Hei
vanha hyvä kokonaisuus Topfiled digiboxi Sonyn telkkari Panasocinin tallentava DVD, kaikki toimivat erikseen, ja DVD näyttää omassa näytössään että toimii, mutta enää ei näy valikot tv:ssä. Olen tarkistanut että scartit ovat kiinni, eli osaisiko joku auttaa mistä kohtaa tätä pitäisi selvittää?
Miksi DVD ei enää näy
4
1157
Vastaukset
- Anonyymi
Uudessa Sonyssa vanha DVD ei toiminut. Päivitys ei auttanut, piti palauttaa tehdasasetukset ja sitten alkoi toimia. Tehdasasetuksen palauttamista piti etsiä pitkään, ennenkuin löytyi.
Kaapeli voi olla viallinen tai väärin päin. Jotkut scartit ovat yksisuuntaisia muistaakseni.- Anonyymi
epäilen että johtuu Sony telkkarin smartlinkistä, joka ei ainakaan uudella virityksellä saa enää yhteyttä dvd:hen.
Minulla lakkasi dvd-soitin toimimasta viimeisen Windowsin päivityksen jälkeen. Soitin ei myöskään avaudu aina kunnalla. Mistä alan etsimään vikaa? PC Hp Pavilion, vanha.
- Anonyymi
Windows kympissä ei taida olla dvd-soittimen tukea edellisen malliin, pitänee hakea jokin MPC-HC player tai Potplayer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736