Luvalla suihin

Anonyymi

Olemme 45-ikäinen aviopari. Seksi on parantunut ja lisääntynyt ja olemme keskustelleet kaikenlaista. Jopa, että joku vieras/vieraat katselisivat. Olimme vaimon kanssa kylpylässä ja menimme illalla ravintolaan syömään. Ruuan jälkeen jäimme tanssiravintolan puolelle ja otimme baaritiskillä pari drinkkiä. Vaimo huomasi vanhan työkaverinsa, jota minä en tuntenut. Tämä mies viihtyi seurassamme pitkin iltaa. Vein vaimon sivummalle ja ehdotin, että hän pyytäisi tätä miestä huoneeseemme suihin otettavaksi. Vaimo empi ensin, mutta suostui lopulta. Menimme huoneeseemme ja sanoin, että anna mennä, minä katselen. Mies ja vaimoni suutelivat edessäni ja mies kouri vaimon takapuolta. Sitten vaimoni kyykistyi miehen eteen, avasi housut ja vapautti seisovan kullin. Vaimo imi vieraan kalua himokkaasti. Minäkin laskin housuni ja runkkasin täyttä päätä. Menin vaimon taakse, nostin häneltä paidan pois ja riisuin rintaliivit. Vieras huokaili silmät kiinni ja runkkasi samalla kuin vaimo imi. Pian mies hytkyi ja tärisi ja laukesi vaimoni suuhun. Minä siirryin vaimoni eteen ja ruiskin spermat hänen paljaille rinnoilleen. Mies nosteli housujaan ja vaimo meni vessaan. Mies lähti pian ja jäimme vaimon kanssa kahden. Minä odotan nyt milloin osat vaihtuvat ja minä saan tulla vieraan naisen suuhun.

1

6402

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa herkullinen yhden illan juttu....panettamaan lähti vallan kauhiasti...😋🖍✏🖊🥢🍌🥕💝💖

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      188
      1409
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      181
      790
    3. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      50
      664
    4. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      43
      630
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      623
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      373
      609
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      30
      521
    8. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      18
      505
    9. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      496
    10. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      492
    Aihe