Tarvitsen apua, pitäis kirjottaa novellianalyysi RUUKKUSTA . Onko kukaan lukenut Sari Malkamäki RUUKKU novellia?
antakaa mielipiteitä tai pohdintoja essee varten tarvitsen 250 sanoja.
RUUKKU novelli
4
1251
Vastaukset 4
- Anonyymi
juu. siitähän se lähtee kun ensin luet kyseisen novellin. Sen jälkeen analyysin teko on kaavaan sijoittamista.
- Anonyymi
Kuinka pitkä se novelli on?
- Anonyymi
Jos lukisit novellin, saattaisi selvitä sekin kuinka sana 'ruukku' taipuu. Muoto 'ruukkusta' on todella outo! Onkohan suomi äidinkielesi?
- Anonyymi
Ei ole varmaankaan suomi aloittajan äidinkieli, veikkaan että suorittaa suomi2 kurssia. Nimittäin mulla sama tehtävä tässä s204 kurssissa ja oon lukiossa . Uskon myös, että aloittaja on lukenut novellin, mutta kaipaa hieman apuja sen erittelyssä ja tulkitsemisessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598