MM karsinta urakka alkaa

Suomi-Bosnia klo 21.45 alkaen. Viafree näyttää pelin.

10

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi Suomi on!

Kuinka paljon muuten odotatte kesän EM kisoja?! Mä siis ihan täysillä, hyvä että maltan edes odottaa. Kesästä tulee parempi kuin Bryan Adamsin summer of 69..

• Anonyymi

Näkyykö ??????

• Anonyymi

Ei toimi mulla ;C

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toimi mulla ;C

ILTALEHTI:

Suomen MM-karsinnan avauspeli Bosniaa ja Hertsegovinaa vastaan piti näkyä kaikille ilmaiseksi Viafree-palvelussa, vaan eipä näy. Ongelma on aiheuttanut mielipahaa futisfanien keskuudessa.

Viaplay pahoitteli tapahtunutta Twitterissä ja kertoi, mitä kautta peliä voi seurata.

– Suomi–Bosnia-Hertsegovina-ottelu ei ikävä kyllä näytä toimivan tällä hetkellä Viafreen kaikissa selainversioissa. Voit kuitenkin katsoa ottelun ilmaiseksi Viafree-applikaatiolla tai Viaplayssa (vaatii kirjautumisen mutta ei maksullista tilausta).

• Anonyymi

Viafree toimii chromecastin kautta

• Anonyymi

Ihan P.stä koko viafrii. Maksutta et näe huuhkajia enkä tuolta kyllä mitään koskaa tilaakkaa,

• Anonyymi

No kyll mä vaan katson sitä maksutta ja Pukki teki äsken kooomean juoksun.

• Anonyymi

Tasapeli oli ihan kelpo suoritus, vaikka harmittaakin voiton karkaaminen johon oli saumoja. Bosnia on paperilla aika paljon parempi jos katsotaan pelaajamateriaalia: Bosnialla oli kokoonpanossa 7 Englannin, Saksan, Ranskan, Italian ja Espanjan ykkostason pelaajaa. Suomella 1, Pohjanpalo. Kyllä tuo Suomen pelaajien seurajoukkueiden taso on aika ankeaa luettavaa...

• Anonyymi

Olin äärinmäisen pettynyt etteivät huuhkajat eikä palloliitto sanoutuneet irti fyysisestä väkivallasta ja stadioneilla tapahtuneista pahoinpitelyistä. Oli hyvin hämmentävää ettei moinen tunnu heitä tai urheilutoimittajia vaivaavan pätkän vertaa.

• Anonyymi

Epäilen, että taas tulee jotain ongelmaa, ja lähetystä ei näe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      183
      1536
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      196
      1367
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1119
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      823
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      701
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      681
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      640
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe