Apua! Mun vanhemmat tappaa mut!

Anonyymi

Mä oon just täl hetkel yksin kotona ja isä ja äiti viettämässä iltaa jossain ja sisko poikaystävällään. Mä söin tääl äidin tekemää makaronilaatikkoa seitsemältä ja en jaksanut kaikkea laitoin yli puolet vessan pönttöön. Syy miks en laittanut roskiin on se että en viitsinyt viedä roskia ja äiti ei tykkää jos ruoka jää roskiin ja alkaa haisemaan. Vessan pönttö meni ny tukkoon ja ei vedä enää ja en saa sitä auki. Oon yrittänyt kaataa sinne vettä sangolla, kumihanskoilla kaivella sitä, käyttää sitä helvetin imukuppia vai mikä sen oikee nimi nyt onkaan ja oon kaatanut sinne melkein kaikkia puhdistusaineita mitä täältä kämpästä löytyy. Nyt kävin juoksemassa ja ku kymmenen minuuttia sitten tulin kotiin nii sieltä kuului jotain pulputusta mut vieläkään ei toimi. Mun vanhemmat tappaa mut jos tästä tulee nyt iso lasku! Tyttöystältä sain jo haukut ku sille kerroin. Vanhemmat tulee jossain kahdentoista maissa.

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvittele elämä jos olisit vain laittanut sen lähes puolikkaan (saanen olettaa) uunivuoallisen makarooni loksua vain takaisin jääkaappiin myohempää syontiä varten.

      • Anonyymi

        Niinpä. Miksi ne piti heittää hukkaan? Aika rikasta elämää kun voi vain tuhlata ruokaa.


    • Anonyymi

      Miten sä onnistuit?? Ja kuka edes keksii tehdä noin?? Miks et vaikka käynyt heittää niitä pihalle jos on lähellä metsää niin kyllä se sinne ajallaan katoaa

    • Anonyymi

      Tää on varmaa myöhästä ilmottaa, mut laita sinne saippuaa puoli pullollista ja odota jonku aikaa ja sitte vedät taas vessapöntön, niin avot.... pitäis aukee...

    • Anonyymi

      Taitaa teillä olla putkiongelma jos ei pytty puolta lautasellista makaronia kestä.

    • Anonyymi

      Pahin on se, että jos laittaa eri pesuaineita vessan pönttöön joissa on esim. hapan ja emäksinen aine keskenään - siitä tulee mahdollisesti myrkyllisiä höyryjä koko kämppään. Koska ne kaksi ääripäätä reagoi keskenään.
      Toisaalta... Tuon kyllä ansaitsee jos heittää ruokaa tuolla tavalla hukkaan.

    • Anonyymi

      No ei ne mua tappanu. Mies naapurista oli saanut sen toimii ku olin koulussa. Haukut silti sain.

    • Anonyymi

      Kuinka alas ihminen voi vajota? Heittää ruokaa vessanpönttöön. Anna mun kaikki kestää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe