Moikka,
Olemme 28v työssäkäyvä naispari pohjois-suomesta ja meillä on yhteistä matkaa takana jo 9vuotta, kesällä olisi tarkoitus ”tanssia” meidän häitä❤️
Olemme puhuneet perheenlisäyksestä jo jonkin aikaa, mutta valitettavasti se ei ole meille mahdollista aivan ”perinteisin” meneteilmin, mutta nyt meidän elämäntilanne on sellainen, että lapsi olisi enemmän kuin toivottu<3
Asumme omassa paritalon puolikkaassa, koiran ja parin kissan kanssa ja nyt tänne kaivattaisiin pieniä jalkoja lisäksi<3
Meidän läheisistä löytyy parikin sateenkaariperhettä, joten lapella olisi myös sukulaisia sateenkaaren väreissä.
Toivomme luovuttajalta ”terveen paperit”, eli sukupuolitauti testeistä tulisi pystyä esittämään todistus, suvussa ei olisi periytyviä sairauksia ja että hän olisi vain luovuttaja eikä vaatisi mitään meiltä, kuten emme mekään häneltä.
Lapsen täyttäessä(ja luovuttajan kanssa niin sovittaessa) 18, hänelle kerrotaan luovuttajasta ja silloin hän saa itse päättää miten haluaa toimia asian suhteen.
Haluaisimme käyttää koti-inseminaatio, eli ”muumimuki” menetelmää kahden kesken kotonamme.
Mikäli sinä koet, että haluaisit auttaa meitä täyttämään meidän haaveemme olethan yhteydessä<3
Haaveena vauva
4
1182
Vastaukset
Hei olen vapaa pasi 50/183 ja Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina. 0458889795 maili [email protected] mä autta vauva useman olla monta päivää
- Anonyymi
[email protected], laita viestiä niin voidaan keskustella asiasta.
- Anonyymi
Koska ette pysty luonnollisin keinoin keskenänne lasta tekemään, niin ei teidän pidä lapsia myöskään saada.
Lapsi tarvitsee isän elämäänsä ja teidän kasvattamana lapsesta tulisi sairas. Hei, olen alle nelikymppinen mies uudeltamaalta. Minulla on 7 perustervettä lasta. Siittiömääräni on todella korkea, painoindeksini on normaali, en tupakoi ja en juo alkoholia.
Ota yhteyttä ja voimme keskustella hedelmöitysvaihtoehdoista, esim ihan muumimuki menetelmät käyvät.
Email: [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390