Teiden hoito

Anonyymi

Johtuuko siitä, että ne kaupungin aura-autot männävuosina myytiin sinne Mikkeliin - tai mihin lie ? Yksityistettiinkö hommat ? Vai mistä johtuu, että nykyään on autossa perusvarusteena pidettävä lapio mukana jos esim Könönpellossa aikoo autolla edetä ? Aivan mahotonta sohjomössöä on tiet moninpaikoin.

23

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja entäs liikennevalot ? Pääteillä eli Taipaleentie ja Relanderinkatu - viidessä punaisessa peräkkäin seisotaan niin hlö autot kuin läpikulkevat rekat. Vaikka mistään muista suunnista ei tule ketään. Ei varmaan vähennä kaupungissa leijuvia autojen päästöjä se, että turhaan viritellään autojonoja tyhjiin risteyksiin. Monissa kaupungeissa on sellainen vihreä aalto, joka sujuvasti edesauttaa kaupunkiliukennettä.

      • Anonyymi

        Tähän valoasia kysymykseen voisi vastata Oravikosken otsatukka. Toveri on niin tarkka, että on jo korjannut omia jälkijään osmajoentien liikenneympyrässä viiteen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän valoasia kysymykseen voisi vastata Oravikosken otsatukka. Toveri on niin tarkka, että on jo korjannut omia jälkijään osmajoentien liikenneympyrässä viiteen kertaan.

        Lumet sullaa puli puli. Tartte mitään aurata. Kola ja lapio käteen. Joudatte itte tekemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumet sullaa puli puli. Tartte mitään aurata. Kola ja lapio käteen. Joudatte itte tekemään

        Kiitos kommentinneista. Höpsöyksissäni luulin, että oikeaa keskustelua tulisi. Sittemmin ystäväni valisti tämän foorumin keskusteluiden sekä keskustelijoiden tasosta. Kiitos ja anteeksi ja hyyvää kevättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentinneista. Höpsöyksissäni luulin, että oikeaa keskustelua tulisi. Sittemmin ystäväni valisti tämän foorumin keskusteluiden sekä keskustelijoiden tasosta. Kiitos ja anteeksi ja hyyvää kevättä.

        Ihmisellä ei ole tekemistä, kytätään, kuunnellaan, tutkitaan toisten roskapussitkin. Kannattaisi oikeasti mennä psykiatriselle, ennekuin oikeasti viedään pakkohoitoon


      • Anonyymi

        Juu ei muita kunnallisvaaliehdokkaita täällä näin haukuta. Mukavaahan se tälläistä paskaa täällä on lukea. Eikä tarvitse äänestää. Joten suksippa sinäkin helvettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei muita kunnallisvaaliehdokkaita täällä näin haukuta. Mukavaahan se tälläistä paskaa täällä on lukea. Eikä tarvitse äänestää. Joten suksippa sinäkin helvettiin

        Kukaan muu ehdokas ei mielipuolisia rectum julkaisuja ja valheita tänne levitä. Tämä ylsi vasukkibolsevikki, ent. demari ja persu vääntää ulostetta jatkuvasti.


    • Omanatyönä tehtynä se olisi aina helpommin ohjailtavissa ns. ongelma tilanteissa.
      Nyt alueella toimii Destia Oy 4 paikallista yritystä apukätöset.
      Mutta se pää "syyllinen" löytyy edelleen Destiasta. Ongelmasta vaan heti soitto puh, 0400-377714. heidän oma valvonta?

      Kun taas edellä mainitun palvelun laskun maksaja on (kuntalaiset) Ja valvojana suhmuroi (kiertelee) aluevastaava J. Soininen puh. 044-4442607 Myös hänelle samaan aikaan tiedot ja vieläpä kuvalla maustettuna. Tällöin asiasta jää dokumentti itse lähettäjälle ja Soininen saa löylykuppiin vettä väkevämpää Destian kiukaalle heitettäväksi!

      • Anonyymi

        No nyt sitten löytyikin viisautta oikein roppa kaupalla ja selvästikin vasemmistosta. Kunhan ei jo olisi vettä väkevämpää tämäkin sankari nauttinut. Voisi varmaan omat ongelmansa ohjailla hoitoon. Mistä tämä viisaus kumpuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt sitten löytyikin viisautta oikein roppa kaupalla ja selvästikin vasemmistosta. Kunhan ei jo olisi vettä väkevämpää tämäkin sankari nauttinut. Voisi varmaan omat ongelmansa ohjailla hoitoon. Mistä tämä viisaus kumpuaa?

        Vasen tai oikea ei mitä väliä. Toinen puhelinnumeroista ajatti aurahenkilön sohjon poistoon.
        Kiitos vinkistä.


    • Anonyymi

      Ottakaa yhteyttä Oravikosken otsatukkaan, hän on todellinen sooloilijat.

      • Anonyymi

        Saakko ottoo tekarit poes Nekkarissa. Laulan kissiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saakko ottoo tekarit poes Nekkarissa. Laulan kissiä.

        Kyllä saa ja Jani tykkää Bööörnin pullista, niitä hän mutustelee, kun hän katselee vilkuttavia liikennemerkkejä.


      • Anonyymi

        Tämä on kyllä kummallinen palsta. Poliitikkoja, virkamiehiä ja muitakin kaduntallaajia haukutaan vaikka millaisilla nimillä ja käyttäydytään törkeästi. Ei kovin aikuismaista toimintaa. Tämä kyllä kertoo sen että ei haukkujien oma itsetunto ole kovinkaan vahva. Tuskin rohkeutta riittää esiintyä omalla nimellään saati olla yhteydessä suoraan päättäjiin tai virkamiehiin niistä asioista joita kummastelee. Tämän palstan kommentteja ei kannata ottaa vakavasti tai ne pitää jättää kokonaan huomioimatta. Monet hyvät keskusteluyritykset pilataan tällä turhalla länkyttämisellä


      • Anonyymi

        Ei muuten lempattu. Elä valehtele täällä. Sinä täällä minun nimiä levittelet ilman lupaa


      • Anonyymi

        Ja onhan lempattu, demarit ja persut itse kertoivat. Vasukit sanoivat että suuri virhe oli ottaa nyt ehdokkaaksi, eivät saa uusia lisää ollenkaan kun maine on nyt varkaudessa niin mustamaalattu sinun vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan lempattu, demarit ja persut itse kertoivat. Vasukit sanoivat että suuri virhe oli ottaa nyt ehdokkaaksi, eivät saa uusia lisää ollenkaan kun maine on nyt varkaudessa niin mustamaalattu sinun vuoksi.

        Tämä V-P tullaan laittamaan ruotuun kuntapolitiikan taipaleella!


    • Anonyymi

      Tarvitaan kaasuasema keskeiseen Varkauteen.
      Monen tien risteys.

    • Anonyymi

      Sivutiet kaupunkialueella aivan järkyttävässä kunnossa. Antakaa ääni demareille jos haluatte tämän jatkuvan. Tämä hyväveli järjestelmä jyllää todella hyvin tällä kyseisellä puolueella.

      • Anonyymi

        Uusi sairaala ja avajasviikolla hissijumiin. On tainnu jäädä äänrstäjilläkin, kun ovat tälläisiä päättämään äämrstäneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi sairaala ja avajasviikolla hissijumiin. On tainnu jäädä äänrstäjilläkin, kun ovat tälläisiä päättämään äämrstäneet

        Juuri niin oäätäjillä ja äänestäjillä omat hissit jiäneet väl kerrokseen


    • Anonyymi

      persu

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe