Suomi-Bosnia klo 21.45 alkaen. Viafree näyttää pelin.
MM karsinta urakka alkaa
10
56
Vastaukset
Oi Suomi on!
Kuinka paljon muuten odotatte kesän EM kisoja?! Mä siis ihan täysillä, hyvä että maltan edes odottaa. Kesästä tulee parempi kuin Bryan Adamsin summer of 69..- Anonyymi
Näkyykö ??????
- Anonyymi
Ei toimi mulla ;C
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi mulla ;C
ILTALEHTI:
Suomen MM-karsinnan avauspeli Bosniaa ja Hertsegovinaa vastaan piti näkyä kaikille ilmaiseksi Viafree-palvelussa, vaan eipä näy. Ongelma on aiheuttanut mielipahaa futisfanien keskuudessa.
Viaplay pahoitteli tapahtunutta Twitterissä ja kertoi, mitä kautta peliä voi seurata.
– Suomi–Bosnia-Hertsegovina-ottelu ei ikävä kyllä näytä toimivan tällä hetkellä Viafreen kaikissa selainversioissa. Voit kuitenkin katsoa ottelun ilmaiseksi Viafree-applikaatiolla tai Viaplayssa (vaatii kirjautumisen mutta ei maksullista tilausta).
- Anonyymi
Viafree toimii chromecastin kautta
- Anonyymi
Ihan P.stä koko viafrii. Maksutta et näe huuhkajia enkä tuolta kyllä mitään koskaa tilaakkaa,
- Anonyymi
No kyll mä vaan katson sitä maksutta ja Pukki teki äsken kooomean juoksun.
- Anonyymi
Tasapeli oli ihan kelpo suoritus, vaikka harmittaakin voiton karkaaminen johon oli saumoja. Bosnia on paperilla aika paljon parempi jos katsotaan pelaajamateriaalia: Bosnialla oli kokoonpanossa 7 Englannin, Saksan, Ranskan, Italian ja Espanjan ykkostason pelaajaa. Suomella 1, Pohjanpalo. Kyllä tuo Suomen pelaajien seurajoukkueiden taso on aika ankeaa luettavaa...
- Anonyymi
Olin äärinmäisen pettynyt etteivät huuhkajat eikä palloliitto sanoutuneet irti fyysisestä väkivallasta ja stadioneilla tapahtuneista pahoinpitelyistä. Oli hyvin hämmentävää ettei moinen tunnu heitä tai urheilutoimittajia vaivaavan pätkän vertaa.
- Anonyymi
Epäilen, että taas tulee jotain ongelmaa, ja lähetystä ei näe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820