Etäopiskelu ei toimi...

Anonyymi

Vinkkejä opiskeluun etänä? Opiskelun aloitan n. klo 8, lopetan n. klo 20 joka pv ja viikonloppuisin myös muutamia tunteja. En osaa rytmittää tätä oikein, miten te rytmitätte etätyöt?

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivat sulle. Minä viime keväänä tein hädin tuskin mitään. Silti sain jakson kaikista aineista 7. Hyvä verrattuna, että en tehnyt mitään.

    • Anonyymi

      Mitä opiskelet?

      Kuulostaa noi tuntimäärät aivan älyttömän suurilta.

      Vertauksena esim itse valmistuin maisteriksi yliopistosta viime vuonna, ja opiskeluun käytin keskimäärin ehkä puoli tuntia tai tunnin viikossa kotona ja yliopistolla kävin kuuntelemassa ehkä puolet luennoista ja sitten pakolliset harjoitustyöt päälle.

      Joten keskiarvo kaikkineen on ehkä noin 3-4h/päivä mitä tuli käytettyä opiskeluun sisältäen lennot, tentit yms.

      Joten jos sulla menee etänä 12h päivä viikonloppuina jotain päälle, opiskelet joko lääkiksessä tai teet vaan ihan liikaa turhaa opiskelua.

      Voisin veikata ettei ainakaan itsellä etänä tuntimäärä kasvaisi. Sain tutkinnosta 4/5 keskiarvon joten en nyt ihan rimaa hipoen mennyt

      Sitten jos oot lukiossa tms alemmalla tasolla, niin tuossa työmäärässä on vielä vähemmän järkeä, eiköhän tuohon pari tuntia päivässä riitä tehokkaasti tehtynä.

      Tietysti voi olla että olet vähemmän lahjakas(sille ei vaan voi mitään), mutta ehkä sitten kannattaa miettiä jonkun asiantuntijan apua koululta?

      Itse olen huippulahjakas älyllisesti joten voi olla, että omat kokemukseni on hyvinkin vääristyneet verrattuna keskivertoon. En siis itse koe, että olisi itse tavallaan koskaan oikeasti tarvinnut edes opiskella, kunhan vähän on hereillä niin se on riittänyt

      • Anonyymi

        Itse kun olin aikoinaan päivälukiosss niin oli ihan normaalia, että koulupäivä on 8-16. Siihen kun laskee koulumatkat niin päivä on 6-18. Sitten onkin läksyjen teko eli 15 sivua sanoja ulkoa luettavaksi seuraavaksi päiväksi ja 10 sivua eri aineiden kotiläksyjä. Eli kyllä siinä menee koko päivä eikä se älykkyydestä ole kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kun olin aikoinaan päivälukiosss niin oli ihan normaalia, että koulupäivä on 8-16. Siihen kun laskee koulumatkat niin päivä on 6-18. Sitten onkin läksyjen teko eli 15 sivua sanoja ulkoa luettavaksi seuraavaksi päiväksi ja 10 sivua eri aineiden kotiläksyjä. Eli kyllä siinä menee koko päivä eikä se älykkyydestä ole kiinni.

        Nyt kiinnostaa! Millä kurssilla opetellaan ulkoa 15 sivua sanoja joka päivä tai edes koko kurssin aikana?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe