Nyt saa kehua!
Mitä hyvää ylläpito on saanut täällä aikaan?
Selkeä kysymys
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kauanko kestää ilmiannetun viestin poisto?
Selvästi sääntöjen vastaisia ilmiannettuja on yhä foorumeilla, vaikka ilmiannosta on kulunut jo vuosia.
Toisaalta ihan asiallinen viesti poistuu välillä melkoisen vilppaasti eli minuuteissa.
Onko missään tilastoja siitä, paljonko aloituksia tai vastauksia poistettu ja mistä syystä? - Anonyymi
"Mitä hyvää ylläpito on saanut täällä aikaan?"
Sen, että me voimme kirjoitella palstoille kaikenlaista, joskus täysin joutavaakin.
Olemme kaikki tietenkin hyvin kiitollisia siitä.- Anonyymi
Tästä poistettiin vastaukseni, missä totesin, että modet eivät tee systemointia eivätkä ohjelmointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä poistettiin vastaukseni, missä totesin, että modet eivät tee systemointia eivätkä ohjelmointia.
Voi-voi, meinasit olla nokkela, mutta nyt ei ole kokonaisuus hallussasi.
Vaikka olisi kuinka hienot systeemit, mutta jos ylläpito lehäyttää viestisi taivaalle, niin..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi-voi, meinasit olla nokkela, mutta nyt ei ole kokonaisuus hallussasi.
Vaikka olisi kuinka hienot systeemit, mutta jos ylläpito lehäyttää viestisi taivaalle, niin.....Tuossahan tuo yhä on!
Ihan harmiksesi.
HäHääääää!
- Anonyymi
Eipä ainuttakaan hyvää tekoa.
Surkimuksia ovat.
Mutta kun sääntöjen vastaiset kirjoitukset herättävät eniten mielenkiintoa ja mielenkiinto tuo massea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006