"Mä en saa happee, en saa happee" vartijoiden erityisen ronskit otteet Helsingin rautatieasemalla

Anonyymi

11

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilkaa huutaa noin jollei henki kulje, ei onnistu.

• Anonyymi

Kannattaa tosiaan laittaa se lonkero pois jun järjestyksenvalvoja käskee ja olla muutenkin perseilemättä ja pullikoimatta.

Simo Silmun sanoin - "sitä saa mitä tilaa.. ."

• Anonyymi

Kannattaa muutenkin pyrkiä iholle ja repimään ihmisiä työssään, jos on eri mieltä :)

• Anonyymi

Äiti ja lapset aiheuttivat kunnon mellakan 😂

• Anonyymi

Kyllä minä olen sitä mieltä, että juoponheittokisat ovat hieno laji.

Fuckboy poliiseja en voisi hyväksyä. Apteekista saa lääkkeitä testotasojen tasapainoon. Vihan hallintaan taas rauhoittavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen sitä mieltä, että juoponheittokisat ovat hieno laji.

Fuckboy poliiseja en voisi hyväksyä. Apteekista saa lääkkeitä testotasojen tasapainoon. Vihan hallintaan taas rauhoittavia.

Eiköhän tuo kiivas seurue ollut nautiskellut päihteitä ihan riittävästi.
        Ei enää apteekkikamoja tuohon lisäksi.

• Anonyymi

Tuossakin tilanteessa olisi voinut järkkärit ottaa pehmeämmin tuon homman - itse laitan monasti tanssiksi pokan kanssa, eli rupean väkisin tanssittamaan asiakasta.

• Anonyymi

Onneks en oo enää tolla alalla. Halavatun tyhymiä ja osaamattomia ramboja vaan ja tosiaan nulikoita.

• Anonyymi

Ja 35 vuotta piirivartijana. Kokemusta siis löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemusta on siis tikkipuikon käsittelystä. Taisit varmaan olla niitä "vanhoja partoja", jotka ehtivät aina ensimmäisenä paikalle kun vain yksi silmukka hälytti.

Sen sijaan vartijakutsuihin tai muihin oikeisiin hälyihin tulit paikalle aina vasta toisena partiona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun hätä on suurin, niin piirivartija pakenee paikalta.

Uskon, että olisit aivan varmasti paennut paikalta ja todennäköisesti olisit pysäyttänyt vasta Järvenpään kohdalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      132
      1624
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      38
      1542
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      60
      1296
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1275
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      202
      1058
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      264
      1042
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1034
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      890
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe