Olemme muuttamassa Bogodaan ensi kesana ja haluaisin ottaa yhteytta siella asuviin suomalaisiin. Kaipaan tietoja normaalista elamisesta , kaupoista, harrastuksista ja sen sellaisesta. Ovatko vuokrat kalliita, missa kannattaa asua? Millaista on liikenne?
Muutto Kolumbiaan
2
2132
Vastaukset
- Haave
Asuminen on 1/3 osa suomen hinnoista, niinkuin paikallisten palkatkin. Ei siellä kovin vaarallista ole koska keskiikä on suomen tasoa. Ruka on halpaa kun välilliset verot on pienet.
- jeps
Kolumbiassa asuu joitakin suomalaisia, en tiedä tosin kuinka monta, mutta sen voi selvittää paikan päällä Suomen konsulaatissa. Kyllä Bogotassa voi harrastaa melkein ihan mitä vain. Siellä on paljon hienoja ostoskeskuksia ja kaupoista löytyy ruokaa ja tavaraa enemmän kuin missään muualla! Ja se ruoka, nam... Liikenne on aika vilkasta ,mutta ei kaoottista. Ruuhkaa saattaa esiintyä välillä. Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059