Eräs ystäväni väitti että tämä tulee nousemaan huimasti. Jotain kuhinaa on menossa
Kreate group plc
10
3578
Vastaukset
- Anonyymi
Sharevillessä oli juuri jotain juttua tästä yrityksestä
- Anonyymi
Ai, itse en ole huomannut mitään, mikä nostaisi Kreatean kurssia lähiaikana, jos joku kauppa tulossa, niin näin pitäisikin olla ja on ihan normaalia
- Anonyymi
Liikenteen sähköistyminen luo lähitulevaisuudessa suuria paineita Infran kehitykseen.
Kaksisuuntainen lataus yms kehityksen tarpeet, myös jouhevuutta on kehitettävä sekä varmistettava sähköverkon riittäminen.
Infrarakentaminen kasvaa varmasti paljon. Ja uusia innovaatioita liikenteeseen tarvitaan turvaamaan välttämätön muutos. - Anonyymi
1.6 kuudetta julkistetaan yrityskauppa jota tietyt piirit talon sisällä ovat ihmetelleet suuresti... kurssi laskenee sen myötä jonkin verran.
- Anonyymi
Ahdistaahan se, jos oma toiminta ei kasva ja firman kasvu tuleekin uudelta toiminnalta.
Aika pienellä panoksella tuolla yritysostolla liikevaihto pystyy kasvamaan parissa vuodessa 100 miljoonalla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaahan se, jos oma toiminta ei kasva ja firman kasvu tuleekin uudelta toiminnalta.
Aika pienellä panoksella tuolla yritysostolla liikevaihto pystyy kasvamaan parissa vuodessa 100 miljoonalla...Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.
Just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.
kjust
- Anonyymi
kreate harjoittaa harmaata taloutta siinä määrin että on ihme miten kauan verottajalta ja työsuojelupiiriltä menee aikaa estää kreaten toiminta kokonaan. Hieman olemme saanee jo lopun alkua nähdä kun paljastui tampereen sekoilu. Ja jatkoa seuraa siitä voitte olla varma. kreate tulee kaatumaan vauhdilla
- Anonyymi
Voi voi - meniköhän nyt armaat roposeni ihan hukkaan...
Inderesillä on sentään vielä tavoitehinta 10,50 €, joten toivo elää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855