Vaimon panopuuna

Anonyymi

Tätä tapahtuu silloin kun olen ollut tuhma jostain syystä. En tiedä mistä. Vaimo käskee minun riisua housuni pois. T-paita saa jäädä päälle. Alavartalon on kuitenkin oltava paljas. Istun olohuoneen sohvalla ja odottelen mitä tuleman pitää. Vaimo tulee olohuoneeseen ja on pukenut ylleen stay up sukat ja strapon vyön. Strapon on n. 25 cm pitkä, paksuus n. 4 cm ja terskan pää on punainen.
Seuraavaksi on vitsan haun vuoro. Pihalle hakemaan sopivan mittainen ja taipuisa vitsa. Vitsa annetaan vaimolle ja hän toteaa sen hyväksi käyttötarkoitusta varten.
Hän käskee minut sohvan selkänojaa vasten kontilleen jalat haaralleen, Kulli ja pallit roikkuvat jalkojen välissä. Vitsa alkaa läimähtelemään pyllylle ja hän käskee laskea iskut. Tällä kertaa niitä tulee kolmekymmentä ja pyllyni on ihan punainen käsittelyn jäljiltä. Tällä kertaa tämä määrä riittää.
Seuraavaksi peppu rasvataan hyvin. Tämän joudun tekemään itse sillä vaimon ollessa dominana hän ei siihen alennu. Kulli työnnetään suuhuni ja kostutan sen märäksi. Sitten lattialle kontalleen ja strapon työntyy syvälle pyllyyn. Minun käsketään runkata kullia samalla ja tunnen kuinka straponin tahti kiihtyy. Tätä käsittelyä ei kauaa kestä vaan laukean olohuoneen matolle. Mikäli vaimo katsoo tarpeelliseksi niin käsittely uusitaan. Tällä kertaa tämä riitti hänelle ja katsoi minun saaneen tarpeeksi kuritusta. Tämä toistunee taas joku ilta...

3

3176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minäkin vitsaa annan miehelle ja samoin käsken sohvanselkänojalle pylly pystyyn. Ei mitään liian kovaa kuritusta mutta niin, että pakarat punoittaa.
      Eikä mitään naintia pyllyyn.
      Kyllä vitsa ja remmi saa riittää. Nillä mies pysyy aisoissa.
      Pimpan kyllä nuoletan kun itse istun sohvalla ja sanon, nuole pillu, teese hyvin.
      Tai muuten tulee lisää vitsaa pyllyyn. Nuole lisää nyt, noin hyvä poika!

      • Anonyymi

        Minäkin joudun nuolemaan vaimoni pillun useasti piiskauksen jälkeen. Pillu on tosi märkä vitsanannon jälkeen. Nuoleminen on tehtävä huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin joudun nuolemaan vaimoni pillun useasti piiskauksen jälkeen. Pillu on tosi märkä vitsanannon jälkeen. Nuoleminen on tehtävä huolella.

        Pervo Pertti se taas jaksaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe