Tarjoan uros saksanpaimenkoiraa astutukseen

Anonyymi

Tarjolla olis erittäin hyvä luonteinen saksanpaimenkoira uros. Vahva viettininen, ohjaaja pehmeä ja hyvin tasapainoinen. Lonkka-kyynärkuvattu terveeksi. Hyppymaksu 150€/onnistunut hyppy ja 100€/pentu.

9

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokin on vialla, kun täällä tarjotaan urosta!

    • Anonyymi

      Mitkä ovat koiran näyttely-, koe- ja luonnetestin tulokset ja onko se jalostustarkastettu? Mitkä ovat koiran isä ja emä?
      Missä päin Suomea koira on?

    • Anonyymi

      Laitatko linkin Jalostusnettiin?

    • Anonyymi

      Te tähän vastanneet olette kennelliiton (=yhdistyksen) aivopesemiä! Ajatelkaa omilla aiviolla, ei yhdistyksen jonka pääasia on tehdä rahaa.
      Jokainen rotukoirankin omistaja saa itse päättää koirastaan ja myös sen jalostus käytöstä. Sitä ei määrää kennelliitto eikä kasvattaja! Kun koira on ostettu niin kasvattajan kaikki oikeudet koiraan loppuvat! Naurettavaa on tämä rotukoira piireihin luotu pelon ilmapiiri!
      Nyt on aika toimia kuten jokaisella on oikeus omaisuutensa kanssa toimia, ei niin miten rahaa verotuksetta tekevät rotukoira kasvattajat haluavat! Te kasvattajien uhkan mukaan toimivat vain edesautatte kasvattajien pentutehtailua ja kyllä se sitä voi myös rotukoirien kohdalla olla. Esim. samaa urosta ja yhdistelmää käytetään runsaasti, pentuja 20-30 vuodessa. Ja onko teistä oikein kun suurella todennäköisyydellä tuottavat sairaita koiria! Sellaista toimintaa suojaatte ja kannatatte! Sitä Kennelliitto tukee koska se tuottaa kennelllitolle tuloja ja paljon ja koirien terveydellä ei ole niin väliä.

      • Anonyymi

        Kompastelet niin pahasti omiin juttuihisi, etten osaa päättää naurattaako vai myötähävettääkö enemmän.

        "Ajatelkaa omilla aiviolla, ei yhdistyksen jonka pääasia on tehdä rahaa."

        Tunnut sinä ajattelevan kennelliittoa aamusta iltaan silloinkin, kun kukaan muu ei siitä ole puhunut mitään. Koska aloittaja ei puhunut sanallakaan rotukoirien kasvattamisesta ja kaiken lisäksi etsi narttua suoli24:ssä, niin on satavarma juttu, että seropeja oli tarkoitus tehtailla.

        "Jokainen rotukoirankin omistaja saa itse päättää koirastaan ja myös sen jalostus käytöstä."

        No ensinnäkään ei saa. Jalostukselle on selvät sävelet ja sitä kontrolloidaan sen verran kuin rotujärjestöissä parhaaksi nähdään, mutta tarkoitit varmaankin sanoa, että TEHTAILLA saa kuka hyvänsä siten kuin huvittaa. Kätevästi vain unohdit, ettei uroksen omistajalla ole oikeutta edes siihen; se on nimittäin NARTTUJEN omistajat, jotka kaikki päätökset tekevät ja todellakin saavat täällä tarjotun uroksen omistajalta kysellä lisätietoja selvittääkseen, onko uros omiin tarkoituksiin kelpaava vai ei. Siihen ei sinun lupaa tarvita, vaikka luulit niin tärkeä olevasikin, ettei muut saa edes pyytää uroksesta lisätietoja, kun siitä aivan liian vähän kerrottiin.

        "Ja onko teistä oikein kun suurella todennäköisyydellä tuottavat sairaita koiria!"

        Kompastelet niin pahasti omiin aivopieruihisi, että nyt jäi hyvin epäselväksi pitääkö sinusta uroksen omistajalta vaatia terveystarkit ja muut rotukohtaiset testit vai ei? Onko nyt siis niin, että sekarotuisilta rakeilta ei sinusta saa vaatia yhtään mitään, mutta rotukoirilta saa ja pitääkin? Nyt kuule nauroin ääneen. 😆


    • Anonyymi

      Aloittaja! Anna emailisi, olen kiinnostunut.

    • Hei! Minulla on nuori kaunis ja pehmeähkö narttu, etsin urosta lähinnä Tampereen lähistöltä mutta kyllä voimme ajaa vähän kauemmaksikin! Siis olen kiinnostunut!
      T. Maria

      • Anonyymi

        Niin varmaan


    • Anonyymi

      Hei! Olen Maria Tampereelta, ja kauniille saksanpaimenkoiranartulleni on tulossa seuraava juoksu arviolta maaliskuussa 2023! Olisiko uroksesi vielä tavattavissa astutukseen? Meillä on auto, voimme vähän ajaakin jos on tarve!
      0449694474

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe