Hei
Olen 50-v mies Tampereelta.
Etsin itselleni työtä osa-aikaisena esim.
Raivaus, risusavotta, halkojen vienti liiteriin ja pinoaminen, Haravointi ja pihojen siistiminen.
Myös pieni muotoiset korjaus, sekä maalaus työt.
Purkutyöt, pesu- ja siivoustyöt.
Hitsaus ja eri muotoiset metalli työt.
Muuttomies.. yms.. Kysyä kannattaa lisää.
Tällä hetkellä pystyn ottamaan työtarjouksia vastaan viikonlopuille, sekä ilta aikaan arkisin.
Vaikka pikainen tarve tulee niin varalla voisin olla.
Oma auto käytössä ja pääsen tuleen max ajomatka 1h tai jos pidemmällä niin silloin vaan lauantai ja sunnuntai kokopäiväisesti majoitus mahdollisuudella.
Ota yhteyttä ilmoittajaan Markku
Osa-aika työtä haussa
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Avuton ilmoitus, ei käy ilmi yhteystiedot. Haluatko verokirjalla ;) vai puhtaan käteen ilman kuittia ;)
Minimivaatimus että olisi edes sähköposti
Ota mallia https://Harvennuspalveluja.blogspot.com
Blogissa yhteystiedot ;)
Kevättä ;) - Anonyymi
Onko tullut paljon työtarjouksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935