skootterin viritys (ruisku)

Anonyymi

15v tyttö, en hirveesti mopoista ja moottoreista tiiä, joten toivottavasti tulis apua aiheeseen. Mulla siis Vespa primavera 2021 jossa ruiskumoottori. En jaksa tehä remppaa koko hommaan ja vaihtaa esim kaasariin mutta kysymys oli miten se viritetään?! Paljon sanottu että ruiskumottoria tosi vaikee virittää mut jos teillä jotain vinkkejä nii kerro! En jaksa jäädä kaikkien jalkojen alle tolla laiskalla.

7

3319

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos mut tossa on se prikka ja tässä uusimassa ei löydy prikkaa vaan kaikki sähkörajottimet ja ruiskutekniikka. Ihan sika vaikee virittää😩. Lähteny pois markkinoilta kaikki tarvittavat jutut ja CDI-boxin laittaminen kallista ja ei auta paljoa. Myös sitä imukaulaa siihen. Pitää yrittää selvitellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mut tossa on se prikka ja tässä uusimassa ei löydy prikkaa vaan kaikki sähkörajottimet ja ruiskutekniikka. Ihan sika vaikee virittää😩. Lähteny pois markkinoilta kaikki tarvittavat jutut ja CDI-boxin laittaminen kallista ja ei auta paljoa. Myös sitä imukaulaa siihen. Pitää yrittää selvitellä

Löysitkö ratkaisua

• Anonyymi00006
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tilasin juuri uuden ECU:n. Paikalleen en ole vielä asentanut - kevättä odotellessa. Firma lisäsi pyynnöstäni postitusmahdollisuuden Suomeen. Reilun satasen kuluerä. Valitsin 55 kulkevan mallin Zneniini. Riittäisi, että pysyy kaupunkiliikenteessä muiden mukana. Jos kiinnostaa, niin nettivut firmalle ovat Retroscooteronderdelen.nl
        Kaitsu

• Anonyymi

Jos enemmän tehoja haluat, vaihda polttoaineruskutin askeleen isompaan, vaihda kevyemmät variaattorin rullat ja jos epätoivo iskee niin irrota moottorin lämpötila-anturin liittimet toisistaan. Jos nopeusrajoitin on ongelma, niin sen johdon voi ihan irrottaa.

• Anonyymi

Moro. Mulla gilera runner ruisku 2008. Missä nuo lämpötila anturit yms johdot sijaitsee yleensä? Ja miten jos niitä irrottelee niin mitä se hyödyttää/ voi rikkoa?

• Anonyymi00007

Aloituksen kirjoittaja tyttö ajelee jo Hayabusalla, eikä ole liikenteen tukkeena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      184
      1779
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      111
      805
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      134
      641
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      600
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe