Kreate group plc

Anonyymi

Eräs ystäväni väitti että tämä tulee nousemaan huimasti. Jotain kuhinaa on menossa

12

4499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sharevillessä oli juuri jotain juttua tästä yrityksestä

    • Anonyymi

      Ai, itse en ole huomannut mitään, mikä nostaisi Kreatean kurssia lähiaikana, jos joku kauppa tulossa, niin näin pitäisikin olla ja on ihan normaalia

    • Anonyymi

      Liikenteen sähköistyminen luo lähitulevaisuudessa suuria paineita Infran kehitykseen.
      Kaksisuuntainen lataus yms kehityksen tarpeet, myös jouhevuutta on kehitettävä sekä varmistettava sähköverkon riittäminen.

      Infrarakentaminen kasvaa varmasti paljon. Ja uusia innovaatioita liikenteeseen tarvitaan turvaamaan välttämätön muutos.

    • Anonyymi

      1.6 kuudetta julkistetaan yrityskauppa jota tietyt piirit talon sisällä ovat ihmetelleet suuresti... kurssi laskenee sen myötä jonkin verran.

      • Anonyymi

        Ahdistaahan se, jos oma toiminta ei kasva ja firman kasvu tuleekin uudelta toiminnalta.

        Aika pienellä panoksella tuolla yritysostolla liikevaihto pystyy kasvamaan parissa vuodessa 100 miljoonalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaahan se, jos oma toiminta ei kasva ja firman kasvu tuleekin uudelta toiminnalta.

        Aika pienellä panoksella tuolla yritysostolla liikevaihto pystyy kasvamaan parissa vuodessa 100 miljoonalla...

        Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.

        Just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo immonen epäilyttää miehen ammatti taito puhua kyllä osaa.

        kjust


    • Anonyymi

      kreate harjoittaa harmaata taloutta siinä määrin että on ihme miten kauan verottajalta ja työsuojelupiiriltä menee aikaa estää kreaten toiminta kokonaan. Hieman olemme saanee jo lopun alkua nähdä kun paljastui tampereen sekoilu. Ja jatkoa seuraa siitä voitte olla varma. kreate tulee kaatumaan vauhdilla

    • Anonyymi

      Voi voi - meniköhän nyt armaat roposeni ihan hukkaan...
      Inderesillä on sentään vielä tavoitehinta 10,50 €, joten toivo elää...

    • Anonyymi

      Kreaten pääomistaja on Hartela, jonka pari muuta firmaa ei ole saanut tilinpäätöstään toimitettua...

    • Anonyymi

      EIkös nämä samat sankarit yrittäneet laittaa pörssiin Nordec Group Oyjn. mutta Nordec ilmoitti 29. kesäkuuta 2022 peruuttavansa listautumisannin?

      Eikös Ecoupkin ole Hartelan firmoja, eli tämähän on melkein kuin Aktiivisijoittajat-ryhmä:) ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe