Kaulapanta kertoo sen

Anonyymi

En löytänyt aiempaa otsikon mukaista seksinovelliani enää täältä. Tarkoitus oli sen alle aina välillä kirjoittaa jatkoa. Laitan sen siis tänne uudestaan aloituskertomukseksi:

Lauantaiaamu. Ihana herätä kaikessa rauhassa viikonloppuun. Vaistomaisesti peruutan lähemmäs rakasta miestäni, en jaksa kääntyä vaan vien käden kylkeni yli taakseni saadakseni otteen hänestä, vetääkseni hänet kiinni itseeni. Kaikki tapahtuu niin luonnollisesti ja tutusti, mieheni painautuu tiukasti minua vasten, hivuttaa kätensä reittäni, lantiotani ja kylkeäni pitkin vatsalleni, sipaisee herkästi rintojani. Kova aamuseisokki painautuu pakaroitani vasten. Vaikka olen selin mieheeni, tiedän, että hän vaistoaa hymyni. Keinutan vähän lantiotani miehen kovuutta vasten, tartun vatsallani lepäävään käteen, hivelen sen sormia omillani ja vedän käden vaativasti rinnoilleni. Alastomana, peiton alla, lusikassa. Onnellinen, haluun heräilevä olo. Pitäisikö jäädä tähän koko päiväksi?

Taisin ajatella ääneen, sillä mies nappaa nännini puristukseen sormiensa väliin, puraisee minua kipeästi niskasta.
- Mulla on kuule narttu vähän suunnitelmia tän päivän varalle, hän sanoo äänellä, josta annan sata seksipistettä.
Paitsi ettei meillä anneta mitään pisteitä. Ei ainakaan sillä kertaa. Mutta okei, annan pillua, aivan varmasti tuolla asenteella irtoaa tänä aamuna. Se kihelmöivä puraisu, sormien vaativa puristus nännini ympärillä ja ne määrätietoiset sanat, niiden yhdistelmässä on äkkiä jotain niin sähköistävää ja kiihottavaa, että tunnen pilluni sykähtävän himosta. Lihakseni jännittyvät, mies vetää käden pois ympäriltäni ja tarttuu minua tiukasti niskahiuksista. Voihkaisen. Ääni pääsee suustani yllätyksestä ja kiihotuksesta. Kiihotun omasta voihkauksestani lisää, repivästä tunteesta päänahassani. Painan tiukasti reisiäni yhteen, sillä pilluni on enemmän hereillä kuin aikoihin. Koitan luoda puristuksella alapäähäni painetta ja tuntemuksia, joita se janoaa. Mietin, kuinka liukkaalta mahdankaan tuntua sitten, kun mies koskettaa minua sieltä. Vien selkää enemmän notkolle, työnnän lantiota kutsuvasti miestä vasten. Voisin ottaa hänet saman tien sisääni, märkään, kiimaiseen pilluuni!

- Älä liiku, narttu! mies komentaa.
Voi luoja. Mies hellittää otteen hetkeksi hiuksistani ja tarttuu niihin samantien uudestaan, entistä tiukemmin. Tekee mieli voihkia, rimpuilla, kerjätä kullia, tulla kunnolla nussituksi! Miten kiimaiseksi hän minut saakaan tänä aamuna. Ilman että on kertaakaan edes koskettanut pilluani! Voihkaisen ulos tukistuksen terästämää kiimaa.
- Nyt jo tuollainen meteli! Ei ääntä ilman lupaa, ymmärrätkö?
En vastaa. Mies odottaa hetken. Hän nousee takanani istumaan ja kurkottaa katsomaan kasvojani. Yhtäkkiä ujostuttaa katsoa häntä silmiin, mutta mies laukaisee jännittyneen hetken läpsäyttämällä minua avokämmenellä poskelle.
- Hyvä, sä opit nopeasti, hän hymyilee.

Makaan edelleen kylkiasennossa. Kuulen, kuinka mies vetää yöpöydän laatikon auki, ottaa sieltä sen, mitä tarvitsee. Takaraivollani kihelmöi edelleen tukistuksesta jäänyt tunne. Kuulen pienen kilahduksen ja jokin esine hipaisee selkäni ihoa. Miehen sormet hivelevät kaulani ihoa korostuneen kevyesti, hitaasti ja hellästi, ennen kuin hän asettelee ylleni aamun ensimmäisen asusteeni. Tiedän täsmälleen, mitä hän on kiinnittämässä kaulani ympärille. Henkeni melkein salpautuu. Ei siksi etten pystyisi hengittämään -musta nahkainen kaulapanta on juuri sopivan tuntuinen kaulan herkkää ihoani vasten- mutta tunnen pakahduttavaa himoa miestäni kohtaan. Hänen korostetun rauhalliset liikkeensä, määrätietoiset sanansa. Pilluni sykkii himosta. Kaulapanta on kiinni. Saan sen ylleni nyt ensimmäistä kertaa ja tiedän hyvin, mitä se tarkoittaa: minä olen tänään hänen narttunsa. Olen häntä varten jokainen hetki. Luotan häneen. Olen hänen valtansa alla, ja tänään, vihdoinkin, minä saan päästää irti kaikesta. Odotan mitä hän seuraavaksi sanoo tai tekee. Mitä tahansa se on, minun ei tarvitse miettiä. Minun tarvitsee vain totella. Palvella häntä, palvoa hänen kulliaan, antaa itseni hänen käyttöönsä. Miten onnelliseksi ja tarpeelliseksi tunnenkaan itseni.

Liukkaripullon kannen tuttu napsahdus. Kuulen litisevää ääntä kun miehen käsi vatkaa kullia liukkaaksi minua varten. Hän ei halua minun edelleenkään liikkuvan, joten makaan hievahtamatta kylkiasennossa ja kiihottuneena aistin miehen runkkauksen selkäni takana. Terskan samettinen pää hivelee pakaroitteni ihoa, runkkausliike katkeaa ja odotan miehen ohjaavan pian kullinsa sisääni. Työnnän pilluani paremmin tarjolle, mutta mies vaimentaa liikkeeni välittömällä komennuksella olla liikkumatta ja tehostaa sanojaan repäisemällä kovaa hiuksistani. Hän painaakin yllättäen kullin pään suoraan vasten peppureikääni.

- Hitaasti kulta! Ole varovainen! äännähdän pelästyneenä kun tajuan, että mieheni painaa kivikovaa kulliaan vaativasti sulkijalihaksen tiukkuuden läpi.
- Aaaaa, ei noin kovaa!

jatkuu...

12

5255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta tänä aamuna rakas mieheni työntää lupaa kysymättä, turhia varoittamatta kyrpänsä suoraan syvälle perseeseeni. Olen aivan täynnä häntä, liukas kulli liikkuu sisälläni. Vien sormet klitorikselleni, tuntuu että voisin laueta nopeammin kuin koskaan, sykkiä tiukkana hänen kullinsa ympärillä ja itkeä silkasta kiimasta. Mutta hän ei annakaan minun kosketella itseäni.

      Hän käskee minua tarttumaan käsilläni sängyn päädyn metallikehikosta kiinni. Ylävartaloni ja kasvoni painuvat sängyn patjaa vasten, kun mies vääntää persettäni paremmin tarjolle. Alavartaloni on edelleen vinottain ja mies saa nyt noustua suoraan päälleni ja samaan aikaan painettua kullia sisääni kovemmalla voimalla ja tahdilla. Rakastan sitä tunnetta kun hän nussii minua, mutta tuntuu, että pian kipu menee nautinnon ohi jos ei hän kohta lopeta. Painan voihkien persettäni hänen työntöjään vasten, haluan räjäyttää hänen kullinsa. Mutta mies läimäyttää minua kipeästi perseelle, repäisee otteen hiuksista, läpsii uudestaan ja uudestaan.
      -Älä liiku narttu! Pysy hiljaa äläkä liiku!

      En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Mies on tätä ennen rakastellut minua peppuun vain pari kertaa, ja molemmilla kerroilla hitaasti ja varovaisesti, varmistaen että minulla on kaikki hyvin. Viiniäkin on tullut aiemmin otettua rohkaisuksi. Nyt hän nai minua niin kovaa ja syvälle, että en voi kuvitella voivani ottaa sellaista vastaan enää kauan. Mietin myös, miten kauan mies mahtaa kestää noin rajua panemista laukeamatta, kun hän vetääkin yllättäen kullinsa pois perseestäni. Persereikäni on kiitollinen pienestä levosta ja toivon miehen lisäävän reilusti liukkaria peppuuni. Samassa hän jo levittääkin rajusti pakaroitani erilleen ja sylkäisee lisää kosteutta anaaliini.

      -Nouse kontillesi!, hän komentaa.
      Otan kuuliaisesti konttausasennon, jolloin mies painaa ylävartaloni saman tien takaisin patjaan kiinni.
      - Levittele sitä sun persettä mulle, näytä mitä sulta löytyy, ei jumalauta näyttää hyvältä!, mies huokailee ja nappaa kännykän yöpöydältä.
      En ole varma ottaako hän näkymästä kuvan vai haluaako hän videoida, kuinka kulli työntyy tiukkaan peppuuni. Tiedän hänen kiihottuvan kun saa ottaa pieniä videonpätkiä rakastelumme aikana. Niissä ei tietenkään koskaan näy kasvot, mutta ehkäpä hän joskus yksin ollessaan katselee videonpätkiä, missä minä hyväilen itseni orgasmiin vibraattorilla tai otan spermalastin rinnoilleni. Ajatus miehestäni runkkaamassa kuvilleni kiihottaa itseäni kovasti.
      - Jos et sä kerran osaa pitää turpaasi kiinni, niin nyt levität molemmilla käsillä mulle sun persettä kun mä nussin sua. Et irrota hetkeksikään. Ja kerrot mulle kokoajan miltä se tuntuu, kuulitko! mies käskyttää ja tehostaa sanomaansa läpsimällä iskuista polttelevia pakaroitani.
      Levitän pakaroitani erilleen ja rukoilen rakastani painamaan ihanan kullinsa sisääni.
      - Käytä mua kulta, anelen. Mä haluan munaa syvälle mun peppuun, tuntuu niin ihanalta, nussi mua rakas, ihanaa, tuntuu niin hyvältä...kohta sattuu rakas liikaa, tuu mun peppuun, ole niin kiltti, tuu syvälle mun peppuun...
      Kuulen miehen huohotuksesta, että saan pian spermalastin palkinnoksi. Hän vetää kullin ulos ja tunnen kuuman sperman lentävän pakaroideni väliin ja sormilleni, joilla edelleen levitän persettäni miestäni varten. Mies työntää kalun vielä takaisin peppuuni ja antaa minulle viimeiset työnnöt, kunnes vetäytyy pois ja käskee minua kääntymään tönäisten minut lantiostani kumoon.

      -Vie sormet suuhun ja putsaa ne! mies komentaa. Pyörähdän selälleni ja mies lukitsee minut paikalleen istumalla rintakehäni päälle. Hän tarttuu kiinni poskistani ja käskee minua avaamaan suuni. Vien oikean käden sormet suuhuni ja imen niiden tahmeaa spermaista pintaa. Mies läpsäisee minua poskelle ja käskyttää työntämään toisenkin käden sormet suuhuni. Hän painaa käsiäni vasten kasvojani ja sormenpäät osuvat kurkkuun niin että yökkään. On pakko hengittää nenän kautta vaikka tissieni välissä lepäävä kulli, joka on juuri nussinut minua rajusti perseeseen, tuntuu ajatuksena vähän ällöttävältä, enkä halua sitä lähelle kasvojani. Vielä vähemmän haluan pilata tunnelmaa ja tuottaa miehelleni pettymystä, joten rukoilen mielessäni, ettei mieheni työnnä kulliaan suuhuni. Haluaisin niin tehdä hänet onnelliseksi tänään. Mies saa minut vielä muutaman kerran kakomaan, ja vedet vuotavat silmistäni kun hän on vihdoin tyytyväinen putsattuaan spermaiset sormeni suussani.
      - Kiitos kulta, minä sanon.
      - Hyvää huomenta narttu, mies hymyilee ja silittää hetken hiuksiani.
      Lämpö ja rakkaus humahtaa lävitseni.

    • Anonyymi

      <3 <3

    • Anonyymi

      -Sitten pesulle siitä kulta, mieheni käskee. -Konttaa kylppäriin!

      - Mitä? Okei, naurahdan vähän hämmentyneenä, vaikka olenkin onnellisen kiihottunut siitä, että mies jatkaa käskyttämistäni siitä huolimatta, että on jo saanut itselleen tyydytyksen. Sillä juuri siitä olen vähän huolissani, miten hänen mielenkiintonsa ja jaksamisensa riittää. Mitä minä sitten teen? Toivon saavani häneltä selvät ohjeet.

      Käyn lattialle kontalleni ja vilkaisen hätäisesti miehen kasvoja. Hävettää ja kiihottaa. Jossain ajatuksen laitamilla käy arkinen ajatus siitä, että lakanat kannattaisi laittaa heti pyykkiin. Jotenkin tuntuu, että en voi rikkoa tunnelmaa alkamalla riipimään lakanoita sängystä.

      -Hyvältä näyttää, konttaa suihkuun, mies kannustaa.

      Paljaassa, nussitussa perseessäni tuntuu vielä arkuutta äskeisen panon jäljiltä, rinnat heiluvat kovasti, ja vaikka tiedän mieheni rakastavan niitä, tuntuu vähän nololta, kuinka ne kontallaan liikkuessani roikkuvat. Omasta mielestäni niiden kauneus tulee paremmin esille selinmakuulla tai sievien liivien kanssa. Jotenkin rintojeni rytmikäs ja kontrolloimaton liike kuitenkin herkistää aistejani entisestään. Tässä asennossa on jotain äärimmäisen irstasta ja paljasta. Olen otettavissa ja hallittavissa. Tissini heiluvat kuin huutaen huomiota, tarttumista, lypsämistä, läpsimistä, katsomista... Konttaan hitaasti olohuoneen läpi kylpyhuoneen ovelle, missä mies käskee minua pysähtymään. Hän laskee kännykän kädestään, ja tajuan hänen taas kuvanneen minua. Hän irrottaa kaulapantani, mutta muistuttaa, että se otetaan pois vain kylppärikäynnin ajaksi. Se kuulostaa korvissani ihanalta lupaukselta. Ajattelen hetki sitten kokemiani vaativia ja kovia työntöjä pepussani, miehen roiskuvaa spermaa pakaroideni väliin ja sormille, joilla kuuliaisesti levitin itseäni paremmin tarjolle. Mies ei ollut hipaissutkaan klitoristani, hän ei ollut työntänyt turvonneeseen ja märkään pilluuni edes yhtä sormea. En ollut saanut mahdollisuutta kosketella itse itseäni kuten tavallisesti rakastelun aikana tein. Mies oli jättänyt minut niin puutteeseen, että siinä kontallaan kylpyhuoneen ovella minun tekee mieleni ulista kuin eroahdistuksesta kärsivä eläin.

      Kylpyhuoneen laattalattia tuntuu kovalta ja vähän viileältä kämmenieni alla, polvissa ja jalkapöytien ihoa vasten. Mies tönäisee minua jalallaan pakarasta, ohjaa minut suihkun kohdalle ja käskee minut selinmakuulle. Viileä, kuiva ja kova lattia saa ihoni kananlihalle. Koukistan käskystä jalkani, vedän polvia erilleen ja lähemmäs itseäni, jotta mieheni näkee minun ”pillun ja nussitun perseen kunnolla”. En oikein tiedä, mitä odottaa, koska ymmärrän, ettei mies juuri lauettuaan voi jatkaa yhdyntää kanssani, ja peseytyäkin pitäisi peppuseksin jälkeen. Mies tietää, että tyydytän joskus itseäni suuntaamalla käsisuihkun paineen klitorikselleni wc-pytyllä istuessani. Nyt uskoisin, että tavallisenkin suihkun paine voisi riittää aiheuttamaan minulle orgasmin.

    • Anonyymi

      Se, mitä mieheni tekee, ylittää kuitenkin kaikki odotukseni.

      Olen kieltänyt ajatuksen olevan osa seksuaalista maailmaani, saati minkään sortin fantasia. Kultainen suihkuhan on vain vitsi... Mutta siinä se nyt on edessäni. Kulli, joka on juuri nussinut minua haluamallaan tavalla, ei ole halukas poistumaan vieläkään luotani vaan kohdistaa minuun edelleen kaiken huomionsa, tarpeensa ja läsnäolonsa: Mieheni kusee päälleni valtavalla paineella. Virtsasuihku roiskuu pillulleni ja vatsalleni, kimpoaa siitä pienempinä roiskepisaroina kaikkialle ympärilleni, jopa kasvoilleni. Tuijotan herkeämättä edessäni olevaa äärimmäisen miehekästä näkyä. Minun rakas mieheni hajareisin edessäni ja yläpuolellani, ihanan tiukat lihaksikkaat reidet jännittyneinä, kauniin, tumman, vähän kihartuvan karvan peitossa, käsi kutistuneella elimellä, jota hetki sitten sain tyydyttää, ja virtsasuihku, jonka kuumana minuun osuva paine on kuin ajatus lämpimän suihkun ensikosketuksesta iholla pitkän päivän jälkeen.

      Haluan sen jatkuvan. Haluan kusen roiskuvan pilluni herkimpiin kohtiin ja räjäyttävän minut kiemurtelevaan orgasmiin. Yritän liikuttaa lantiotani niin, että klitorikseen osuisi vähän enemmän painetta, otan voihkien vastaan hänen aamupissansa kuin päälleni kampeavan kiimaisen kaukorakkaan. Se kestää ihanan pitkään ja se kestää aivan liian pienen hetken.

      - Anna kaiken tulla, huomaan sopertelevani . Tunnen kiemurtelevani kaukana hänen allaan, metsästeleväni hänestä itselleni edes jotakin, ihan mitä vain, pisaroita, roiskeita, ihan mitä vain... Ota minua, käytä minua, anna minulle mitä tahansa sinusta mitä vain voit antaa kehoni anelee hänen allaan. Vien sormet klitorikselleni, mutta enemmän kuin mikään läimäisy tai repäisy, sen välitön kieltäminen kouraisee.

      -Nyt ylös sieltä! mies komentaa ja tökkää minua jalallaan kylkeen.

      Kampeudun ylös ja miehen neuvojen mukaisesti tartun tuohon perseessäni soutaneeseen, kusiseen ja kurtistuneeseen kulliin ja ravistelen sitä hämmentyneen kiihotuksen vallassa. Ravistan viimeisetkin kusitipat ulos.

      -No onko nyt tarpeeksi likainen olo? Onko? Tykkäätkö sä tästä?
      -On. Tykkään... haen vastausta. Haluaisin sanoa, että olen hänen likainen huoransa ja että annan hänen tehdä minulle ihan mitä tahansa.
      –Mä oon just niin likainen kuin sä haluat, saan sanottua.

      Miehen katse on tutkimaton. Hän on aloittanut aamulla sellaisen pelin, jonka pelaamisesta olemme pitkään jollain tasolla puhuneet. Se ei ole ollut helppoa, kummallekaan. Hän on rakastava ja huomioiva kumppani, hänelle on tärkeää, että minä nautin. Mutta tässä leikissä ei kysytä toiselta, että onhan sulla varmasti kaikki hyvin. Tässä leikissä sanotaan turpa kiinni ja ime. Tässä leikissä luetaan ja kuunnellaan toista tavalla, joka on kummallekin uusi ja jännittävä. Tapa, jolla mieheni on ottanut leikistä vastuun ja vienyt sitä eteenpäin on ylittänyt villeimmätkin odotukseni. Jo nyt. Luoja miten rakastan ja palvon häntä. Miten haluan häntä. Tunnen palan nousevan kurkkuuni ja pelkään alkavani itkeä, jolloin mies todennäköisesti tulkitsisi minut aivan väärin ja lopettaisi leikin. Pelkään näkeväni hänessä epävarmuutta ja perääntymisen merkkejä. Haluan hänen tietävän, että tarvitsen tätä. Katson miestäni ja sanon sen ääneen.

      -Mä oon aina sun likainen huora, jos sä vaan haluat.

      • Anonyymi

        Tiedät varmasti itsekin, että sanoista "Miehen katse on tutkimaton" alkaa upean tekstisi syvimmällä tavalla kiihottavin kappale. Totta kai me kaikki kiihotumme pinnallisesti siitä, miten paksu aisa kyntää suolessasi niin että kyynelet valuvat poskillasi, mutta syvimmän ja kestävimmän vaikutuksen sieluumme tekee se tapa, jolla rakastettu vaimo muuttuu likaiseksi kusihuoraksi.


    • Anonyymi

      Pesen kylpyhuoneen ja itseni. Mies odottaa vuoroaan ja ottaa minusta kuvia. Kun olen valmis, saan luvan vetää hänet lämpimän suihkun alle ja aloitan hellän pesun. Mies nauttii, kun käyn koko hänen kehonsa läpi hyväntuoksuisella saippualla. Rakastan mieheni vartaloa. Se on, no, miehekäs. Juuri sellainen kuin haluan. Kuljettelen saippuoituja käsiäni hänen seksikkäillä käsivarsillaan, sivelen kauniin rintakehän esiin piirtyvää lihaksistoa, rintakehän karvoitusta, kylkiä ja kapenevaa kulkua kohti vyötäröä, hoikkaa mutta kuitenkin pehmeää vatsaa, napaan kiipeilevää seksikästä karvavanaa. Saippuoin rintojani hänen edessään. Kohotan niitä käsilläni, puristelen yhteen, sivelen kovettuneita nännejäni ja alan hivellä miehen rintakehää rinnoillani kuin kahdella hyvin saippuoidulla pesusienellä. Kuljetan rintojani alas vatsalle ja pyörittelen niitä miehen kullia vasten. Otan kädet apuun ja pesen kullin hellästi ja huolellisesti. Huuhtelen saippuaa pois lämpimällä vedellä ja vien kullin välillä suuhuni, sillä rakastan sen vastapestyä makua ja tuntua suussani. Saan sen kasvamaan ja kovettumaan, mutta en keskity vain siihen, sillä minun on käsketty käymään koko keho läpi.

      -Kääntyisitkö rakas? minä pyydän. Nousen seisomaan, käyn miehen kaunista ja leveää selkää läpi käsilläni, vaahdotan saippuaa ja painan kaipaavasti kivikovat nänninpäät miehen ihoa vasten. Huokailen ääneen. Etenen alemmas, siirryn hänen ihanien pakaroidensa kimppuun, pakko vähän puristaakin. Tulee käsky pestä peppu huolella, ja minä kuljetan saippuanliukasta sormeani hänen pakaroidensa väliin. Hymyilen miehen aukaistessa refleksinomaisesti jalkojaan enemmän auki. Hän kumartuu hieman eteenpäin, jotta pesuhetkeni varmasti onnistuu riittävän syvällisesti... Pari sormea pesee hänen peppuaan puhtaaksi, ja toinen käteni kulkeutuu kiveksille ja koskettelemaan kullin vartta. Saanhan sitä vielä lisää tänään, hekumoin mielessäni, kun mies keskeyttää minut ilmoittamalla, että valmista tuli.

      -Kuivaa itsesi, pue panta kaulaasi ja mene vaihtamaan puhtaan lakanat sänkyyn, mies töksäyttää.

      Juuri sillä hetkellä en ole yhtään mielissäni siitä, että mies tajusi ajatella lakanoiden vaihtoa. Mutta teen kuten kuuliaisen vaimon tulee tehdä. Tottelen miestäni.

      • Anonyymi

        Sinulla meni muru nyt aikajana vähän sekaisin, olen kuvannut vasta aamun ensi hetket. Jos pitkän tekstin lukeminen on vaikeaa ja äitijutut mielessä, löydät varmasti netistä sinulle sopivampaa sisältöä. Sellaistakin on, joka perustuu pelkään visuaalisuuteen...


    • Psykologisesti oivallisinta sekä realismin kannalta tarkkanäköisintä oli se tapa, jolla vaimo suorastaan rukoilee, ettei mies kyllästyisi leikkiin ensityydytyksensä saatuaan, vaan sallisi nartulle huomiotaan ja tekisi tämän onnelliseksi ja tarpeelliseksi vapauttamalla tämän vain tottelemaan. Ja niin kovin hienosti narttu osaakin miestään tukea niin sanallisesti kannustamalla, näyttämällä päällepäin vain rohkaisevia ilmeitä kuin tylsienkin pyyntöjen kuuliaisella täyttämisellä. Brava!!

    • Anonyymi

      Ryhdyn huolehtimaan lakanapyykistä, kun kuulen miehen napsauttavan kahvinkeittimen päälle ja availevan jääkaapin ovea. Nälkä kurnahtaa vatsassani ja vedän asuntoomme levittäytyvää kahvin tuoksua sieraimiini. Teen kotityöni alasti pelkkä kaulapanta kaulassani. Nälkä ja lakanoiden kanssa puuhastelu saa minut hetkeksi irrottamaan ajatukseni tykyttävästä pillustani. Vaihdettuani puhtaat lakanat sänkyyn ja napsautettuani pyykkikoneen päälle kävelen keittiöön mieheni luokse. Hän on nostanut pöydälle edellisenä iltana valmistelemani hedelmälautasen ja suolaisen piirakan.

      -Istu alas syömään, mieheni käskee. -Sä tarvitset energiaa, hän lisää pienen kaksimielisen hymyn kera.

      Tartun kahvikannuun ja kaadan ensimmäisenä mieheni puolilleen juotuun kahvikuppiin lisää tummaa paahtoa. Paljaat rintani heilahtavat hänen katseensa alla ja nännini paisuvat taas kivikoviksi. Istun mieheni viereen ja syömme pientä brunssiamme hyvällä ruokahalulla, hiljaisuuden vallitessa. Sitten mies kääntää pöydällä lojuvan läppärin näytön meitä kohti, avaa kuvakansion ja pyytää minua kuuntelemaan tarkasti ohjeita.

      Ensimmäisenä ruudulle lävähtää kuva nuoresta kauniista naisesta kyykyssä ja varpaillaan, jalat auki levitettyinä. Hän levittää sormillaan paljaaksi ajeltua pilluaan, suoraryhtisenä, vakaana ja valmiina, katse kohdistettuna suoraan kameraan. Nainen on kaunis, kiihottava ja rietas. Asento on käsketyn näköinen.

      -Paina tämä asento mieleesi. Kun sulle sanotaan ”odota”, sä otat tämän asennon, mieheni selostaa.

      -Okei, saan sanotuksi ja jälleen häpeän tunne sekoittuu kuvan kasvattamaan kiihotukseen. En tiedä mitä ajatella naisen aukinaisesta suusta ja ulos työnnetystä kielestä.

      Seuraavassa kuvassa on nainen lattialla kontillaan, alavartalo maassa, kädet vartalon sivuilla. Selkä on notkolla niin että naisen paljaaseen jalkoväliin tarjoutuu hyvät näkymät. Peräaukkoon on työnnetty tappi, ja sitä koristaa vaaleansininen timantti. Sukkanauhaliivit kehystävät kauniin näyn, ja pienen hetken tunnen mustasukkaisuutta, kun ajattelen mieheni viettämää aikaa näiden kuvien parissa.

      - Kun sulle sanotaan ”maahan”, sä otat tämän asennon, mieheni sanoo ja klikkaa seuraavaan kuvaan. Siinä on lateksiseen tiukkaan kokovartalopukuun pukeutunut vahvasti meikattu nainen, kontillaan, katse tiiviisti kameraan. Nainen pitää suussaan ratsastajan raippaa kuin koira luutaan. - Kun mä sanon ”nouda”, sä konttaat hakemaan pyydetyn esineen ja tuot sen mulle suussasi.

      - ”Seinälle” tarkoittaa tätä asentoa ja sä muutat sitä sitten lisäohjeiden mukaan, mies selostaa ja näyttää kuvan naisesta, joka seisoo pelkissä korkokengissä kasvot seinään päin, kädet nostettuna ristikkäin pään yläpuolelle, muodokkaan pakarat punaisilla juovilla.

      Nielaisen. Odotan lisää. Voisin katsoa loputtomiin noita kuvia, mutta samalla yritän painaa mieleen käskyjä ja asentoja. Odotan, että kuvat loppuvat. Pelkään niiden loppuvan. Mitä sitten tapahtuu?

      • Ohhoh. Ennakointia (foreshadowing) kirjoitustekniikkana suomikaksnelosen seksinovellissa, jota 5000 merkin pituusrajoitus ahdistaa. :-o

        Odotamme kieli pitkällä.


    • Anonyymi

      Siitä onkin vierähtänyt aikaa, kun viimeksi kirjoitin.

      Ehkä haluaisitte, että jatkan kertomustani juuri siitä, mihin jäin. Rehellisyyden nimissä yksityiskohdat sekoittuvat tässä vaiheessa muiden, myöhempien sessioiden muistoihin. Muistan joitakin hetkiä selkeinä välähdyksinä. Parhaiten muistan kuitenkin ne minussa risteilleet ajatukset ja tunteet. Toki tiedän, etteivät ne kuulu seksinovellin peruspiirteisiin. Saati, että monikaan lukija sellaista materiaalia täältä edes hakee.

      Minulle siinä kaikessa oli kuitenkin kyse siitä, että sinä aamuna kaikki muuttui. Mikään ei ollut enää ennallaan. Minä rakastuin mieheeni uudella tavalla ja ensimmäistä kertaa tiesin joka solullani, että annan itseni tähän suhteeseen ja hänelle. Minä jään. Älkää ymmärtäkö väärin. Meillä oli ihan hyvä parisuhde ja toisemme. Jokin tunnelukko kuitenkin minussa naksahti auki. Se epämääräinen epäily ja vastustelu, joka minussa aina kyti niin siinä kuin aiemmissakin suhteissa, loppui.

      Aamulla hän nussi minua sen kummemmin varoittamatta tai lupaa kyselemättä perseeseen. Hän laittoi minut konttaamaan kylpyhuoneeseen. Hän virtsasi päälleni. Minä siivosin jälkemme ja pesin hänet. Ja aamiaisella hän istui rennon levollisesti vieressäni. Näytti kuvia naisista erilaisissa asennoissa kuin selailisi kanssani aamun uutisia. Ja se onkin yksi tärkeimmistä muistoista siitä päivästä. Se miten läsnä ja varma hän oli. Se ajoittainen epävarmuus ja hämmennys uuden edessä valui pois hänen olemisensa kautta. Miten ihailinkaan häntä siitä. Ja jollain paradoksaalisella tavalla koin, että siinä hetkessä hän onnistui palvelemaan minua täydellisesti. Ja se sai minut äärimmäisen nöyräksi ja kiitolliseksi, valmiiksi hänelle.

      - Muistako kun sanoit joskus, että meillä on tylsää seksiä, mieheni kysyy siinä aamupalapöydässä.

      - Anteeksi, voihkaisen ääni täynnä häpeää ja katumusta. Miten olin saattanut olla niin tökerö ja ilkeä, vaikka sen jälkeen olimmekin oppineet puhumaan paremmin toiveistamme.

      Mies läpsäisee minua poskelle ennen kuin jatkan. Sanoo, että nyt ei ole kyse mistään anteeksipyytelyistä.

      - Mutta mä opetan sulle jotain tylsyydestä tänään. Maahan!

      Vaikka olen tiennyt, että käsky olisi tulossa, tuntuu että pääni lyö tyhjää. Mies ehtii jo kommentoimaan, että onkos narttu niin tyhmä, ettei muista edes neljää juuri opetettua asentoa.

      Nousen tuolilta ja käyn lattialle konttausasentoon. Lasken ylävartalon lattialle, käännän pään sivuun ja vien kädet vartalon vierelle. Notkistan selkää ja raotan jalkojani. Asentoni tarjoaa suorat näkymät miehelleni.

      Hetken odotan ja toivon hänen sormiaan kimppuuni, lyöntejä pakaroille tai uusia käskyjä. Ajattelen hänen komentelevan minua vaihtelemaan asentoani kunnes menen sekaisin ja saan rangaistuksen. Nökötän siinä perse pystyssä kuitenkin niin pitkään, että todellakin tylsistyn. Paikat puutuvat ja haluaisin vaihtaa asentoa. Aika siinä tuntuu iäisyydeltä. Eihän minua ole toki suoraan kielletty, mutta siinä tilanteessa pidän itsesäänselvänä, että minä tarvitsen luvan. En tiedä kuinka kauan olen ollut samassa asennossa ja kuunnellut kuinka mies on puuhannut omiaan, poistunut välillä huoneesta ja tullut takaisin.

      - Rakas, saanko vaihtaa asentoa? kysyn lopulta. Varpaitani paleltaa, alaselkä puutuu, niskoja jomottaa.
      - Miksi?
      - Tää alkaa käydä vähän epämukavaksi.
      - Onko sulla tylsää?
      - Ei, mutta...
      - Ei?
      - Ei rakas. Mä vaan...haluaisin välillä jotain muuta.
      - Haluaako narttu heti vaikeampia tehtäviä? No. konttaa sitten olohuoneeseen sohvan eteen!

    • Anonyymi

      Lähden liikkeelle, kunnes mies pysäyttää minut Odota! -käskyllä. Nousen varovasti kyykkyyn. Suoristan selkäni. Levitän jalkaterät ja polvet ulospäin. Vien sormet pilluni huulille ja levitän vakoni näytille. Nousen varovasti varpaiden varaan ja samalla kun kohotan katseeni nähdäkseni vihdoin mieheni kunnolla, avaan suun ja työnnän kieleni ulos. Huojennus ja häpeä sekoittuvat kummallisesti toisiinsa.

      Mies on pukenut ylleen farkut ja t-paidan. Hän tulee eteeni seisomaan ja painaa sepalusta voimakkaasti kasvoihini. Tasapainoni pettää välittömästi. Mies ottaa minua voimalla kiinni hiuksista kuin vetääkseen minut takaisin oikeaan asentoon ja toistaa Odota!-käskyn. Haen asennon uudestaan joka lihas jännitettynä, valmistautuneena siihen, että hän horjuttaisi minua uudestaan. Mies kommentoikin, että edistymiseni on hidasta ja surkeaa enkä ole onnistunut perus asennoissa vielä ollenkaan. Jo ensimmäisen kohdalla ”aloin vinkumaan”.

      Hän puristaa nännejäni etusormen ja peukalon väliin, ei tunnistellen vaan kivuliaan kovaa. Pilluni sykkii kivun tahdissa. Teen kaikkeni pysyäkseni kyykkyasennossa varpaiden varassa. Mies katsoo minua, minun suutani, kieltäni, pyöreitä rintojani ja niiden kivikovia nännejä, avoimeksi levittämääni paljasta ja halukasta, mehevää ja rietasta pilluani, joka on samaan aikaan kaiken keskipiste ja täysin hylätty ja unohdettu.

      Ja minä tunnen kiitollisuutta. Ja turhautuneisuutta. Painetta. Panetusta. Haluaisin huutaa haluavani häntä. Hän työntää sormet suuhuni. Imen niitä koska hän käskee. Hän liikuttelee yhtä sormea hellästi liukkaassa pillussani. Kuljettaa ahnaalta suuaukolta sormea hitaasti kohti klitorista ja juuri ennen kuin sormi yltää kohteeseen, kurkustani pääsee mielihyvää ja lisää kosketusta aneleva korahdus, ja mies siirtää saman sormen takaisin suuhuni. Hän laittaa minut maistelemaan itseäni, voin kuulla kuinka litisevän märkä olen. Rakastan sitä ääntä, jonka miehen sormet saavat märässä pillussa aikaan. Imen ja nuolen ahnaasti hänen sormiaan ja minun makuani. Taistelen tasapainoni kanssa kun hän työntää sormet niin syvälle kurkkuuni, että lima nousee suuhun ja vedet silmiin. Anelen kosteilla silmilläni miestäni jatkamaan. Voi kunpa hän antaisi huomiota klitorikselleni. Haluaisin niin laueta. Sen sijaan hän siirtyy nussimaan pilluani niin rajusti sormillaan, että menetän taas tasapainoni.

      Annan hänelle taas syyn moittia minua siitä, ettei minun kanssa pääse alkua pidemmälle. Että eikö minua kannata muuta kuin panna perseeseen ja kusaista päälle. Eikö minusta muuhun ole. Kuinka paljon minua pitääkään vielä kouluttaa ja opettaa. Aivan alusta.

      - Mä haluan opetella rakas. Tuntuu vaan niin ihanalta kun kosketat mua pilluun. En pysy paikoillani. Tuntuu niin hyvältä.

      - Siinä tapauksessa unohdetaan sun pillu hetkeksi. Mä en koske siihen. Ja sä et koske siihen ilman lupaa. Riisu mut, mies käskyttää.

      Nousen vihdoin ylös. Tuntuu hyvältä oikaista vartalo suoraksi. Vedän t-paidan pois miehen yltä. Sivelen ja hyväilen hänen rintaansa ja selkäänsä. Rakastan hänen rintansa karheutta ja tuoksua, vedän sitä syvään henkeeni. Avaan vyön ja tuntuu kuin jokainen kosketukseni kerjäisi siitä iskuja iholleni. Vedän farkut alas, mies astuu niistä ulos ja minä vapautan hänen kivikovana seisovan elimensä, halukkaana upottamaan sen suuhuni, painamaan rintojani sitä kohti...

      Sen sijaan mies virittää videokameran sohvan sivuun, laittaa kellon päälle ja sanoo, että minulla on puoli tuntia aikaa. Minun tulisi hyväillä häntä, mutta ennen kaikkea näyttää, että olen narttu, joka osaa käsitellä hänen peppuaan ”aivan helvetin hyvin”.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe