Tekeekö Tokmannin ja Halpa-Hallin halvoilla lihashuoltovasaroilla mitään, vai pitääkö tuohonkin sijoittaa heti 100, 200, 300 euroa? Kaikki kokemukset halvoista ja kalliista ovat tervetulleita, mutta tässä rahatilanteessa etenkin nuo halvat kiinnostaa.
Lihashuoltovasarat
7
6287
Vastaukset
- Anonyymi
Säästä ja osta tämmönen. On hyvä! https://kivaolo.fi/product/3/niskahieroja
- Anonyymi
Nyt kun lihashuoltovasaroita on tullut myyntiin monen liikkeen kautta, niin hintataso on laskenut. Jos tarkemmin vertailet tuotteita, niin yllättävän monessa samat ulkokuoret ja lisätarvikkeet. Kuoren väri ja merkki voivat vaihdella. Onhan meillä Pirkka ja Rainbow tuotemerkit ja samaa ryyniä on paketissa
- Anonyymi
Säästä rahasi johonkin järkevään.
- Anonyymi
Mulla on Tokmannilta hankittu lihashuoltovasara ollut joulusta saakka. Sain joululahjaksi, mutta hinta ollut silloin jotain 50€.
Toimii hyvin, on ollut paljon hyötyä, käytän päivittäin. Aiemmin särki aina niskaa ja hartioita, enää ei ollenkaan. Saa yötkin nukuttua hyvin. - Anonyymi
Lihashuoltovasarat ovat nyt suosittuja. Pitäskö itse kans hankkia kun ovat kuulemma olleet ihan hyviä.
https://www.diginyt.fi/nyt-trendaavat-hengitysharjoituslaitteet-ja-lihashuoltovasarat/ - Anonyymi
Akku meni minun futuresta hyvin nopeasti sököksi onko muilla ollut vastaavia kokemuksia
- Anonyymi00007
Sama tilanne. Toimi 7 kk ja sitten akku ei ota enää latausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402