Hydraulihakaisija toimi moitteetta vuoden, mutta nyt tuli vika; kun käsivivut vapauttaa mäntä ei enää palaudu takaisin, vaan jää paineet päällä loppuasentoon, vika lienee käyttökytkimen hydrauliventtiilissä joka ohjaa öljyn virtausta? Kallis osa vai halpa? Onko kokemusta kenelläkään?
Japa 1101 hydr. halkaisija
Sepi
2
1002
Vastaukset
joka jumittaisi sitä venttiiliä ,kannattaa avata ja tarkistaa.( Ensin puhtaaksi ulkopuolelta ettei mene lisää)Ja vaida samalla öljyt siihen.
- ex-konekuski
...olla sieltä käyttöventtiilistä myös jousi poikki eikä siksi palauta karaa ala-asentoon.Jousi pitäis olla karan siellä käyttövipua vastakkaisella puolella karaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as913619Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273149- 583115
- 612915
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542717On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632474Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452142
- 692138