Ongelma on näytön pieneneminen aina, kun painan luuria, joko soittaessa tai vastatessa. Puhelun voi kyllä puhua ja loppumisen jälkeen pieni räpläys palauttaa jonkin ajan kuluttua näytön.
Ongelma ei ole lähestymussensorissa. Sen on Gigantin asiakaspalveluhenkilö testannut, kytkemällä sensorit pois päältä.
Analyysin tulos oli, että käyttöjärjestelmässä bugi.
Pitää vain odottaa uutta kj-päivitysversiota.
Yritin Nokian sivun kautta kysyä, että koska uusi versio olisi luvassa, mutta en onnistunut millään viestin lähettämisessä.
Jos nyt pitää vaikka terveysasemalla varata aika, en sitä voi tehdä, kun en niitä 1,2,3..….valintoja voi tehdä.
Olisiko kenelläkään vinkkejä aiheeseen?
Nokia 7.2 käyttöjörjestelmäpäivityksen jälkeen ongelma
Anonyymi
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pimenemisestä on kyse eikä pienenemisestä.
- Anonyymi
Ota Nokiaan yhteyttä jos auttaisivat ä.
- Anonyymi
Ensihätään, asenna: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simplemobiletools.dialer se on freeware (saa donateerata), ei tyrkkää mainoksia. Saattaa toimia paremmin. Ei lähettele mitään nettiin kuten Phone appi tekee, tämän lähettelyinnokkuuden näkee asetuksistta (Setup) kummankin appin "App Info":sta, kohdasta "Data usage".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045