Ny voimme sanoa mielipiteen kunnan tulevaisuuden suhteen onainakin yritetty vaikuttaa jos sanotaan jotain! Tarkoitan emmeliity!
Kysymys? Onko nyt Kyyjärvi ! Kyyjärvi tulevaisuudessa?
14
78
Vastaukset
- Anonyymi
Turha liitos!Ensin yriteetään 4 K sitten 3K ja nyt 2 K, Tällaiset Karhukoplan joilla pönkitetään joidenkin etuja ,nämä voidaan sivuuttaa.Selvittäjä voisi lopettaa ihan turhan tehtävänsä ja jättää Kyyjärven omaksi Kunnakseen.
Todelliset syyt yhdistymiseksi tulis tutkia vähän laajemmalta ja etsiä todellisia
etujen saajia. Eli ALKO kiinni ja kerta panot sallitaan myös Korona aikana.! - Anonyymi
Totta , ALKO joutaa kiinni ja vaik lopettaa , ei kannata ainakiaan minun varassa olla, no olen hakenut olemassaolon aikana ainakin n. 5 - 6 lahjapulloa, nois muista asioista en tiiä ,enkä paljon perusta, kuhan jossain olemme, no minä kotonani ainakin.
- Anonyymi
No huh huh,jos ei henkilökohtaisesti käytä jotain palvelua niin pitäisikö se sulkea,yritä ymmärtää että joku muu käyttää.
Jos minä alkaisin vaatia Kyyjärvellä suljettavaksi niitä liikkeitä ja yrityksiä joita en käytä,niin eipä jäisi montakaan kylän komistukseksi.
- Anonyymi
Tuota ,kyllä järvi säilyy kyyjärvenä ! Kunnan nimi vain vaihtuu, JOS? vaihtuu. Vuotetaan vuotetaan vähän !
- Anonyymi
Karstula siitä tulee
- Anonyymi
Kyllä järvi säilyy, mutta nimi on Gardejärvi.
- Anonyymi
Ehdotan uudeksi nimeksi Peräsuolijärveä.
- Anonyymi
No ,niimpä tietenkin jälleen ! Sehän näis kunnissa on hyvä, jos ei tykkää paikkakunnasta, voipi muutta muualle, asiat ei nimittelemällä parane . K,järvi (ehkä) tuleva Karstula hieno kunta asua ja olla rauhassa ,onneksi Suomi on vapaa maa. Nimi on ollut valmiina kauan . Näin eläkeläisellekin erittäin hyvä paikka ,ja näyttäs monelle nuoremmallekin olevan.
- Anonyymi
Ei Pylkönmäki mihinkään ole hävinnyt.. pylkölle mennään.. on kuulemma osa Saarijärveä..
- Anonyymi
Kunnan säilymisestä en tiedä.Sanakylä kyllä kuuluu säilyvän kylänä.
Olin tässä hiihtelemässä.Saunakylän ja Kivijärven rajaoilla,isokauriiden kanssa etsittiin yhdessä,näitä suokarpaloita. Tulostakin saatin vähän kaivamalla lunta ja suopohjatkin kestivät.Hienoa seutua lumimaiseminee,luonnossa on hyvä liikkua,
ihan jokamiesoikeudella.Lumet alkavat sulaa ja järvet anatavat pilkijälle saalista.
Saunakylässä olisi Kyläkoulu myytävänä,ihan hyvä kuntoinen,Nopola Newsissä
oli ilmoiteltu,vähän ihmetyttää kylätoimikunnan olematon kiinnostus,tässtä saisi
Jokamiesmarjastajalle oivan vuokrakohteen sato-ajaksi.
Alkuun totesin "Kunnasta"ja säilymisestä en tiedä.Kylien suhteen kannattaa kyllä
kehittää ja säilyttää.Keskustalainen kylien tappo politiikka tulee lopettaa,tällainen keskuksien kehittäminen on lopetettava ja kehitys pitää tuoda kyliin! - Anonyymi
Totta .Saunakylän koulu on hyvässä kunnossa ,ei mkään homekoulu ja tontti iso, siitä on moneen ,kun vain uskaltaa ja mietintämyssy käyntiin. Ja aina voi tuunata tarpeen mukaan. Siel oli mukavaa aloittaa elämisen alkutaipaleet ja oppiminen.
- Anonyymi
koneet jätetään pelolle ja kaupunkiin viikoiksi kahviloihin, ei saunakylää näin kehitetty ennen
- Anonyymi
Minkähänlaisia " koneita" sinne pellolle jää näinä aikoina, luulen et kaupunkiin ei täl hetkel kahviloihin mennä asumaan, lieköhän meidän vanhalla kylällä enää paljon koneita liikkuu pelloilla ?
- Anonyymi
Ymmärrän ! Otappa kuule hiilihappo pillereitä, saat nukuttuakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135