Sote johtaja. Huomasimme että akuutti osaston ovien lukot ja kulun valvonta eiole sitä mitä tilattiin Luja talolta. Mahtava hieno sairaala. Hinta 60%laatu40%ilmankos Rajamäki ei ehdolla ole. Kokoomus vänkää vaan Terveystaloa mukaan. Vaalit vaalit. Jääviys unohtui hiihtoladulle 🤣
Sairaalan viat paljastuivat
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on harmi tuo % vöyhötys koska ovet- ja kulunvalvon toimii.
Ottamatta sen enempää kantaa henkilöihin. Tosin aina niitä tulee pieniä ongelmia myös synnytyksissä. Tässä lapsessa parasta lieneen että sairaala on 20-vuotta korjaus- ja huolto kustannuksiltaan RAKENNUTTAJAN heinää! Niinpä uskoisi noiden rakennus- ja muut ongelmat näyttäytyneen- ja myös poistuneen tuossa ajassa.
- Anonyymi
Ööö, siis rakennuttaja oli kaupunki. Tarkoittanet varmaan että hanke on elinkaarihanke jossa rakennuksen ylläpidosta vastaa 20 vuoden ajan rakennuksen toteuttaja eli urakoitsija. Ei suinkaan rakennuttaja eli kaupunki https://www.rakennusfakta.fi/varkauden-terveyskampus-savontie/project.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö, siis rakennuttaja oli kaupunki. Tarkoittanet varmaan että hanke on elinkaarihanke jossa rakennuksen ylläpidosta vastaa 20 vuoden ajan rakennuksen toteuttaja eli urakoitsija. Ei suinkaan rakennuttaja eli kaupunki https://www.rakennusfakta.fi/varkauden-terveyskampus-savontie/project.html
Kuka kaupungin puolesta sopinut ehdot, jos tämä tekninen johtaja on kyseessä, en löisi vetoa kaupungin puolesta riitojen ratkomisessa.
Ahneus on paha asia henkilössä. Anonyymi kirjoitti:
Ööö, siis rakennuttaja oli kaupunki. Tarkoittanet varmaan että hanke on elinkaarihanke jossa rakennuksen ylläpidosta vastaa 20 vuoden ajan rakennuksen toteuttaja eli urakoitsija. Ei suinkaan rakennuttaja eli kaupunki https://www.rakennusfakta.fi/varkauden-terveyskampus-savontie/project.html
Juuri noin :)
- Anonyymi
Sairaalassa ei ole muuta vikaa, kun on syrjässä.
- Anonyymi
Eihän ole, tuossahan tuo on vieressä, sossupaskapummit joutaa lompsia kauempaa.
- Anonyymi
hauis
- Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
mark boals
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427