Hei
vanha hyvä kokonaisuus Topfiled digiboxi Sonyn telkkari Panasocinin tallentava DVD, kaikki toimivat erikseen, ja DVD näyttää omassa näytössään että toimii, mutta enää ei näy valikot tv:ssä. Olen tarkistanut että scartit ovat kiinni, eli osaisiko joku auttaa mistä kohtaa tätä pitäisi selvittää?
Miksi DVD ei enää näy
4
1174
Vastaukset
- Anonyymi
Uudessa Sonyssa vanha DVD ei toiminut. Päivitys ei auttanut, piti palauttaa tehdasasetukset ja sitten alkoi toimia. Tehdasasetuksen palauttamista piti etsiä pitkään, ennenkuin löytyi.
Kaapeli voi olla viallinen tai väärin päin. Jotkut scartit ovat yksisuuntaisia muistaakseni.- Anonyymi
epäilen että johtuu Sony telkkarin smartlinkistä, joka ei ainakaan uudella virityksellä saa enää yhteyttä dvd:hen.
Minulla lakkasi dvd-soitin toimimasta viimeisen Windowsin päivityksen jälkeen. Soitin ei myöskään avaudu aina kunnalla. Mistä alan etsimään vikaa? PC Hp Pavilion, vanha.
- Anonyymi
Windows kympissä ei taida olla dvd-soittimen tukea edellisen malliin, pitänee hakea jokin MPC-HC player tai Potplayer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368