Humppilassa vanhuspalvelukustannukset jäivät 400.000 € ennakoitua pienemmiksi. Ihan mahtavaa säästöä, onneksi tuli Attendo.
Vanhukset saavat - kiitos ihanien hoitajien, joita on tarpeellinen määrä - hyvää hoitoa kauniissa rakennuksessa. Voivat ikkunoistaan seurata elämänmenoa toisin kuin tuijotella pelkkiä puita. Olkaa hyvät.
Tilinpäätös
16
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on syytä panna merkille kaikkien törkyä levittäneiden ja piruja seinille maalanneiden.
- Anonyymi
Olis kannattanut ennakoida 5 000 000 € niin säästöjä olis vielä enemmän.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Miksi juuri Hausjärvellä? Erilaiset hoivatarpeet siellä ja eri kokoinen kunta.
- Anonyymi
Uutta ja vanhaa hoivayksikköä ei voi verrata keskenään. Uudessa vähemmän hoivapaikkoja ja dementia-osasto puuttuu...
- Anonyymi
Kunta ei järjestä vanhusten hoivapalveluja. Eikä siten osallistu niihin mitenkään. "Säästöt" sen mukaan
- Anonyymi
Mäntyrinteen menetys paha isku Humppilan vanhuksille.
- Anonyymi
Attendolla vanhukset saavat ihan parasta hoitoa, kiitos hyvän henkilökunnan. Ja kunta säästää, oliko se taas puoli miljoonaa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Attendolla vanhukset saavat ihan parasta hoitoa, kiitos hyvän henkilökunnan. Ja kunta säästää, oliko se taas puoli miljoonaa vuodessa.
niin mistä se lasketaan? Summa sen mukaan.
Mitä maksaa asiakkaille?
Kuntalaiset maksaa kunnan kulut veroina ja maksuina . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin mistä se lasketaan? Summa sen mukaan.
Mitä maksaa asiakkaille?
Kuntalaiset maksaa kunnan kulut veroina ja maksuina .Jos kunnan kulut ovat puoli miljoonaa pienemmät Mäntyrinteeseen verrattuna, eikö silloin kuntalaisetkin maksa vähemmän?
Se, mitä Sote sitten tekee, (voi) taas nostaa maksuosuuttamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kunnan kulut ovat puoli miljoonaa pienemmät Mäntyrinteeseen verrattuna, eikö silloin kuntalaisetkin maksa vähemmän?
Se, mitä Sote sitten tekee, (voi) taas nostaa maksuosuuttamme.Hienoa! Kuntaveroprosentti siis laskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kunnan kulut ovat puoli miljoonaa pienemmät Mäntyrinteeseen verrattuna, eikö silloin kuntalaisetkin maksa vähemmän?
Se, mitä Sote sitten tekee, (voi) taas nostaa maksuosuuttamme.Miten voi olla puoli miljoonaa pienemmät jos kunta ei osallistu maksuihin ollenkaan? Mäntyrinne ja mäntyrinteen kulut eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on hyvän hoitohenkilökunnan mittari?
Määräkö korvaa laadun....
- Anonyymi
Säästöä varmaan syntyy melkoisesti. Humppilassa Attendoon pääseminen erittäin vaikeaa. Liekö sitten tilat liian pienet? Vaiko pyrkijän rahavarat?
- Anonyymi
Ei kai niistä ikkunoista kukaan katsele, saattohoito paikka. Ei normaali huonokuntoinen saa paikkaa Attendosta. Vain elämänsä viimeisiä viikkoja viettävät. Lähtölava korkeuksiin.
- Anonyymi
Näennäisesti puitteet hyvät = uudet
Humppilassa taidetaan ajatella että vanhukset ovat vain kuluerä.
Hoitajilta puutuu aito kiinnostus vanhusten hyvinvoinnista ja arvokkaasta loppuelämästä. - Anonyymi
Jos vaikka taas löytyisi mystinen testamentti kunnalle joka sitten jaetaan ihan muuhun kuin vanhuspalveluihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569