Olemme 45-ikäinen aviopari. Seksi on parantunut ja lisääntynyt ja olemme keskustelleet kaikenlaista. Jopa, että joku vieras/vieraat katselisivat. Olimme vaimon kanssa kylpylässä ja menimme illalla ravintolaan syömään. Ruuan jälkeen jäimme tanssiravintolan puolelle ja otimme baaritiskillä pari drinkkiä. Vaimo huomasi vanhan työkaverinsa, jota minä en tuntenut. Tämä mies viihtyi seurassamme pitkin iltaa. Vein vaimon sivummalle ja ehdotin, että hän pyytäisi tätä miestä huoneeseemme suihin otettavaksi. Vaimo empi ensin, mutta suostui lopulta. Menimme huoneeseemme ja sanoin, että anna mennä, minä katselen. Mies ja vaimoni suutelivat edessäni ja mies kouri vaimon takapuolta. Sitten vaimoni kyykistyi miehen eteen, avasi housut ja vapautti seisovan kullin. Vaimo imi vieraan kalua himokkaasti. Minäkin laskin housuni ja runkkasin täyttä päätä. Menin vaimon taakse, nostin häneltä paidan pois ja riisuin rintaliivit. Vieras huokaili silmät kiinni ja runkkasi samalla kuin vaimo imi. Pian mies hytkyi ja tärisi ja laukesi vaimoni suuhun. Minä siirryin vaimoni eteen ja ruiskin spermat hänen paljaille rinnoilleen. Mies nosteli housujaan ja vaimo meni vessaan. Mies lähti pian ja jäimme vaimon kanssa kahden. Minä odotan nyt milloin osat vaihtuvat ja minä saan tulla vieraan naisen suuhun.
Luvalla suihin
Anonyymi
1
5910
Vastaukset
Olipa herkullinen yhden illan juttu....panettamaan lähti vallan kauhiasti...😋🖍✏🖊🥢🍌🥕💝💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4463839Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181652- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441049
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047