Onko skoda vieläkin huono auto?

Anonyymi

Skoda on ollut huonon auton maineessa aina. Mutta onko jo nykyään luettavissa keskinketaisiin tai jopa hyviin autoihin?

Itäautohan se toki vieläkin on.

14

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä auto on nykyään, ja itäauto oli viimeksi 80 luvulla.

    • Toki olet kehityksestä jäljessä PAHASTI TOKI........ö

    • Anonyymi

      Keskinkertainen itäauto se vielä on. Skodanruppana.

      • Anonyymi

        Skoda on surkeimpia autoja mitä vielä tehdään. Vikoja niissä on tolkuttomasti. Ominaisuuksissa paljon muita jäljessä. Ajo-ominaisuudet ovat suorastaan hengenvaaralliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda on surkeimpia autoja mitä vielä tehdään. Vikoja niissä on tolkuttomasti. Ominaisuuksissa paljon muita jäljessä. Ajo-ominaisuudet ovat suorastaan hengenvaaralliset.

        Hönö on katkera testivoittajasta, eikä ihme kun Tuhnu on aina peränpitäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönö on katkera testivoittajasta, eikä ihme kun Tuhnu on aina peränpitäjä.

        Lueskelin illan ratoksi oheisen linkin kolme viimeistä sivua. Ihan hyvää viihdettä ja silmät avaavaa tarinaa. Aika paljon on Skodassa laittoa, asiakas testaa ja toivoo, että takuu on vielä voimassa. Skodanhan piti olla lähes täydellinen?
        Kas tässä:
        https://www.vagarena.fi/index.php?topic=47084.480


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda on surkeimpia autoja mitä vielä tehdään. Vikoja niissä on tolkuttomasti. Ominaisuuksissa paljon muita jäljessä. Ajo-ominaisuudet ovat suorastaan hengenvaaralliset.

        n o sitähän minäkin kun ne huojuvat ja vellovat tuolla liikenteessä. mistä niitä riittääkin sinne oikeiden autojen joukkoon sompailemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueskelin illan ratoksi oheisen linkin kolme viimeistä sivua. Ihan hyvää viihdettä ja silmät avaavaa tarinaa. Aika paljon on Skodassa laittoa, asiakas testaa ja toivoo, että takuu on vielä voimassa. Skodanhan piti olla lähes täydellinen?
        Kas tässä:
        https://www.vagarena.fi/index.php?topic=47084.480

        Siis nuo "ominaisuudet" uudessa autossa? Huh huh jos näin!?


    • Anonyymi

      Toyotan omapojan omaa kivaa ketju jälleen kun Toyotasta ilmeni uusia laajoja vikoja ja takaisinkutsuja.
      Hänen kasetti ei kestä Skoda paremmuutta ja nopeaa kehitystä.
      Skoda on ollut jo vuosikymmenen Euroopan myydyimpiä autoja ja se voittaa jatkuvasti erilaisia vertailuja ja testejä.

    • Anonyymi

      Uudessa Octaviassa on vikoja ja murheita. Niin oli myös edellisissä malleissa. Silti kauppa käy. Ovatko muut automerkit virheettömiä (ok, tietenkin Toyota...)?

      Teron kannattaa ensin määritellä "viitekehys", mikä on m e r k i t t ä v ä vika ja murhe, kun uudesta autosta on kyse...

      • Anonyymi

        Skoda on luokkansa kiistaton menestyjä ja eliittiä. Tämä on niin kova pala Toyotan omapojalle, että hän tuskin koskaan tästä toipuu edes ennalleen.
        Toyota kyykkää kokoajan syvempään vanhentuneen tekniikkansa ja ruosteen kanssa.


    • Robotithan niitä autoja kokoaa. Auton valmistusmaalla ei oikeastaan ole juurikaan vaikutusta asiaan. Ei edes Skodassa. On myös muistettava, että Skoda on suuri yli 100 vuotias teollisuuskonserni, joka valmistaa muutakin kuin autoja.
      Helsingin uudet Arctic-raitiovaunut tekee nimenomaan Skoda.
      Kävelisitkö mielummin kuin astuisit vaunuun?
      Sen sijaan mikäli kokoonpanossa aletaan käyttää tuntemattomien valmistajien sähkölaitteita, jotka yleensä laadultaan ovat heikompia, alkaa syntyä eroja.

    • Anonyymi

      Nää aloitukset onkin toyotistien huonosta itsetunnosta johtuvia epätoivoisia aloituksia. Ainoa itäauto täällä on toyota. Skoda meni jo 1980 luvulla pois toverien valvonnasta. Tietysti se toyotatovereita vituttaa ihan pohjattomasti.

    • Anonyymi

      Skoodan laaduttomuudesta kertovat vagarenan sivut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe