Skoda pihassa kertoo perheesi kuuluvan alempaan tuloluokkaan. Eläkeläiset suosivat halpaa Skodaa, samoin tavalliset duunarit. Skodan omistaja on pelokas ihminen, joka turvautuu lähinnä maksettuihin koeajoihin.
Skoda on köyhän kansan auto!
13
140
Vastaukset
- Anonyymi
Neljä pyörää ja loota hyvin pyörii Skoda!
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa! Lainalla voi just saada hankittua mutta ylläpitoon ei rahat riitä, ainakaan kauaa.
- Anonyymi
Joo ja lääkärit ja juristit, puhumattakaan pankinjohtajista, joilla ei ole tarvetta peniksen jatkoon arvostavat Skodaa ja hankkivat sellaisen.
- Anonyymi
Ei ketään hanki skoodaa muuten ku idän perinne tai pakko.
- Anonyymi
No esitäppä tällä palstalla vaikka tuo mainitsemasi lääkäri, joka ajaa skeidalla. Puhumattakaan noista pankin johtajista....Ai niin...Bentleyhän on VW omistama VW konsernin automerkki, ja sitä kautta yhdistettynä tuohon skeidaan......
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/beb08018-8e6e-433d-98ba-c0afcefe1b76
- Anonyymi
Taas kopiot tarinan Toyotan palstalta ja vaihdoin paremman merkin tilalle, tuo on noloa ja lapsellista.
Todellisuudessa tutkimusten mukaan Skodalla ajaa keskimäärin paremmin toimeen tulevat ja myös työsuhdeautona on ykkönen.- Anonyymi
Skoda on epäilemättä ihan hyvä auto, mutta samalla myös hyvin tylsä.
- Anonyymi
Näitähän käyttävät skoodarit kelalaisten kera usein asiantuntijoineen ja voimin.
- Anonyymi
Eikä Skoda edes ole edullinen.
- Anonyymi
Niin ja halpaa ja hyvää ei ole, ja Skoda ei ole halpa. Päättelepä siitä.
Idiootti, jolla ei ole varaa HUIPPU SKODAAN......
- Anonyymi
Skoda on pirkkamersu.
Erinomainen käyttöauto ihmisille joilla ei ole itsetunto-ongelmaa.- Anonyymi
Kuten Toyotakin, joka on vaan 100% luotettavampi, kuin skeida.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416