Outlook Express

Portti 25

Welhon ohjeiden mukaisesti tehty asennukset, mutta seuraava herja tulee aina, joten outlookin puolelta en voi lähettää sähköpostia. Mikä neuvoksi?

TCP/IP-virhe muodostettaessa yhteyttä palvelimeen. Tili: 'pop3.welho.com (1)', Palvelin: 'smtp.welho.com', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Virhenumero: 0x800CCC15

8

9867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BOA

Laita lähtevän postin palvelimeksi (SMTP) palveluntarjoajasi serveri niin alkaa pelittämään...luultavasti.

• sama portti

ongelma minullakin.Et sattuisi tietämään Soneran palvelimen nimeä, eli molemmat, lähtevä ja tuleva isäntä ovat vääriä.

• Portti 25

Kiitos BOA vastauksestasi. Lähtevässä on jo SMTP (Welho.Com) ja saapuvasa POP3. Saapuvassa ei ole ongelmia, mutta lähtevässä on. Onko mahd. muita neuvoja?

• Just ite asentanu ja pelittää
        sama portti kirjoitti:

ongelma minullakin.Et sattuisi tietämään Soneran palvelimen nimeä, eli molemmat, lähtevä ja tuleva isäntä ovat vääriä.

POP3 > saapuva: meil.inet.fi > lähtevä: meil.inet.fi

• Kirjoitus
        Just ite asentanu ja pelittää kirjoitti:

POP3 > saapuva: meil.inet.fi > lähtevä: meil.inet.fi

Oliskohan kirjoitusvirhe.
        Lue meil
        Kirjoita mail

• piitter
        Portti 25 kirjoitti:

Kiitos BOA vastauksestasi. Lähtevässä on jo SMTP (Welho.Com) ja saapuvasa POP3. Saapuvassa ei ole ongelmia, mutta lähtevässä on. Onko mahd. muita neuvoja?

Ilmestyipä eräänä päivänä ongelma. Sähköpostini ei lähettänytkään eteen päin yhtään mitään, ilmoitti vain että yhteys palvelimelle katkesi lähetysvaiheessa odottamattomasta syystä. Onneksi YahooMailin tuki ystävällisesti kertoi, että palveluntarjoajani (Sonera) on tuosta vain estänyt asetuksissa olleen (ohjelma)portin käytön :))))) ILMOITTAMATTA SIITÄ SEN ENEMPÄÄ!!!
        No, joku valopää on varmaan keksinyt sen siksi, ettei koneet toimisi omin päin reitittimenä, mutta olisi siitä voinut jotain kertoa asiakkaillekin!
        Itse sain ongelman poistetuksi seuraavalla tavalla:
        > valitse Outlookista työkalut > tilit > ominaisuudet > lisäasetukset välilehti > lähtevä posti SMP, oletuksena lienee 25 > vaihda esim. 587 > OK (jos ei toimi, niin kysy palveluntarjoajaltasi mitä nroa voi käyttää)

• Aidson
        Portti 25 kirjoitti:

Sun kannattaa laittaa SSL-salaus päälle joko lähtevässä tai saapuvassa postissa, riippuen ongelmasta. Soneralla lähtevän SSL-portti on 465 ja saapuvan 995.

Tarkista myös että lähtevän postin kirjautumisasetuksissa on että se käyttää samoja tunnisteita kuin saapuvassa.

Sitten!
        Palomuurista pois kaikki sähköpostin tarkistukseen liittyvät ruksit.

• dnakeimo

Poista Outlookin sähköpostitili ja luo se uudestaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe