Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kohta aukee jäätelökioskit, ja

Anonyymi

sitten on taas meihen nielijöitä! Naikkoset piirittävät miehet jotka oottaa jätskikioskin jonossa ja yrittää iskee pikkukännissä ja pyytää tulta.

Minun miehellenäkin olisi paljon ottajia ja paikalleni tuloijoita, joten tarkkana pitä olla, yleensä mennään koko perheen voimin jäätelöä ostamaanmutta tulevat silti lirkuttelemaan. Monesti on olllut pitempi jono mun miehen luokse kuin jäätelähakemaan, niin on monelle, miesheni kyllä nauraa ja ihmettelee että onpa naisia, joten olemmekin sopineet että hän ei usein mene jäätelökiöskille yksin, muuten joku nappaa hänet aivan varmasti.

Monet halusi olla minö sanovatkin että oet onnenihminen kun olet saanut miehen jotka kikki kaupugissa havittelee.

Totta, muttei saa mies sanoo ettei voisi kuvitellakkaan että vaihtaisi mut ja lapset, vapaat naikoset on vuosia jo yrittäneet, vielä ei onnitu eikä koskaan.

10

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta aukene terassit, ja sitten on taas naisten naurattajia. Miekkoset piirittävät naiset jotka oottaa olutjonossa ja yrittää iskee pikkukännissä ja pyytää tulta.

      Minun naisellanikin olisi paljon ottajia ja paikalleni tuloijoita, joten tarkkana pitä olla, yleensä mennään Kahdestaan terassille istumaan , tulevat silti lirkuttelemaan. Monesti on olllut pitempi jono mun naiseni luokse kuin olutjono , niin on monelle, naiseni kyllä nauraa ja ihmettelee että onpa miehiä , joten olemmekin sopineet että hän ei usein mene terassille yksin, muuten joku nappaa hänet aivan varmasti.

      Monet halusi olla minä sanovatkin että olet onnenpekka, kun olet saanut naisen jotka kaikki kaupugissa havittelee.

      Totta, muttei saa naiseni sanoo ettei voisi kuvitellakkaan että vaihtaisi mut ja lapset, vapaat miekkoset on vuosia jo yrittäneet, vielä ei onnitu eikä koskaan.

    • Anonyymi

      Miehet ei vielä sentään?

    • Anonyymi

      Muistakaa turvavälit siellä jonoissa. Muuten kuolette koronaan

      • Anonyymi

        Nyt on uusi jäätelö Korona, muistakaa naakat lahottaa semmonen sen miehen naiselle jonka iskette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on uusi jäätelö Korona, muistakaa naakat lahottaa semmonen sen miehen naiselle jonka iskette.

        Nyt on uusi jäätelö Korona, muistakaa siat lahjoittaa semmonen sen naisen miehelle , jonka iskette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on uusi jäätelö Korona, muistakaa siat lahjoittaa semmonen sen naisen miehelle , jonka iskette.

        Meidän kiskalta ei saa kun Kuppaa vaan. Muistakaa laittaa kypärä päähän !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kiskalta ei saa kun Kuppaa vaan. Muistakaa laittaa kypärä päähän !

        Meilläpä täällä ei ole yhtään jäätelökioskia, eikä myöskään terasseja , oluet juodaan kotona, samoin jäätelöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on uusi jäätelö Korona, muistakaa siat lahjoittaa semmonen sen naisen miehelle , jonka iskette.

        Koronaa löytyy myös olusena.


    • Anonyymi

      Mä kans muistan kesiä jolloin kävimme perheen kanssa jäätelöä ostamassa. Kyllä siellä pörräsi monia naikkosia minihameissa ja vähän kännissä, ja iskemässä mieheiä, jopa perheellisiä. Mekin saimme osamme, naiset piirittivät mieheni ja näki kyllä että oli perhe mukana. Mies oli aivan hädissään että mitä ihmettä. Mie nauroin ja sanoin että mee vaan, mutta mies sanoi että en hitossa. Nauroimme naikkoisille mutta kipittivät perässämme pitkän matkan, luulimme että tulevat kotia asti.

      Sen jälkeen ei meis ole yksin eikä meidän kanssa kiskalle menneyt, ostamme jäätelön kaupasta, ja mies ei käy enää kaupassa, minä käyn. Mutta kyllä on miehiäkin jotka jäätelöaltaalla iskevät naisia. Teemme kotina jäätelömme, ei tarvi noin vauhkoja ihmisiä nähdä.

      • Anonyymi

        Minä kanssa muistan kesiä jolloin kävimme perheen kanssa oluella terassilla. Kyllä siellä pörräsi monia miekkosia shortseissa ja vähän kännissä, ja iskemässä naisia , jopa perheellisiä. Mekin saimme osamme, miehet piirittivät naiseni ja näki kyllä että oli mies mukana. NAinen oli aivan hädissään että mitä ihmettä. minä nauroin ja sanoin että mee vaan, mutta naiseni sanoi että en hitossa. Nauroimme miekkosille mutta kipittivät perässämme viheltelivät ja huusivat pitkän matkan, luulimme että tulevat kotia asti.

        Sen jälkeen ei naiseni ole yksin eikä meidän kanssa terassille menneyt, ostamme oluet kaupasta, ja naiseni ei käy enää kaupassa, minä käyn. Mutta kyllä on naisiakin jotka olut ja siideri käytävällä iskevät miehiä . Teemme itse viiniä , ei tarvi noin vauhkoja ihmisiä nähdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      80
      2387
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1330
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      85
      1289
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe