EE-Speed?

Sceptic

EE-speedin ladossa uusi pyörä 550 euroa vähemmän kuin virallisella maahahtuojalla.

EE-speedin yrittäjä ei kuulostanut puhelimessa luotettavalta. Mies vaatii 7.000 euroa rahaa ennen kuin tilaa pyörän. Uskaltaako masaa?

16

4428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

      Tee sitä typeryyttä; onhan noita hyväuskoisia maailmansivu juuri tällätavalla höynäytetty.

    • Minä

      en masaisi (oli pakko:)), suuret puheet mut jos ongelmia tulee niin vittuilut saat päällesi jos kehtaat valittaa, näin sen perusteella mitä kuullut/lukenut useammastakin paikasta.
      Itse sain "virallisia teitä" halvemman tarjouksen kuin tuolta jobbarilta vaikka sillä on näennäisesti halvat hinnat.
      Kannattaa kysyä "viralliselta kauppiaalta" päivän hinta, itsellä ainakin ilman turkkilaisia tinkaamisia halvempi kuin jobbarilta.
      Lisäksi luotan "virallisen" takuisiin enemmän kuin jonkun paljon puhuvan latojobbarin.

    • simo
      • kallu

        takaa sen ettei tämä esko kavereineen spämmää tuonne kin itseään kehuvia viestejä, kuten muinoin alkuaikoina kaikilla palstoilla teki?
        Nettimotossakin mainosti yksityisenä monella eri nikillä vuodenpäivät vessojaan, välttäen maksut jotka muut kauppiaat maksoivat, itse en pummeja tue.


      • Sceptic
        kallu kirjoitti:

        takaa sen ettei tämä esko kavereineen spämmää tuonne kin itseään kehuvia viestejä, kuten muinoin alkuaikoina kaikilla palstoilla teki?
        Nettimotossakin mainosti yksityisenä monella eri nikillä vuodenpäivät vessojaan, välttäen maksut jotka muut kauppiaat maksoivat, itse en pummeja tue.

        Kallu, terävä havainto! Viestit ovat tosiaan liaan positiivisia. Ne vaikuttavat EE-Speedin yrittäjän itsensä kirjoittamilta.


    • jännittää

      Itellä pyörä tulossa EE-speedin kautta ja ens viikolla pitäs olla luovutus. Muutaman tonnin käsirahan maksoin etukäteen pari viikkoo sitten. Uskalsin maksaa pelkästään sen päätelmän perusteella, etten oo mistään kuullu tän kusettaneen ketään, vaikka seurailen näitä palstoja aika aktiivisesti. Ainoa miinus tuntuu olevan toimitusaikojen lievä venähtäminen. Pyörä oli muuten 900e halvempi kuin paikallisen ns. merkkiliikkeen kovan tinkaamisen jälkeen antama tarjous. Aika hyvin ohjehinnaltaan 11000e:n pyörästä mielestäni.

      • säästäjä.

        Ongelmia tulee aivan varmasti!
        Sä juokset ahneuksissasi halvimman vaihtoehdon perässä, ja kerjäät itsellesi vaikeuksia.
        Mutta jokainen saa tehdä rahoillaan mitä tykkää...


      • sulla
        säästäjä. kirjoitti:

        Ongelmia tulee aivan varmasti!
        Sä juokset ahneuksissasi halvimman vaihtoehdon perässä, ja kerjäät itsellesi vaikeuksia.
        Mutta jokainen saa tehdä rahoillaan mitä tykkää...

        oikein kokemuksia siitä, että tän puljun kanssa tulee ongelmia vai oletko ainoastaan periaatteesta vastaan em. tyyppisiä kauppiaita? Jos tiedät ongelmia oikesti olleen, niin olisin tosi utelias kuulemaan. Siinä olet täysin oikeassa, että minä juoksen aina halvimman hinnan perässä. Niin olen tehnyt aina, oli sitten kyse pyörästä,autosta tai muusta minun tuloilleni isosta hankinnasta. Mutta, kuten sanoit: jokainen saa tehdä rahoillaan mitä huvittaa.


      • puhutaan
        säästäjä. kirjoitti:

        Ongelmia tulee aivan varmasti!
        Sä juokset ahneuksissasi halvimman vaihtoehdon perässä, ja kerjäät itsellesi vaikeuksia.
        Mutta jokainen saa tehdä rahoillaan mitä tykkää...

        Tosiaan itse tilasin ja sainkin pyörän ilman mitään ongelmia paria päivää aiemmin mitä oli sovittu:D Niin mitä nämä "viralliset" maahantuojat mokaavat niin voi noita tarinoita:( Siis pyörät myöhässä yli kuukausia, palvelu on mitä on (yli mielisiä kun seuraava jannu odottelee jo selkäsi takana niin kaupanteko ei kiinosta jos vähänkin tökkii, en tosin yleistä).


      • Sceptic

        ...tinkimään käsirahan pariin tonniin? Minulta yrittäjä vaati etukäteen 60% hinnasta. Hän oli todella tiukka tämän suhteen, mikä kieli rahapulasta.

        Mulla hinta-ero olisi tosiaan vain 550 euroa ns. virallisen netto-netto -hinnasta.


      • että
        Sceptic kirjoitti:

        ...tinkimään käsirahan pariin tonniin? Minulta yrittäjä vaati etukäteen 60% hinnasta. Hän oli todella tiukka tämän suhteen, mikä kieli rahapulasta.

        Mulla hinta-ero olisi tosiaan vain 550 euroa ns. virallisen netto-netto -hinnasta.

        ostin pyörän rahoituksella. Eli maksoin etukäteen vain käsirahan joka normaalisti maksetaan vasta luovutuksen yhteydessä ja loppu tulee sit rahoitusyhtiöstä. Hintaero ei tosiaan oo kaikissa malleissa kovin iso varsinkaan enää, kun hinnat ovat hiipineet myös EE-speedin hinnastossa ylöspäin pitkin kevättä. Voi olla rahapulakin tossa kyseessä, mut toisaalta tuo on ainoa tapa varmistaa että tilaaja todella ottaa tilaamansa pyörän. Jos se tilailis niitä ilman rahallista vakuutta niin ei menis kauan kun sillä alkas olla piha aika täynnä pyöriä joita asiakas ei olekaan pystynyt lunastamaan. Varmasti jää myös paljon kauppoja tekemättä kun maksuehdot ovat tuollaiset, koska kyllähän tuo vähän uhkarohkeutta vaatii asiakkaalta.


    • Ostannut

      Uskaltaa luotettava myyjä tiedän olen ostanut itse !!! Maksoin kaiken etu käteen

      • fhhh

        teit eskoseni


    • uskaltaa

      maksaa. Eilen kävin pyörän hakemassa täsmälleen sovittuna ajankohtana ilman mitään metkuja. En saanut kahveja tai lippistä kaupanpäälle mut melkein tonni säästy.

      • Itse ostin keväällä rocketin speediltä ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. Sovittiin jopa kotiin tuonti ja kaikki toimi niin kuin piti. Täydellistä toimintaa! suuri Kiitos tästä.


      • En kerro
        kime67 kirjoitti:

        Itse ostin keväällä rocketin speediltä ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. Sovittiin jopa kotiin tuonti ja kaikki toimi niin kuin piti. Täydellistä toimintaa! suuri Kiitos tästä.

        Huollossa kestää ikuisuus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe