Raju laastarisuhde

Anonyymi

Siemalilin viskiä hämyisessä toimistossani. Mielessäni pyöri vielä edellinen seikkailu, joka veti vertoja parhaimmille salapoliisitarinoille. Raju virusjahti oli saatu arvoiseensa päätökseen. Olin myös saanut uuden rakastajattaren elämääni, Villi-Tiinan. Usein Villi-Tiina ratsasti samalla kun itse siemailin viskiä. Hän oli ok. Sitten hän eräänä päivänä lähti enkä ollut kuullut hänestä sen koommin.

Katselin sälekaihtimien välistä autiolle kadulle. Yksikään sielu ei kadulla liikkunut. Kaksi eläintä vain tallusteli kadulla. Niillä oli nokat, joten ne olivat varmastikin lintuja. En usko, että linnuilla on sielua. Sielua on vain niillä, jotka nauttivat viskiä.

Villi-Tiina ei pitänyt viskistä. Hän joi giniä, joka oli homoseksuaalien juoma. Siitä tiesin, että Villi-Tiina oli myös naisiin päin. Olinkin ehdottanut varsin perinteistä kolmen koplaa Villi-Tiinalle hänen kaverinsa Blondi-Foxin kanssa. Villi-Tiina oli katsonut minua silmiään pyöritellen. Eleestä huomasin että hänellä ei ollut sielua. Silmät ovat sielun peili.

Olin kertonut kokemastani vääryydestä Blondi-Foxille. Hän oli sanonut ymmärtävänsä ja tulevansa mitä pikimmiten laastaroimaan minua. Hän sanoi tuovansa myös lempiviskiä mukanaan. Hänellä oli kuulemma useita lempiviskejä. Se oli kuulostanut lohduttavalta.

Tunsin keskikropassani outoa kutinaa, se oli merkki siitä että pian oveen koputettaisiin.

Samassa oveen koputettiin. Sisään astui Blondi-Fox - ja millaisessa asussa!

4

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin olin yllättynyt Blondi-Foxin asusta. Hän oli pukeutunut taksinkuljettajaksi. Sininen univormu oli häikäisevä hänen päällään. Miten kauniisti laskostuikaan teryleeni hänen rintamuksensa päällä!

      - Hei vaan, sanoi Blondi-Fox.
      - Ai, hei vaan, vastasin.
      - En tuonut viskiä.
      - Vai niin.
      - Toin giniä.

      Suuni aukesi ammolleen sekunniksi. Pyörittelin päätäni.

      - En juo giniä, sanoin.

      Blondi-Fox nosti kolme suurta ginipulloa työpöydälleni, mikä ele oli jo sinänsä häväistys pyhää toimistopöytääni kohtaan.

      - Täällä on aina juotu viskiä, sanoin ja tuijottelin sälekaihtimien välistä autiolle kadulle. Hiton nainen, ajattelin. Hiton tyhmä nainen, jatkoin ajatteluani.

      Blondi-Fox oli asettunut toimiston nurkkaan nojatuoliini Sharon Stone -asentoon.

      - Ajattelin, että kokemus olisi molemmille sama. Siksi toin giniä, Blondi-Fox sanoi ja avasi hieman haarojaan. - Olen nimittäin umpilesbo eikä mies ole koskaan kajonnut minuun. Jos annan sinulle tätä (hän osoitti Sitä sormellaan) niin joudut ensiksi siemailemaan giniä, hän jatkoi.

      - Vai niin, sanoin.

      Kaikki kuulosti monimutkaiselta. Blondi-Foxilla oli selvästi pettämisfetissi. Se oli tyypillistä juuri tuollaisille isorintaisille blondeille, jotka olivat jo tottuneet saamaan kaiken haluamansa.

      - Vai niin, sanoin uudemman kerran ja siemailin viskiä. Viski auttoi. Viski opetti sen, että miten piti elää.

      • Anonyymi

        - Ajat siis taksia, kysyin ja käännähdin yllättäen Blondi-Foxin suuntaan osoittaen häntä etusormillani kuin kahdella pienellä käsiaseella, jollaisia ei tosin koskaan käyttänyt. Käytin aina Magnumia, koska se oli luotettavin seinän räjäyttäjä.

        - Kyllä, olen taksinkuljettaja, Blondi-Fox sanoi. Tämä ei ole pelkästään fetissi, hän jatkoi.

        - Vai niin, sanoin.

        - En muuten usko, että se gini sinua homoseksuaaliksi tekee, Blondi-Fox sanoi.

        Tuijoittelin sälekaihtimien välistä autiolle kadulle. Siemailin viskiä.

        - Kyse ei ole siitä, sanoin kulmakarvat niin kurtulla kuin pystyin ne laittamaan. Naaman lihaksisto ei ole pelkästään autonoominen. Sen oli viski minulle opettanut.

        - Mistä sitten, Blondi-Fox kysyi.

        Siemailin viskiä ja olin hiljaa. Kävelin huonetta ympäri seitsemän kertaa. Toivoin, että Blondi-Fox huomasi kouhouman farkuissani, kohouman, joka vaati laastaria.

        - Kyse on on elämästä ja elämästä, sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Ajat siis taksia, kysyin ja käännähdin yllättäen Blondi-Foxin suuntaan osoittaen häntä etusormillani kuin kahdella pienellä käsiaseella, jollaisia ei tosin koskaan käyttänyt. Käytin aina Magnumia, koska se oli luotettavin seinän räjäyttäjä.

        - Kyllä, olen taksinkuljettaja, Blondi-Fox sanoi. Tämä ei ole pelkästään fetissi, hän jatkoi.

        - Vai niin, sanoin.

        - En muuten usko, että se gini sinua homoseksuaaliksi tekee, Blondi-Fox sanoi.

        Tuijoittelin sälekaihtimien välistä autiolle kadulle. Siemailin viskiä.

        - Kyse ei ole siitä, sanoin kulmakarvat niin kurtulla kuin pystyin ne laittamaan. Naaman lihaksisto ei ole pelkästään autonoominen. Sen oli viski minulle opettanut.

        - Mistä sitten, Blondi-Fox kysyi.

        Siemailin viskiä ja olin hiljaa. Kävelin huonetta ympäri seitsemän kertaa. Toivoin, että Blondi-Fox huomasi kouhouman farkuissani, kohouman, joka vaati laastaria.

        - Kyse on on elämästä ja elämästä, sanoin.

        - Vai niin, Blondi-Fox sanoi ja jatkoi: kerropa lisää.

        Samalla hän levitti hieman reisiään. Hänen taksinkuljettajan asuun kuului sininen minihame. Näin sivusilmällä ettei hän käyttänyt alushousuja,

        - Kerron sinulle pienen tarinan, sanoin ja jatkoin: Olipa kerran pieni poika ja isosisä. Isoisä oli sotia käynyt mies. Hän oli sotinut kaikki pahimmat ja vaarallisimmat sodat. Hän oli ollut aina etulinjassa. Hän tiesi miltä napalmi maistuu. Hänet oli poltettu, keitetty ja jäädytetty pahimmissa sodissa, mitä on koskaan ollut missään. Pieni poika oli lyönyt vasaralla sormeen ja itki. Silloin isoisä nosti hänet syliinsä ja sanoi: Poikaseni, ota viskiä niin kipu häviää. Poika otti viskiä ja kipu hävisi. Viskin avulla elämästä selviää, isoisä sanoi. Muista vain juoda viskiä, niin selviät pahimmistakin sodista. Se on pyhää ainetta. Giniä älä sen sijaan juo, se on homoseksuaalien juoma, isoisä jatkoi. Ok, sanoi poika. Arvaatko kuka minä olen tässä tarinassa?, kysyin Blondi-Foxilta, joka istui Sharon Stone -asennossa toimistoni nojatuolissa.

        - Olet isoisä tai sitten sen pieni poika, Blondi-Fox sanoi.

        - Arvasit oikein, olen se pieni poika, sanoin.

        - Isoisäsi oli ginin suhteen ennakkoluuloinen, Blondi-Fox sanoi.

        - Kunnioitan isoisäni oppeja. Hän oli mies, joka tiesi miltä napalmi maistuu, sanoin.

        - Eiköhän se tullut selväksi.

        - Asiaa ei voi liikaa korostaa.

        - Olet tyhmä.

        - Olen perinnetietoinen.

        - Perinteesi on tyhmä.

        - Vai niin, sanoin.

        Katselin pöydällä olevia ginipulloja. Sivusilmällä vilkuilin Blondi-Foxin minihameen alle. Samalla nuuhkin ilmaa, jossa tuoksui vieno kiima.

        - Hyvä on, sanoin ja kaadoin kaksi lasillista giniä. Yhden kummallekin sielulle, jotka sijaitsivat toimistohuoneessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Vai niin, Blondi-Fox sanoi ja jatkoi: kerropa lisää.

        Samalla hän levitti hieman reisiään. Hänen taksinkuljettajan asuun kuului sininen minihame. Näin sivusilmällä ettei hän käyttänyt alushousuja,

        - Kerron sinulle pienen tarinan, sanoin ja jatkoin: Olipa kerran pieni poika ja isosisä. Isoisä oli sotia käynyt mies. Hän oli sotinut kaikki pahimmat ja vaarallisimmat sodat. Hän oli ollut aina etulinjassa. Hän tiesi miltä napalmi maistuu. Hänet oli poltettu, keitetty ja jäädytetty pahimmissa sodissa, mitä on koskaan ollut missään. Pieni poika oli lyönyt vasaralla sormeen ja itki. Silloin isoisä nosti hänet syliinsä ja sanoi: Poikaseni, ota viskiä niin kipu häviää. Poika otti viskiä ja kipu hävisi. Viskin avulla elämästä selviää, isoisä sanoi. Muista vain juoda viskiä, niin selviät pahimmistakin sodista. Se on pyhää ainetta. Giniä älä sen sijaan juo, se on homoseksuaalien juoma, isoisä jatkoi. Ok, sanoi poika. Arvaatko kuka minä olen tässä tarinassa?, kysyin Blondi-Foxilta, joka istui Sharon Stone -asennossa toimistoni nojatuolissa.

        - Olet isoisä tai sitten sen pieni poika, Blondi-Fox sanoi.

        - Arvasit oikein, olen se pieni poika, sanoin.

        - Isoisäsi oli ginin suhteen ennakkoluuloinen, Blondi-Fox sanoi.

        - Kunnioitan isoisäni oppeja. Hän oli mies, joka tiesi miltä napalmi maistuu, sanoin.

        - Eiköhän se tullut selväksi.

        - Asiaa ei voi liikaa korostaa.

        - Olet tyhmä.

        - Olen perinnetietoinen.

        - Perinteesi on tyhmä.

        - Vai niin, sanoin.

        Katselin pöydällä olevia ginipulloja. Sivusilmällä vilkuilin Blondi-Foxin minihameen alle. Samalla nuuhkin ilmaa, jossa tuoksui vieno kiima.

        - Hyvä on, sanoin ja kaadoin kaksi lasillista giniä. Yhden kummallekin sielulle, jotka sijaitsivat toimistohuoneessani.

        Siemailin giniä samalla kun sivusilmällä vilkuilin Blondi-Foxin minihameen alle. Hänellä ei totta tosiaan ollut niitä nimettömiksi kutsuttuja pukineita. Aivan kuten Sharon Stone hän heilautteli jalkojansa puolelta toiselle.

        - Miltä se gini maistuu, Blondi-Fox kysyi.

        - Parempaahan tämä on kuin napalmi, vastasin.

        - Tiedätkö sinäkin miltä napalmi maistuu? Blondi-Fox kysyi. Häneltä jäi suu auki kysymyksen jälkeen.

        - Totta kai tiedän, sanoin ja hieraisin parransänkeäni leuastani ja jatkoin: Olen itsekin ollut pahoissa paikoissa. Pahemmissa kuin Clint Eastwood.

        - Wwwwaaaauu, sanoi Blondi-Fox silmät kirkkaana. Hänen ryhtinsä koheni ja rinnat nousivat aavistuksen yläviistoon samalla kun hän vaihtoi jalkansa puolta kuten Sharon Stone.

        - Olen taistellut, sotinut, ryöminyt tulivuorissa ja ollut armollinen sorretuille puolesta korkean moraalin, jota minä - ja vain minä - puolustan hauraassa maailmankaikkeudessa.

        - Mitä maailmalle tapahtuisikaan ilman sinua?, Blondi-Fox kysyi. Häneltä oli auennut kolme ylintä nappia taksinkuljettajan paidasta. Paidan alta paljastui kaksi vaaleaa kumpua. Kummut olivat aavistuksen hikiset. Kostunut iho teki isoista rinnoista vielä tavanomaisempaa mehukkaammat.

        - En uskalla edes kuvitella, sanoin ja pyörittelin päätäni. Se luultavasti tuhoutuisi, sanoin ja katsoin ensi kertaa Blondi-Foxia silmiin. Hänen silmänsä olivat suuret ja siniset. Niissä oli kissamainen muoto. Muoto paljasti hänen olevan oikea peto sängyssä.

        - Niin varmasti tuhoutuisi, Blondi-Fox toisti kuulemaansa. Mutta nyt minun täytyy oikeastaan mennä, Blondi-Fox jatkoi.

        - Vai niin, sanoin ja otin lasistani huikan.

        Blondi-Fox nousi tuolista ja lähti ovelle päin.

        Siemailin giniä mietteliäänä.

        - Hei odota, yksi juttu vielä, sanoin, kun Blondi-Foxista näkyi enää toinen pakara oviaukossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe