Yläluokan harrastus jatkossa???

Anonyymi

Mikä ihme noissa pennuissa maksaa ,markoissa ei ees tohdi puhua hinnasta.Mulla tavallisena duunarina ei ole varaa enää kun "vahinkopentuihin"-jos niihinkään.Ja päälle vielä mahdolliset sairaan hirveet eläinlääkärikulut.Jää mun osalta tuo koiraharrastus vaan haaveeksi-niin monelta muultakin.Mä en sentään kannata pentutehtailua,siksi olen ilman.

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä päätös olla ilman koiraa, kun kerran siihen ei ole varaa!

• Anonyymi

Joskus on ihan kasvattajastakin kiinni.
      Yksi kasvattaja on myymässä 5kk ikäistä pentua 3000€. Kyseisen rodun luovutusikäiset pennut maksavat normaalisti 1000-1300€.

• Anonyymi

Eikö tuon lampaan tai possun saa halvemmalla. Aivan saman asian ajaa, kun nukkuu sen kanssa ja käy paskattamas naapurin postilaatikolla.

• Anonyymi

Niin aloittaja laskee markoissa vieläkin?

• Anonyymi

kodinvaihtajia saa muutamalla satasella ja jopa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Normaalia markkinataloudessa, kysyntä lisää hintaa.
      Myös kasvattaja hankkiessaan uusia jalostuskoiria, joutuu maksamaan siitä.
      Eikä ole mitenkään järkevää ostaa kallilla ja myydä halvalla, eikä varsinkaan myydä halvalla ihan kaikille kyselijöille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe