MM karsinta urakka alkaa

Suomi-Bosnia klo 21.45 alkaen. Viafree näyttää pelin.

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi Suomi on!

Kuinka paljon muuten odotatte kesän EM kisoja?! Mä siis ihan täysillä, hyvä että maltan edes odottaa. Kesästä tulee parempi kuin Bryan Adamsin summer of 69..

• Anonyymi

Näkyykö ??????

• Anonyymi

Ei toimi mulla ;C

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toimi mulla ;C

ILTALEHTI:

Suomen MM-karsinnan avauspeli Bosniaa ja Hertsegovinaa vastaan piti näkyä kaikille ilmaiseksi Viafree-palvelussa, vaan eipä näy. Ongelma on aiheuttanut mielipahaa futisfanien keskuudessa.

Viaplay pahoitteli tapahtunutta Twitterissä ja kertoi, mitä kautta peliä voi seurata.

– Suomi–Bosnia-Hertsegovina-ottelu ei ikävä kyllä näytä toimivan tällä hetkellä Viafreen kaikissa selainversioissa. Voit kuitenkin katsoa ottelun ilmaiseksi Viafree-applikaatiolla tai Viaplayssa (vaatii kirjautumisen mutta ei maksullista tilausta).

• Anonyymi

Viafree toimii chromecastin kautta

• Anonyymi

Ihan P.stä koko viafrii. Maksutta et näe huuhkajia enkä tuolta kyllä mitään koskaa tilaakkaa,

• Anonyymi

No kyll mä vaan katson sitä maksutta ja Pukki teki äsken kooomean juoksun.

• Anonyymi

Tasapeli oli ihan kelpo suoritus, vaikka harmittaakin voiton karkaaminen johon oli saumoja. Bosnia on paperilla aika paljon parempi jos katsotaan pelaajamateriaalia: Bosnialla oli kokoonpanossa 7 Englannin, Saksan, Ranskan, Italian ja Espanjan ykkostason pelaajaa. Suomella 1, Pohjanpalo. Kyllä tuo Suomen pelaajien seurajoukkueiden taso on aika ankeaa luettavaa...

• Anonyymi

Olin äärinmäisen pettynyt etteivät huuhkajat eikä palloliitto sanoutuneet irti fyysisestä väkivallasta ja stadioneilla tapahtuneista pahoinpitelyistä. Oli hyvin hämmentävää ettei moinen tunnu heitä tai urheilutoimittajia vaivaavan pätkän vertaa.

• Anonyymi

Epäilen, että taas tulee jotain ongelmaa, ja lähetystä ei näe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe