Mikä puolue ehtii nimittämään Yli-Viikarin valtiosihteeriksi?
Palkkiovirka
4
181
Vastaukset
- Anonyymi
Pikemminkin tutkivan journalismin kannattaisi selvittää mitä reittä pitkin kaunis rouva on kiivennyt valtion hallinnossa ja setviä vähän reidenkin toimia ja ajatusmaailmaa tarkemmin.
Tutkivan journalismin päättelykyky on vaan niin heppoinen ja sillä on niin kovat paikalliset "valvojat", että tällaista ajatusta ei juurikaan muualla kuin suomi 24 keskusteluissa voi esittää-
Selväksihän on jo tullut että kaunis rouva on käyttänyt valtion varoja kaunistukseensa siinä missä erä ex Ruotsin ministeri ja että hallinto on ollut 100% pärstäkertoimella tapahtuvaa.
Se on muuten aina selvästi suurempi riski naishallitsijoiden, kuin mieshallitsijoiden osalta. Se vaan on elämän fakta eikä mitään masoa. - Anonyymi
Ylitse viikiikarilla on vihreitten jäsenkirja joten sieltäpä hyvinkin apu tulee, kunhan ensin tänesinnerinteen rikokset mitätöidään. Voi olla ettei ylitse. Vikarille saa potkuja antamaan, se on vastoin jotain pykälää
- Anonyymi
Ranskan tai toinen Viikari saa viher- tai sossuosastolta tulkin viran eurooppaunionissa
- Anonyymi
SDP näitä nimittyksiä kylvää.Vakuutuoikeus on näitä SDP nimittämiä täynnä
päätämässä työkyvyttömyyseläkeistä vieläpä esittelemässä hakemuksia.
Tälläinen puolue semmoinen Ammatiliitto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879