Eräs ystäväni väitti että tämä tulee nousemaan huimasti. Jotain kuhinaa on menossa
Kreate group plc
12
4499
Vastaukset
- Anonyymi
Sharevillessä oli juuri jotain juttua tästä yrityksestä
- Anonyymi
Ai, itse en ole huomannut mitään, mikä nostaisi Kreatean kurssia lähiaikana, jos joku kauppa tulossa, niin näin pitäisikin olla ja on ihan normaalia
- Anonyymi
Liikenteen sähköistyminen luo lähitulevaisuudessa suuria paineita Infran kehitykseen.
Kaksisuuntainen lataus yms kehityksen tarpeet, myös jouhevuutta on kehitettävä sekä varmistettava sähköverkon riittäminen.
Infrarakentaminen kasvaa varmasti paljon. Ja uusia innovaatioita liikenteeseen tarvitaan turvaamaan välttämätön muutos. - Anonyymi
1.6 kuudetta julkistetaan yrityskauppa jota tietyt piirit talon sisällä ovat ihmetelleet suuresti... kurssi laskenee sen myötä jonkin verran.
- Anonyymi
Ahdistaahan se, jos oma toiminta ei kasva ja firman kasvu tuleekin uudelta toiminnalta.
Aika pienellä panoksella tuolla yritysostolla liikevaihto pystyy kasvamaan parissa vuodessa 100 miljoonalla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaahan se, jos oma toiminta ei kasva ja firman kasvu tuleekin uudelta toiminnalta.
Aika pienellä panoksella tuolla yritysostolla liikevaihto pystyy kasvamaan parissa vuodessa 100 miljoonalla...Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.
Just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.
kjust
- Anonyymi
kreate harjoittaa harmaata taloutta siinä määrin että on ihme miten kauan verottajalta ja työsuojelupiiriltä menee aikaa estää kreaten toiminta kokonaan. Hieman olemme saanee jo lopun alkua nähdä kun paljastui tampereen sekoilu. Ja jatkoa seuraa siitä voitte olla varma. kreate tulee kaatumaan vauhdilla
- Anonyymi
Voi voi - meniköhän nyt armaat roposeni ihan hukkaan...
Inderesillä on sentään vielä tavoitehinta 10,50 €, joten toivo elää... - Anonyymi
Kreaten pääomistaja on Hartela, jonka pari muuta firmaa ei ole saanut tilinpäätöstään toimitettua...
- Anonyymi
EIkös nämä samat sankarit yrittäneet laittaa pörssiin Nordec Group Oyjn. mutta Nordec ilmoitti 29. kesäkuuta 2022 peruuttavansa listautumisannin?
Eikös Ecoupkin ole Hartelan firmoja, eli tämähän on melkein kuin Aktiivisijoittajat-ryhmä:) ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453