Ryhmäseksiä lääkärin pöydällä

Slut05

"Huomenna klo 11.", kuului virkailijan ääni. Merkitsin muistutuksen puhelimeeni kaiken varalta, jos unohtaisin. Ensimmäinen gynekologin tarkastukseni, mietin mielessäni. No..ihan arkipäiväähän tämä lääkäreille on mitä turhaan jännittämään..
"Marttinen Julia", kuului miehen ääni huoneen ovelta."Mies?",mietin kauhuissani, olin koko ajan kuvitellut pääseväni naisen vastaaotolle.No, reippaasti sisälle vain..Kättelyiden ja esittelyjen jälkeen mies toteaa "voit nyt riisuuntua ja käydä selällesi tuohon pöydälle". Tunsin sydämen tykytykseni korvissa asti, ja ajattelin myös hänen huomanneen jännitykseni. "Ei huolta, Tämä on ihan normaali toimenpide", hän sanoi, ja rauhoituin hieman.
Hetken venkoiltuani otin kiltisti housuni pois, ja asetuin parhaaseen mahdolliseen asentoon hoitopedille. Paljaaksi ajeltu alapääni näytti kiinnittävän lääkärinkin huomion, mutta nopeasti hän käänsi katseensa papareihinsa. "Nosta jalat tähän korokeille", tein työtä käskettyä ja makasin alapää paljaana valon suoraan kohdistuessa pilluuni. "Voi luoja", mietin..
Lääkäri laittoi hanskat käteensä ja istui tuolilleen ihan pilluni eteen. Tunsin väkisinkin poltetta hänen alkaessa koskea minua. Hän työnsi sisälleni mitä erilaisempia välineitä ja samalla levitti häpyhuuliani."Mmm..pääsi suustani. Lääkäri vilkaisi minuun, mutta jatkoi tutkimustaan. "Hyvällehän täällä näyttää", lääkäri saneli samalla kun tutki minua. Tunsin tahtomattanikin mielihyvää hänen kosketellessa herkkää häpyäni. olin aina ollu hyvin herkkä kosketuksille, ja nytkin tunsin kuinka pilluni alkoi kostua. Hänkin näytti sen huomaavan ja tunsin kuinka hänen sormensa alkoivat liikkua pillullani tiheämpään tahtiin. "Aah.."Pääsi suustani,ja lääkäri jatkoi toimenpidettään."Kokeillaampas kohdunsuuta",hän sanoi ja työnsi kaksi sormeaan sisälleni. Kuin huomaamattani hän alkoi työnnellä niitä edestakaisin, ja minä nautin jo miltei orgarmin partaalla. Yhtääkkiä tunsin jotain kosteaa pillullani, ja huomasin hänen hyväilevän minua suullaan. Säikähdin ja yritin nousta mutta hän painoi minut takaisin petiin."Äläs vielä nouse,emme ole vielä valmiita", hän sanoi ja katsoi minua vakavasti. Hän jatkoi nuolemistani ja samalla työnsi sormiaan sisälleni. "Tätäkö tulit hakemaan", hän kysyi ja alkoi avata nappejaan.Yhtääkkiä oveen koputettiin. Säpsähdin.. Toinen mieslääkäri astuu huoneeseen."jahas täällä onkin tutkimukset kesken", tämä toinen lääkäri totesi. Hän käveli vierelleni toisen lääkärin alkaessa survoa itseään sisälleni. "Uuuh..Tuntuu hyvälle", sanoin.Toinen lääkäri otti ison kullinsa eteeni ja töni sillä huuliani."Ota tämä suuhun ja ime sitä kunnolla",hän sanoi. Tein työtä käskettyä ja aloin vimmalla nuolla ja imeä hänen kaluaan. Hän työnsi sitä niin syvälle että melkein yökötti. Hän piti hiuksistani kiinni ja käski minun imeä kovempaa. " Vittu ime sitä saatanan ämmä kunnolla". Toinen lääkäri nai minua kuin eläintä, kauhealla vauhdilla että se miltei kävi kipeää..Tunsin orgasmin tulevan kunnes laukesin ihan kamalalla voimalla. Tunsin kuinka pilluni täyttyi toisen lääkärin nesteistä ja kuinka toisen lääkärin nesteet tulivat kurkuuni"Niele ne", kuulin hänen sanovan. Miehet poistuivat yhdessä huoneesta, ja jäin makaamaan pedille. "Voit nyt pukeutua", toinen sanoi mennessään.
Taidan tulla tälle lääkärille vielä uudestaankin..

11

19627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MusicBaby

      No olipa hurjaa..!X)

    • asuu meillä

      Perkeleen lääkärit, ne vie meiltä somaleilta kaikki naiset. Parempi olisi jos juliat pysyisi meidän aafriikkalaisten kanssa niin ei tarttisi antaa valkotakkien tutkia jalkoväliään, aina olisi kunnon kikkeli siellä sen sijaan.

      Saatana sanon miä, että kehtaavatkin""!!!!!homo

    • junno

      onko joka kerta pakko käyttää alapäästä sanaa pillu? jotenkin ruma nimitys.

    • bronzé

      hyvä juttu #)

    • haa

      nyt oli kyllä naurettava kertomus.aivan liian fiktiivinen...

    • nebbari

      hätäinen.

    • potentiaalia ois ollu

      olipas tökerö loppu, siinä olisi ollut saumaa vaikka minkälaiseen tarinaan jo floppasit tuolla tavalla. tee jotain muuta kuin kirjoittelet tänne.

      • Soosis

        Huono loppu eikä muutenkaan erikoinen. En millään pahalla.


      • Tommy
        Soosis kirjoitti:

        Huono loppu eikä muutenkaan erikoinen. En millään pahalla.

        no tuskin.Ei kukaan lääkäri tee tuollaista. Ilmoita siitä jollekkin jos tuo on totta.


      • minä
        Tommy kirjoitti:

        no tuskin.Ei kukaan lääkäri tee tuollaista. Ilmoita siitä jollekkin jos tuo on totta.

        loppu oli outo mutta muuten kohtalaisen hyvä novelli.


    • juttuna

      sanoisin vastenmielinen,
      nainen 46

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe