Tarjoan uros saksanpaimenkoiraa astutukseen

Anonyymi

Tarjolla olis erittäin hyvä luonteinen saksanpaimenkoira uros. Vahva viettininen, ohjaaja pehmeä ja hyvin tasapainoinen. Lonkka-kyynärkuvattu terveeksi. Hyppymaksu 150€/onnistunut hyppy ja 100€/pentu.

9

1676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokin on vialla, kun täällä tarjotaan urosta!

• Anonyymi

Mitkä ovat koiran näyttely-, koe- ja luonnetestin tulokset ja onko se jalostustarkastettu? Mitkä ovat koiran isä ja emä?
      Missä päin Suomea koira on?

• Anonyymi

Laitatko linkin Jalostusnettiin?

• Anonyymi

Te tähän vastanneet olette kennelliiton (=yhdistyksen) aivopesemiä! Ajatelkaa omilla aiviolla, ei yhdistyksen jonka pääasia on tehdä rahaa.
      Jokainen rotukoirankin omistaja saa itse päättää koirastaan ja myös sen jalostus käytöstä. Sitä ei määrää kennelliitto eikä kasvattaja! Kun koira on ostettu niin kasvattajan kaikki oikeudet koiraan loppuvat! Naurettavaa on tämä rotukoira piireihin luotu pelon ilmapiiri!
      Nyt on aika toimia kuten jokaisella on oikeus omaisuutensa kanssa toimia, ei niin miten rahaa verotuksetta tekevät rotukoira kasvattajat haluavat! Te kasvattajien uhkan mukaan toimivat vain edesautatte kasvattajien pentutehtailua ja kyllä se sitä voi myös rotukoirien kohdalla olla. Esim. samaa urosta ja yhdistelmää käytetään runsaasti, pentuja 20-30 vuodessa. Ja onko teistä oikein kun suurella todennäköisyydellä tuottavat sairaita koiria! Sellaista toimintaa suojaatte ja kannatatte! Sitä Kennelliitto tukee koska se tuottaa kennelllitolle tuloja ja paljon ja koirien terveydellä ei ole niin väliä.

• Anonyymi

Kompastelet niin pahasti omiin juttuihisi, etten osaa päättää naurattaako vai myötähävettääkö enemmän.

"Ajatelkaa omilla aiviolla, ei yhdistyksen jonka pääasia on tehdä rahaa."

Tunnut sinä ajattelevan kennelliittoa aamusta iltaan silloinkin, kun kukaan muu ei siitä ole puhunut mitään. Koska aloittaja ei puhunut sanallakaan rotukoirien kasvattamisesta ja kaiken lisäksi etsi narttua suoli24:ssä, niin on satavarma juttu, että seropeja oli tarkoitus tehtailla.

"Jokainen rotukoirankin omistaja saa itse päättää koirastaan ja myös sen jalostus käytöstä."

No ensinnäkään ei saa. Jalostukselle on selvät sävelet ja sitä kontrolloidaan sen verran kuin rotujärjestöissä parhaaksi nähdään, mutta tarkoitit varmaankin sanoa, että TEHTAILLA saa kuka hyvänsä siten kuin huvittaa. Kätevästi vain unohdit, ettei uroksen omistajalla ole oikeutta edes siihen; se on nimittäin NARTTUJEN omistajat, jotka kaikki päätökset tekevät ja todellakin saavat täällä tarjotun uroksen omistajalta kysellä lisätietoja selvittääkseen, onko uros omiin tarkoituksiin kelpaava vai ei. Siihen ei sinun lupaa tarvita, vaikka luulit niin tärkeä olevasikin, ettei muut saa edes pyytää uroksesta lisätietoja, kun siitä aivan liian vähän kerrottiin.

"Ja onko teistä oikein kun suurella todennäköisyydellä tuottavat sairaita koiria!"

Kompastelet niin pahasti omiin aivopieruihisi, että nyt jäi hyvin epäselväksi pitääkö sinusta uroksen omistajalta vaatia terveystarkit ja muut rotukohtaiset testit vai ei? Onko nyt siis niin, että sekarotuisilta rakeilta ei sinusta saa vaatia yhtään mitään, mutta rotukoirilta saa ja pitääkin? Nyt kuule nauroin ääneen. 😆

• Anonyymi

Aloittaja! Anna emailisi, olen kiinnostunut.

• Hei! Minulla on nuori kaunis ja pehmeähkö narttu, etsin urosta lähinnä Tampereen lähistöltä mutta kyllä voimme ajaa vähän kauemmaksikin! Siis olen kiinnostunut!
      T. Maria

• Anonyymi

Niin varmaan

• Anonyymi

Hei! Olen Maria Tampereelta, ja kauniille saksanpaimenkoiranartulleni on tulossa seuraava juoksu arviolta maaliskuussa 2023! Olisiko uroksesi vielä tavattavissa astutukseen? Meillä on auto, voimme vähän ajaakin jos on tarve!
      0449694474

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      310
      11387
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4853
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2538
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      161
      1881
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1881
    6. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1228
    7. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      8
      1157
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1136
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      34
      1004
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      83
      927
    Aihe