Tarjoan uros saksanpaimenkoiraa astutukseen

Anonyymi

Tarjolla olis erittäin hyvä luonteinen saksanpaimenkoira uros. Vahva viettininen, ohjaaja pehmeä ja hyvin tasapainoinen. Lonkka-kyynärkuvattu terveeksi. Hyppymaksu 150€/onnistunut hyppy ja 100€/pentu.

9

1652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokin on vialla, kun täällä tarjotaan urosta!

• Anonyymi

Mitkä ovat koiran näyttely-, koe- ja luonnetestin tulokset ja onko se jalostustarkastettu? Mitkä ovat koiran isä ja emä?
      Missä päin Suomea koira on?

• Anonyymi

Laitatko linkin Jalostusnettiin?

• Anonyymi

Te tähän vastanneet olette kennelliiton (=yhdistyksen) aivopesemiä! Ajatelkaa omilla aiviolla, ei yhdistyksen jonka pääasia on tehdä rahaa.
      Jokainen rotukoirankin omistaja saa itse päättää koirastaan ja myös sen jalostus käytöstä. Sitä ei määrää kennelliitto eikä kasvattaja! Kun koira on ostettu niin kasvattajan kaikki oikeudet koiraan loppuvat! Naurettavaa on tämä rotukoira piireihin luotu pelon ilmapiiri!
      Nyt on aika toimia kuten jokaisella on oikeus omaisuutensa kanssa toimia, ei niin miten rahaa verotuksetta tekevät rotukoira kasvattajat haluavat! Te kasvattajien uhkan mukaan toimivat vain edesautatte kasvattajien pentutehtailua ja kyllä se sitä voi myös rotukoirien kohdalla olla. Esim. samaa urosta ja yhdistelmää käytetään runsaasti, pentuja 20-30 vuodessa. Ja onko teistä oikein kun suurella todennäköisyydellä tuottavat sairaita koiria! Sellaista toimintaa suojaatte ja kannatatte! Sitä Kennelliitto tukee koska se tuottaa kennelllitolle tuloja ja paljon ja koirien terveydellä ei ole niin väliä.

• Anonyymi

Kompastelet niin pahasti omiin juttuihisi, etten osaa päättää naurattaako vai myötähävettääkö enemmän.

"Ajatelkaa omilla aiviolla, ei yhdistyksen jonka pääasia on tehdä rahaa."

Tunnut sinä ajattelevan kennelliittoa aamusta iltaan silloinkin, kun kukaan muu ei siitä ole puhunut mitään. Koska aloittaja ei puhunut sanallakaan rotukoirien kasvattamisesta ja kaiken lisäksi etsi narttua suoli24:ssä, niin on satavarma juttu, että seropeja oli tarkoitus tehtailla.

"Jokainen rotukoirankin omistaja saa itse päättää koirastaan ja myös sen jalostus käytöstä."

No ensinnäkään ei saa. Jalostukselle on selvät sävelet ja sitä kontrolloidaan sen verran kuin rotujärjestöissä parhaaksi nähdään, mutta tarkoitit varmaankin sanoa, että TEHTAILLA saa kuka hyvänsä siten kuin huvittaa. Kätevästi vain unohdit, ettei uroksen omistajalla ole oikeutta edes siihen; se on nimittäin NARTTUJEN omistajat, jotka kaikki päätökset tekevät ja todellakin saavat täällä tarjotun uroksen omistajalta kysellä lisätietoja selvittääkseen, onko uros omiin tarkoituksiin kelpaava vai ei. Siihen ei sinun lupaa tarvita, vaikka luulit niin tärkeä olevasikin, ettei muut saa edes pyytää uroksesta lisätietoja, kun siitä aivan liian vähän kerrottiin.

"Ja onko teistä oikein kun suurella todennäköisyydellä tuottavat sairaita koiria!"

Kompastelet niin pahasti omiin aivopieruihisi, että nyt jäi hyvin epäselväksi pitääkö sinusta uroksen omistajalta vaatia terveystarkit ja muut rotukohtaiset testit vai ei? Onko nyt siis niin, että sekarotuisilta rakeilta ei sinusta saa vaatia yhtään mitään, mutta rotukoirilta saa ja pitääkin? Nyt kuule nauroin ääneen. 😆

• Anonyymi

Aloittaja! Anna emailisi, olen kiinnostunut.

• Hei! Minulla on nuori kaunis ja pehmeähkö narttu, etsin urosta lähinnä Tampereen lähistöltä mutta kyllä voimme ajaa vähän kauemmaksikin! Siis olen kiinnostunut!
      T. Maria

• Anonyymi

Niin varmaan

• Anonyymi

Hei! Olen Maria Tampereelta, ja kauniille saksanpaimenkoiranartulleni on tulossa seuraava juoksu arviolta maaliskuussa 2023! Olisiko uroksesi vielä tavattavissa astutukseen? Meillä on auto, voimme vähän ajaakin jos on tarve!
      0449694474

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe