Domin. marraskuussa

apv

hei!
Tulevat matkat Aurinkomatkojen Kuubaan taitaa hotelliesitteiden mukaan mennä Holguin all inclusive-hotelleihin.
Minkälainen sää on marraskuussa Dominaakisessa?
Toivottovasti AM:lla on vielä hotelli Villa Taina
ohjelmistossa!
Onko hyviä ruokapaikkoja lähellä? Haaveilen kahdesta tai kolmesta viikosta lomasta marraskuussa. Itse viihdyn suosituissa paikallsissa ravintoloissa.
kiitoksia etukäteen!
antti

5

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amigo

      Joulukuun alussa oltiin kaksi viikkoa dominikaanisessa, kelit oli vaihtelevia, välillä paistoi täydeltä terältä, välillä tuli vettä kaatamalla. Lämmintä oli kuitenkin koko ajan siinä 30 astetta. Asuimme Villa Tainassa, tosi mukava paikka ja rento tunnelma. Cabaretessa koko ranta on täynnä ravintoloita, ei sieltä huonoa löytynytkään... Sosuassa naapurissa saattaa olla halvempia paikkoja. Puerto Plata oli pettymys, tosi törkynen ja täynnä yli-innokkaita "oppaita", en suosittele.

      • apv

        Hei!
        Kiitoksia


    • All Inclusive

      Jos haluat ruokailla paikallisissa ravintoloissa niin miksi ihmeessä olet menossa todelliseen täysihoitohotelliin. Siitä on joka tapauksess matkaa lähimpiin paikallisiin ravitsemusliikkeisiin. Ottaisit sopivan majapaikan paikallisesta taajamasta jossa olisit keskellä elämää ja jossain määrin paikallisväriä.

      • All inc.

        Jos nyt ihan välttämättä tahdot haaskata aikaasi ja rahaasi sen safkapaikan valintaan niin siitä vaan! Olimme Cabaretessa marras- joulukuun vaihteessa ja meillä oli se all inc. ja se kustansi kokonaista 8€per päivä, sisältäen siis 3 ruokailua seisovasta pöydästä, kaikki juomat rommit kaljat yms. mehut! Laske nyt vaikka ihan juomat mitä juot päivän aikana siellä niin ei taida se 8 egee riittää! Silti voit käydä hyvällä omatunnolla syömässä jossain muualla sillointällöin kuin omassa hotellissa!


      • All inc. kirjoitti:

        Jos nyt ihan välttämättä tahdot haaskata aikaasi ja rahaasi sen safkapaikan valintaan niin siitä vaan! Olimme Cabaretessa marras- joulukuun vaihteessa ja meillä oli se all inc. ja se kustansi kokonaista 8€per päivä, sisältäen siis 3 ruokailua seisovasta pöydästä, kaikki juomat rommit kaljat yms. mehut! Laske nyt vaikka ihan juomat mitä juot päivän aikana siellä niin ei taida se 8 egee riittää! Silti voit käydä hyvällä omatunnolla syömässä jossain muualla sillointällöin kuin omassa hotellissa!

        kumpaakin tullut kokeiltua siellä ja huomattavasti enemmän näki ja koki kun kierteli reppuselässä ympärisaarta ja söi ja ja joi missä halusi,ja oli vielä loppujen lopuksi halvempaa kuin allinklushit.10e päivässä sai bussi ja taksi matkat ,ruoat ja veti vielä vaikka kännit baarissa joka ilta jos halusi,mutta ei tietenkää koske porojen turistirysiä!!Kukin tavallaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe