaako sitä saada takaisin pois muuttaessaan, ja sitten on outo ehto, että vuokranantaja saa irtisanoa asunnon, jos sitä tarvitaan HUSin työntekijän asunnoksi. Minkälainen riski tosiasiallisesti olisi, että joutuisi asunnottomaksi tällä perusteella? Kertokaa muitakin kokemuksia, jos on tästä vuokranantajasta.
HUS-asunnot vuokranantajana
Anonyymi
2
655
Vastaukset
- Anonyymi
En muuta enää ikinä. Hesan talo kuin ghetto. Likainen eikä valituksista huolimatta mihinkään puututa. Poliisit saa soittaa suoraan rauhoittamaan häiriköitä että saa nukuttua. Nykyään huonompaan suuntaan menee. Ulkoapäin talo on kulahtanut ja asunnot jääneet vaille päivitystä!
- Anonyymi
Onko tämän aloituksen varsinainen pointti palstan aktivointi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486