Hyvä että saatiin myös bernhardilaisille oma keskustelunurkkaus! Rotu on aina ollut minulle lähellä sydäntä ja minulla onkin ollut jo pitkään haaveena saada oma suuri, lempeä kuolaaja! ;) Täytynee toistaiseksi kuitenkin tyytyä kultsin kokoiseen kuolaajaan..:)
Toivotttavasti täältä löytyy innokkaita bernhardinkoiria omistajia/ihalijoita, niin saataisiin keskusteluja pysyyn!
Hienoa!
17
798
Vastaukset
- man-legally
SAMA TÄÄLLÄ ENKÄ TIEDÄ MIKSI KOSKA SE VAAN ON OLLUT
- koska
koska tuntui siltä että tällä ei ollut ketään joka tykkäisi tästä rodusta
- man-legally
koska kirjoitti:
koska tuntui siltä että tällä ei ollut ketään joka tykkäisi tästä rodusta
pystyyn
- man-legally
man-legally kirjoitti:
pystyyn
tästä rodusta
- aggie
man-legally kirjoitti:
tästä rodusta
ei suomessa montaakaan ole, tai siis kyllähän niitä toki löytyy jos pentua havittelee, mutta kasvattajia minun mieleeni ei löydy kuin pari. Ulkomailta sitten vaikka millä mitalla. :)
Bernhardinkoirat ovat aina kuuluneet lempirotuihini kultaisten, huskyjen ja berninpaimenkoirien kanssa. Löytyy monta muutakin, mutta nuo ne ehdottomat lempparit. :) - aggie
aggie kirjoitti:
ei suomessa montaakaan ole, tai siis kyllähän niitä toki löytyy jos pentua havittelee, mutta kasvattajia minun mieleeni ei löydy kuin pari. Ulkomailta sitten vaikka millä mitalla. :)
Bernhardinkoirat ovat aina kuuluneet lempirotuihini kultaisten, huskyjen ja berninpaimenkoirien kanssa. Löytyy monta muutakin, mutta nuo ne ehdottomat lempparit. :)käydä kattomassa www.bernhardinkoirat.com sivusto, se on vielä hieman keskeneräinen, mutta kun valmistuu niin varmasti parhaimpia bernhardi sivustoja..:)
Toivotaan, että täältä löytyy edes muutamia rodulle omistautuneita immeisiä.. - man-legally
aggie kirjoitti:
Bernhardinkoirat ovat aina kuuluneet lempirotuihini kultaisten, huskyjen ja berninpaimenkoirien kanssa. Löytyy monta muutakin, mutta nuo ne ehdottomat lempparit. :)ON KUULUNUT
- Sari
Eli haaveiltu on "oikeasta" Bernhardilaisesta,mutta tällä hetkellä tyydymme vain johdannaiseen jossa puolet sakemannia.Suuri ja hieno koira sekin =)
- 123
millanen yhistelmä on ollu bertsu/sakemanni?millanen luonne?ei sulla oo kuvia netissä?itelläni bertsu ja sakemanni
- man-legally
Tätä Rotua Mä leikin lapsena tämän kanssa.sitten myöhemmin ihastuin siihen kunnolla.
minustakin tämä rotu on aivan mahtava. Oon aina tykänny isoista koirista, kotona on kyllä vaan suosittu keskikokoisia rotuja. Kaverilla on nyt berhis ja otan sen aina vaan hoitoon ku tilaisuus tulee.. äskenki kävin sitä kattomassa. voi ku se sais pentuja ja mulla ois isompi kämppä ni ostasin heti yhden. =)
- man-legally
zaizuki kirjoitti:
minustakin tämä rotu on aivan mahtava. Oon aina tykänny isoista koirista, kotona on kyllä vaan suosittu keskikokoisia rotuja. Kaverilla on nyt berhis ja otan sen aina vaan hoitoon ku tilaisuus tulee.. äskenki kävin sitä kattomassa. voi ku se sais pentuja ja mulla ois isompi kämppä ni ostasin heti yhden. =)
MUN SUOSIKKIROTUNI TÄMMÖINEN OISKI IHANA..
- man-legally
zaizuki kirjoitti:
TOINEN ON TANSKANDOGGI JA KOLMAS NÖFFI
- man-legally
KUNPA SAIS JOSKUS KAKSI UROSTA OMISTUKSEEN
- siru
meillä oli oma berhis 10 vuotta seinänpesua kuolaamista sängynvaltausta mutta kaikki oli sen arvoista
- blackmagictiger
BERHIS RULAA...
- blackmagictiger
suosikkirotuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579