Miksiköhän tuo tapaus oli Kadonneet ohjelmassa vaikka löytyi? Jos katoamiseen liittyisi rikos, niin todennäköisin syyllinen se löytyöpaikasta vihjeen antanut "selvännäkijä" tai mikä olikin. En juurikaan usko tuollasin, mistä tiesi kertoa mistä löytyy ellei itse ollut syyllinen, tuskin se tyttö tiputtanut tahallaan tai huomaamattaan lakin ja mitä oli maastossa.
Muonion kadonnut pikkytyttö
Anonyymi
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Olis keritty löytää elävänä jos eivät olisi tuhlanneet aikaa kuuntelemalla selvännäkijä harhaanjohtaja Aino Kassisen juttuja.
- Anonyymi
Mutta jonkun "näkyjen" perusteella löytyi. Oliko näky vai tieto.
- Anonyymi
Hyvä tuuri että löyty, Lapin erämaissa on hyvin vaikea löytää kadonneita,siellä on kadonneita muitakin kuin Antti Hanhivaara.
- Anonyymi
Luulisi alkaneen jo haista kun oli monta päivää ulkona kesäkuumalla ja ruumiinavauksen jälkeen toivat vielä kotiin ennen hautajaisia. Talvella ruumiita säilytettiin ennen kevääseen asti, että routa suli kun tekivät käsin haudat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628