Hienoa!

aggie

Hyvä että saatiin myös bernhardilaisille oma keskustelunurkkaus! Rotu on aina ollut minulle lähellä sydäntä ja minulla onkin ollut jo pitkään haaveena saada oma suuri, lempeä kuolaaja! ;) Täytynee toistaiseksi kuitenkin tyytyä kultsin kokoiseen kuolaajaan..:)

Toivotttavasti täältä löytyy innokkaita bernhardinkoiria omistajia/ihalijoita, niin saataisiin keskusteluja pysyyn!

17

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man-legally

SAMA TÄÄLLÄ ENKÄ TIEDÄ MIKSI KOSKA SE VAAN ON OLLUT

• koska

koska tuntui siltä että tällä ei ollut ketään joka tykkäisi tästä rodusta

• man-legally
        koska kirjoitti:

koska tuntui siltä että tällä ei ollut ketään joka tykkäisi tästä rodusta

pystyyn

• man-legally
        man-legally kirjoitti:

pystyyn

tästä rodusta

• aggie
        man-legally kirjoitti:

tästä rodusta

ei suomessa montaakaan ole, tai siis kyllähän niitä toki löytyy jos pentua havittelee, mutta kasvattajia minun mieleeni ei löydy kuin pari. Ulkomailta sitten vaikka millä mitalla. :)

Bernhardinkoirat ovat aina kuuluneet lempirotuihini kultaisten, huskyjen ja berninpaimenkoirien kanssa. Löytyy monta muutakin, mutta nuo ne ehdottomat lempparit. :)

• aggie
        aggie kirjoitti:

ei suomessa montaakaan ole, tai siis kyllähän niitä toki löytyy jos pentua havittelee, mutta kasvattajia minun mieleeni ei löydy kuin pari. Ulkomailta sitten vaikka millä mitalla. :)

Bernhardinkoirat ovat aina kuuluneet lempirotuihini kultaisten, huskyjen ja berninpaimenkoirien kanssa. Löytyy monta muutakin, mutta nuo ne ehdottomat lempparit. :)

käydä kattomassa www.bernhardinkoirat.com sivusto, se on vielä hieman keskeneräinen, mutta kun valmistuu niin varmasti parhaimpia bernhardi sivustoja..:)

Toivotaan, että täältä löytyy edes muutamia rodulle omistautuneita immeisiä..

• man-legally
        aggie kirjoitti:

ON KUULUNUT

• Sari

Eli haaveiltu on "oikeasta" Bernhardilaisesta,mutta tällä hetkellä tyydymme vain johdannaiseen jossa puolet sakemannia.Suuri ja hieno koira sekin =)

• 123

millanen yhistelmä on ollu bertsu/sakemanni?millanen luonne?ei sulla oo kuvia netissä?itelläni bertsu ja sakemanni

• man-legally

Tätä Rotua Mä leikin lapsena tämän kanssa.sitten myöhemmin ihastuin siihen kunnolla.

• minustakin tämä rotu on aivan mahtava. Oon aina tykänny isoista koirista, kotona on kyllä vaan suosittu keskikokoisia rotuja. Kaverilla on nyt berhis ja otan sen aina vaan hoitoon ku tilaisuus tulee.. äskenki kävin sitä kattomassa. voi ku se sais pentuja ja mulla ois isompi kämppä ni ostasin heti yhden. =)

• man-legally
        zaizuki kirjoitti:

minustakin tämä rotu on aivan mahtava. Oon aina tykänny isoista koirista, kotona on kyllä vaan suosittu keskikokoisia rotuja. Kaverilla on nyt berhis ja otan sen aina vaan hoitoon ku tilaisuus tulee.. äskenki kävin sitä kattomassa. voi ku se sais pentuja ja mulla ois isompi kämppä ni ostasin heti yhden. =)

MUN SUOSIKKIROTUNI TÄMMÖINEN OISKI IHANA..

• man-legally
        zaizuki kirjoitti:

minustakin tämä rotu on aivan mahtava. Oon aina tykänny isoista koirista, kotona on kyllä vaan suosittu keskikokoisia rotuja. Kaverilla on nyt berhis ja otan sen aina vaan hoitoon ku tilaisuus tulee.. äskenki kävin sitä kattomassa. voi ku se sais pentuja ja mulla ois isompi kämppä ni ostasin heti yhden. =)

TOINEN ON TANSKANDOGGI JA KOLMAS NÖFFI

• man-legally

KUNPA SAIS JOSKUS KAKSI UROSTA OMISTUKSEEN

• siru

meillä oli oma berhis 10 vuotta seinänpesua kuolaamista sängynvaltausta mutta kaikki oli sen arvoista

• blackmagictiger

BERHIS RULAA...

• blackmagictiger

suosikkirotuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2536
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      198
      984
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      942
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      825
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe