Aihe

"Mä en saa happee, en saa happee" vartijoiden erityisen ronskit otteet Helsingin rautatieasemalla

Anonyymi

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilkaa huutaa noin jollei henki kulje, ei onnistu.

• Anonyymi

Kannattaa tosiaan laittaa se lonkero pois jun järjestyksenvalvoja käskee ja olla muutenkin perseilemättä ja pullikoimatta.

Simo Silmun sanoin - "sitä saa mitä tilaa.. ."

• Anonyymi

Kannattaa muutenkin pyrkiä iholle ja repimään ihmisiä työssään, jos on eri mieltä :)

• Anonyymi

Äiti ja lapset aiheuttivat kunnon mellakan 😂

• Anonyymi

Kyllä minä olen sitä mieltä, että juoponheittokisat ovat hieno laji.

Fuckboy poliiseja en voisi hyväksyä. Apteekista saa lääkkeitä testotasojen tasapainoon. Vihan hallintaan taas rauhoittavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen sitä mieltä, että juoponheittokisat ovat hieno laji.

Fuckboy poliiseja en voisi hyväksyä. Apteekista saa lääkkeitä testotasojen tasapainoon. Vihan hallintaan taas rauhoittavia.

Eiköhän tuo kiivas seurue ollut nautiskellut päihteitä ihan riittävästi.
        Ei enää apteekkikamoja tuohon lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo kiivas seurue ollut nautiskellut päihteitä ihan riittävästi.
        Ei enää apteekkikamoja tuohon lisäksi.

Juoponheittokisat kuka noista lensi pisimmälle nais PRJV lensi monta metriä.
        😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolleille ei pitäisi nauraa mutta nyt naurattaa

Norjan johtava koronakieltäjä sairastui koronaan ja kuoli https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbbd4cec-3688-4113-9424-bbd5d9c5a3c8
      Maailman menoa
      294
      6077
    2. Miksi rokotekriittisiä syyllistetään?

Yhtä asiaa en tajua. Miksi niitä, jotka suhtautuvat kriittisesti koronarokotteeseen eivätkä halua ottaa sitä ainakaan seuraamatta ensin tilanteen kehi
      Maailman menoa
      736
      5608
    3. Maisa sairaalassa

https://aijaa.com/JHObE3 Nonni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      4520