Onkohan PS5:llekin jotenkin vaikea kehittää pelejä, kun Gran Turismo 7 on lykätty ensi vuodelle (2022)?
https://www.gtplanet.net/gran-turismo-7-launch-shift-20210223/
Vai onko syynä riittämätön määrä konsolikantaa, jos on kerran mikropiireistä pulaa, eikä konsoleita saada valmistettua tarpeeksi?
PS3:sta sanoivat vaikeaksi alustaksi kehittää pelejä, joten silläkin esim. GT5 lykkääntyi lykkääntymistään, kunnes viimein muistaakseni 2010 julkaistiin. GT6 tuli sitten jo 2013.
Tosin, nykyään itsellä uusin konsoli on Xbox One S vuodelta 2019, juuri ennen Covidia hankittu :D
GT7 lykätty ensi vuoteen
Anonyymi
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
Sain semmoisen tänään.....olen vähän pettynyt
- Anonyymi
Mutta tosi hyvä muutenkin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tosi hyvä muutenkin👍
PARAS PELI !!
- Anonyymi
Alkuvaikutelma siitä tuunausjutusta oli vähän pettynyt koska se olisi voinut olla yksinkertaisempikin, mutta muut jutut ovat täydellisiä tehtäviä riittää ja ne ovat kivoja ja kun sain sen eilen en vielä sanonut että se olisi niin hyvä peli mutta nyt sanon että Gt7 on paras pelaamani peli!😊😇
- Anonyymi
Ei ole paras peli! Ajopeliksi aika surkea, ehkä seuraava versio riippuu kehityksestä.
- Anonyymi
Hytvä ajopeli: SDosdfwn Viper Racing.
Mersu on Perse. hwh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672