portugalinseisoja

primeiro

minulla on portugalinseisojia,olisi tarkoitus teetättää ensimmäinen pentue,jos kenellä on mielenkiintoa rotua kohtaan voi ottaa minuun yhteyttä,kerron mielelläni lisää.

8

1219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiramainen

Onko Sinulla Perdigueiro de burgos. Siis tämä "kaksoiskirsuinen".
      Anteeksi että hieman ihmetyttää tämä asia, älä loukkaannu. en nimittäin tiennyt niitä olevan Suomessa.
      Miksi ajattelet sen sopivan tänne ja mihin käyttöön? Sikäläistä lintuahan ei ole täällä. Voisi toimia pyylle.

• primeiro

tämä kaksi kirsuinen rotu on espanjanseisoja,mutta portugalinseisoja on perdigueiro portugues,ja kyseistä rotua käytetään aivan kuten mannermaisia rotuja yleensä,fasaanille ja muillekin siivekkäille.

• Koiramainen
        primeiro kirjoitti:

tämä kaksi kirsuinen rotu on espanjanseisoja,mutta portugalinseisoja on perdigueiro portugues,ja kyseistä rotua käytetään aivan kuten mannermaisia rotuja yleensä,fasaanille ja muillekin siivekkäille.

Niin kyllä sen tiesin että kysymäni on espanjalainen. Koska nyt ilmeni rotu josta en ollut kuullut mitään niin luulin tarkoitettavan sittenkin sitä vaikka kyllä luki tuo portugalin....
        Olen kuvitellut tietäväni ja jopa nähneeni lähes kaikki rodut maailmassa. Nyt kyllä täytyy tunnustaa etten tiennyt tätä.
        Mistähän saisi tietoa siitä?
        Miten toimii noutavana entä vesilinnuille.
        Onko englannin kielisiäkään sivuja siitä.
        Kiinostuin todella.

• primeiro
        Koiramainen kirjoitti:

Niin kyllä sen tiesin että kysymäni on espanjalainen. Koska nyt ilmeni rotu josta en ollut kuullut mitään niin luulin tarkoitettavan sittenkin sitä vaikka kyllä luki tuo portugalin....
        Olen kuvitellut tietäväni ja jopa nähneeni lähes kaikki rodut maailmassa. Nyt kyllä täytyy tunnustaa etten tiennyt tätä.
        Kiinostuin todella.

Minun koirani menevät mielellään veteen ja noutavat vedestä.tietoa saa esim kun googleen kirjoittaa perdigueiro portugues.

• tököttäjä
        Koiramainen kirjoitti:

Kiinostuin todella.

Kyseessä on mannermainen kanakoira, joka käsittääkseni kuuluu saksanseisojakerhon "valikoimaan".

Portugalinseisojia on uusimman Saksanseisoja-lehden mukaan rekisteröity toissa vuonna ennätysmäärä, jolloin niiden rekisteröinnit tuplaantuivat. Nyt niitä olisi, jos kaikki ovat hengissä, kaikenkaikkiaan neljä kappaletta. Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, että oletko teettämässä jollekkin näistä neljästä pennut, vai onko kyseessä ulkomailla rekisteröity koira. Täytyyhän niitä olla enemmän kuin rekisteröinnit kertoo.

Meikäläisestä jalostusrekisteristä ei löydy yhtään koiraa, mutta eipä kerholta maha löytyä edes jalostusneuvojaa ko.rodulle.

• primeiro
        tököttäjä kirjoitti:

Kyseessä on mannermainen kanakoira, joka käsittääkseni kuuluu saksanseisojakerhon "valikoimaan".

Portugalinseisojia on uusimman Saksanseisoja-lehden mukaan rekisteröity toissa vuonna ennätysmäärä, jolloin niiden rekisteröinnit tuplaantuivat. Nyt niitä olisi, jos kaikki ovat hengissä, kaikenkaikkiaan neljä kappaletta. Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, että oletko teettämässä jollekkin näistä neljästä pennut, vai onko kyseessä ulkomailla rekisteröity koira. Täytyyhän niitä olla enemmän kuin rekisteröinnit kertoo.

Meikäläisestä jalostusrekisteristä ei löydy yhtään koiraa, mutta eipä kerholta maha löytyä edes jalostusneuvojaa ko.rodulle.

Pitää paikkansa että kyseessä on mannermainenrotu,vuonna 1998 on ensimmäinen tuotu suomeen ja sen jälkeen kaikki neljä ovat minun tuomiani portugalista eli niitä on suomessa viisi kpl,minulla on aikomus astutta narttu joka on sijoituksessa.

• Anonyymi

Onko tämän rodun kasvattajia Suomessa?

• Anonyymi

Miten irtipito. Onko vaikea kouluttaa , hallita, ettei lähde itsekseen ohikiitävän sorkkaeläinten, jänisten yms perään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe