Hei
vanha hyvä kokonaisuus Topfiled digiboxi Sonyn telkkari Panasocinin tallentava DVD, kaikki toimivat erikseen, ja DVD näyttää omassa näytössään että toimii, mutta enää ei näy valikot tv:ssä. Olen tarkistanut että scartit ovat kiinni, eli osaisiko joku auttaa mistä kohtaa tätä pitäisi selvittää?
Miksi DVD ei enää näy
4
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Uudessa Sonyssa vanha DVD ei toiminut. Päivitys ei auttanut, piti palauttaa tehdasasetukset ja sitten alkoi toimia. Tehdasasetuksen palauttamista piti etsiä pitkään, ennenkuin löytyi.
Kaapeli voi olla viallinen tai väärin päin. Jotkut scartit ovat yksisuuntaisia muistaakseni.- Anonyymi
epäilen että johtuu Sony telkkarin smartlinkistä, joka ei ainakaan uudella virityksellä saa enää yhteyttä dvd:hen.
Minulla lakkasi dvd-soitin toimimasta viimeisen Windowsin päivityksen jälkeen. Soitin ei myöskään avaudu aina kunnalla. Mistä alan etsimään vikaa? PC Hp Pavilion, vanha.
- Anonyymi
Windows kympissä ei taida olla dvd-soittimen tukea edellisen malliin, pitänee hakea jokin MPC-HC player tai Potplayer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984