Moikka,
Olemme 28v työssäkäyvä naispari pohjois-suomesta ja meillä on yhteistä matkaa takana jo 9vuotta, kesällä olisi tarkoitus ”tanssia” meidän häitä❤️
Olemme puhuneet perheenlisäyksestä jo jonkin aikaa, mutta valitettavasti se ei ole meille mahdollista aivan ”perinteisin” meneteilmin, mutta nyt meidän elämäntilanne on sellainen, että lapsi olisi enemmän kuin toivottu<3
Asumme omassa paritalon puolikkaassa, koiran ja parin kissan kanssa ja nyt tänne kaivattaisiin pieniä jalkoja lisäksi<3
Meidän läheisistä löytyy parikin sateenkaariperhettä, joten lapella olisi myös sukulaisia sateenkaaren väreissä.
Toivomme luovuttajalta ”terveen paperit”, eli sukupuolitauti testeistä tulisi pystyä esittämään todistus, suvussa ei olisi periytyviä sairauksia ja että hän olisi vain luovuttaja eikä vaatisi mitään meiltä, kuten emme mekään häneltä.
Lapsen täyttäessä(ja luovuttajan kanssa niin sovittaessa) 18, hänelle kerrotaan luovuttajasta ja silloin hän saa itse päättää miten haluaa toimia asian suhteen.
Haluaisimme käyttää koti-inseminaatio, eli ”muumimuki” menetelmää kahden kesken kotonamme.
Mikäli sinä koet, että haluaisit auttaa meitä täyttämään meidän haaveemme olethan yhteydessä<3
Haaveena vauva
4
1076
Vastaukset
Hei olen vapaa pasi 50/183 ja Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina. 0458889795 maili [email protected] mä autta vauva useman olla monta päivää
- Anonyymi
[email protected], laita viestiä niin voidaan keskustella asiasta.
- Anonyymi
Koska ette pysty luonnollisin keinoin keskenänne lasta tekemään, niin ei teidän pidä lapsia myöskään saada.
Lapsi tarvitsee isän elämäänsä ja teidän kasvattamana lapsesta tulisi sairas. Hei, olen alle nelikymppinen mies uudeltamaalta. Minulla on 7 perustervettä lasta. Siittiömääräni on todella korkea, painoindeksini on normaali, en tupakoi ja en juo alkoholia.
Ota yhteyttä ja voimme keskustella hedelmöitysvaihtoehdoista, esim ihan muumimuki menetelmät käyvät.
Email: [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934