minulla on portugalinseisojia,olisi tarkoitus teetättää ensimmäinen pentue,jos kenellä on mielenkiintoa rotua kohtaan voi ottaa minuun yhteyttä,kerron mielelläni lisää.
portugalinseisoja
8
1077
Vastaukset
- Koiramainen
Onko Sinulla Perdigueiro de burgos. Siis tämä "kaksoiskirsuinen".
Anteeksi että hieman ihmetyttää tämä asia, älä loukkaannu. en nimittäin tiennyt niitä olevan Suomessa.
Miksi ajattelet sen sopivan tänne ja mihin käyttöön? Sikäläistä lintuahan ei ole täällä. Voisi toimia pyylle.- primeiro
tämä kaksi kirsuinen rotu on espanjanseisoja,mutta portugalinseisoja on perdigueiro portugues,ja kyseistä rotua käytetään aivan kuten mannermaisia rotuja yleensä,fasaanille ja muillekin siivekkäille.
- Koiramainen
primeiro kirjoitti:
tämä kaksi kirsuinen rotu on espanjanseisoja,mutta portugalinseisoja on perdigueiro portugues,ja kyseistä rotua käytetään aivan kuten mannermaisia rotuja yleensä,fasaanille ja muillekin siivekkäille.
Niin kyllä sen tiesin että kysymäni on espanjalainen. Koska nyt ilmeni rotu josta en ollut kuullut mitään niin luulin tarkoitettavan sittenkin sitä vaikka kyllä luki tuo portugalin....
Olen kuvitellut tietäväni ja jopa nähneeni lähes kaikki rodut maailmassa. Nyt kyllä täytyy tunnustaa etten tiennyt tätä.
Mistähän saisi tietoa siitä?
Miten toimii noutavana entä vesilinnuille.
Onko englannin kielisiäkään sivuja siitä.
Kiinostuin todella. - primeiro
Koiramainen kirjoitti:
Niin kyllä sen tiesin että kysymäni on espanjalainen. Koska nyt ilmeni rotu josta en ollut kuullut mitään niin luulin tarkoitettavan sittenkin sitä vaikka kyllä luki tuo portugalin....
Olen kuvitellut tietäväni ja jopa nähneeni lähes kaikki rodut maailmassa. Nyt kyllä täytyy tunnustaa etten tiennyt tätä.
Kiinostuin todella.Minun koirani menevät mielellään veteen ja noutavat vedestä.tietoa saa esim kun googleen kirjoittaa perdigueiro portugues.
- tököttäjä
Koiramainen kirjoitti:
Kiinostuin todella.Kyseessä on mannermainen kanakoira, joka käsittääkseni kuuluu saksanseisojakerhon "valikoimaan".
Portugalinseisojia on uusimman Saksanseisoja-lehden mukaan rekisteröity toissa vuonna ennätysmäärä, jolloin niiden rekisteröinnit tuplaantuivat. Nyt niitä olisi, jos kaikki ovat hengissä, kaikenkaikkiaan neljä kappaletta. Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, että oletko teettämässä jollekkin näistä neljästä pennut, vai onko kyseessä ulkomailla rekisteröity koira. Täytyyhän niitä olla enemmän kuin rekisteröinnit kertoo.
Meikäläisestä jalostusrekisteristä ei löydy yhtään koiraa, mutta eipä kerholta maha löytyä edes jalostusneuvojaa ko.rodulle. - primeiro
tököttäjä kirjoitti:
Kyseessä on mannermainen kanakoira, joka käsittääkseni kuuluu saksanseisojakerhon "valikoimaan".
Portugalinseisojia on uusimman Saksanseisoja-lehden mukaan rekisteröity toissa vuonna ennätysmäärä, jolloin niiden rekisteröinnit tuplaantuivat. Nyt niitä olisi, jos kaikki ovat hengissä, kaikenkaikkiaan neljä kappaletta. Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, että oletko teettämässä jollekkin näistä neljästä pennut, vai onko kyseessä ulkomailla rekisteröity koira. Täytyyhän niitä olla enemmän kuin rekisteröinnit kertoo.
Meikäläisestä jalostusrekisteristä ei löydy yhtään koiraa, mutta eipä kerholta maha löytyä edes jalostusneuvojaa ko.rodulle.Pitää paikkansa että kyseessä on mannermainenrotu,vuonna 1998 on ensimmäinen tuotu suomeen ja sen jälkeen kaikki neljä ovat minun tuomiani portugalista eli niitä on suomessa viisi kpl,minulla on aikomus astutta narttu joka on sijoituksessa.
- Anonyymi
Onko tämän rodun kasvattajia Suomessa?
- Anonyymi
Miten irtipito. Onko vaikea kouluttaa , hallita, ettei lähde itsekseen ohikiitävän sorkkaeläinten, jänisten yms perään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368