Luvalla suihin

Anonyymi

Olemme 45-ikäinen aviopari. Seksi on parantunut ja lisääntynyt ja olemme keskustelleet kaikenlaista. Jopa, että joku vieras/vieraat katselisivat. Olimme vaimon kanssa kylpylässä ja menimme illalla ravintolaan syömään. Ruuan jälkeen jäimme tanssiravintolan puolelle ja otimme baaritiskillä pari drinkkiä. Vaimo huomasi vanhan työkaverinsa, jota minä en tuntenut. Tämä mies viihtyi seurassamme pitkin iltaa. Vein vaimon sivummalle ja ehdotin, että hän pyytäisi tätä miestä huoneeseemme suihin otettavaksi. Vaimo empi ensin, mutta suostui lopulta. Menimme huoneeseemme ja sanoin, että anna mennä, minä katselen. Mies ja vaimoni suutelivat edessäni ja mies kouri vaimon takapuolta. Sitten vaimoni kyykistyi miehen eteen, avasi housut ja vapautti seisovan kullin. Vaimo imi vieraan kalua himokkaasti. Minäkin laskin housuni ja runkkasin täyttä päätä. Menin vaimon taakse, nostin häneltä paidan pois ja riisuin rintaliivit. Vieras huokaili silmät kiinni ja runkkasi samalla kuin vaimo imi. Pian mies hytkyi ja tärisi ja laukesi vaimoni suuhun. Minä siirryin vaimoni eteen ja ruiskin spermat hänen paljaille rinnoilleen. Mies nosteli housujaan ja vaimo meni vessaan. Mies lähti pian ja jäimme vaimon kanssa kahden. Minä odotan nyt milloin osat vaihtuvat ja minä saan tulla vieraan naisen suuhun.

1

5591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa herkullinen yhden illan juttu....panettamaan lähti vallan kauhiasti...😋🖍✏🖊🥢🍌🥕💝💖

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      360
      2612
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2539
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      114
      1435
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1164
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      78
      960
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      851
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      843
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      119
      784
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      749
    Aihe