Mikä ihme noissa pennuissa maksaa ,markoissa ei ees tohdi puhua hinnasta.Mulla tavallisena duunarina ei ole varaa enää kun "vahinkopentuihin"-jos niihinkään.Ja päälle vielä mahdolliset sairaan hirveet eläinlääkärikulut.Jää mun osalta tuo koiraharrastus vaan haaveeksi-niin monelta muultakin.Mä en sentään kannata pentutehtailua,siksi olen ilman.
Yläluokan harrastus jatkossa???
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä päätös olla ilman koiraa, kun kerran siihen ei ole varaa!
- Anonyymi
Joskus on ihan kasvattajastakin kiinni.
Yksi kasvattaja on myymässä 5kk ikäistä pentua 3000€. Kyseisen rodun luovutusikäiset pennut maksavat normaalisti 1000-1300€. - Anonyymi
Eikö tuon lampaan tai possun saa halvemmalla. Aivan saman asian ajaa, kun nukkuu sen kanssa ja käy paskattamas naapurin postilaatikolla.
- Anonyymi
Niin aloittaja laskee markoissa vieläkin?
- Anonyymi
kodinvaihtajia saa muutamalla satasella ja jopa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Normaalia markkinataloudessa, kysyntä lisää hintaa.
Myös kasvattaja hankkiessaan uusia jalostuskoiria, joutuu maksamaan siitä.
Eikä ole mitenkään järkevää ostaa kallilla ja myydä halvalla, eikä varsinkaan myydä halvalla ihan kaikille kyselijöille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094