Haaveena vauva

Anonyymi

Moikka,
Olemme 28v työssäkäyvä naispari pohjois-suomesta ja meillä on yhteistä matkaa takana jo 9vuotta, kesällä olisi tarkoitus ”tanssia” meidän häitä❤️
Olemme puhuneet perheenlisäyksestä jo jonkin aikaa, mutta valitettavasti se ei ole meille mahdollista aivan ”perinteisin” meneteilmin, mutta nyt meidän elämäntilanne on sellainen, että lapsi olisi enemmän kuin toivottu<3
Asumme omassa paritalon puolikkaassa, koiran ja parin kissan kanssa ja nyt tänne kaivattaisiin pieniä jalkoja lisäksi<3
Meidän läheisistä löytyy parikin sateenkaariperhettä, joten lapella olisi myös sukulaisia sateenkaaren väreissä.
Toivomme luovuttajalta ”terveen paperit”, eli sukupuolitauti testeistä tulisi pystyä esittämään todistus, suvussa ei olisi periytyviä sairauksia ja että hän olisi vain luovuttaja eikä vaatisi mitään meiltä, kuten emme mekään häneltä.
Lapsen täyttäessä(ja luovuttajan kanssa niin sovittaessa) 18, hänelle kerrotaan luovuttajasta ja silloin hän saa itse päättää miten haluaa toimia asian suhteen.
Haluaisimme käyttää koti-inseminaatio, eli ”muumimuki” menetelmää kahden kesken kotonamme.
Mikäli sinä koet, että haluaisit auttaa meitä täyttämään meidän haaveemme olethan yhteydessä<3

4

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei olen vapaa pasi 50/183 ja Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina. 0458889795 maili [email protected] mä autta vauva useman olla monta päivää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koska ette pysty luonnollisin keinoin keskenänne lasta tekemään, niin ei teidän pidä lapsia myöskään saada.

Lapsi tarvitsee isän elämäänsä ja teidän kasvattamana lapsesta tulisi sairas.

• Hei, olen alle nelikymppinen mies uudeltamaalta. Minulla on 7 perustervettä lasta. Siittiömääräni on todella korkea, painoindeksini on normaali, en tupakoi ja en juo alkoholia.

Ota yhteyttä ja voimme keskustella hedelmöitysvaihtoehdoista, esim ihan muumimuki menetelmät käyvät.

Email: [email protected]

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3980
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3742
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      111
      3595
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      65
      2957
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2786
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2271
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      57
      1595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1185
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1172
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1168
    Aihe